Jikla Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 http://www.gametrailers.com/player/41312.html Dette spillet virker som om det blir oversett av veldig mangen pga det kommer veldig mangen AAA titler denne måneden. Men dette spillet ser lovendes ut for meg. Kanskje det blir ett av de bedre spiderman spillene? Deres mening? Traileren = wow for min del Alt om spiderman: web of shadows blir postet her. Kommer til å kjøpe spillet på release, så det kommer sikkert opp en annmelsdelse fra meg den dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Likte Spider-man 2, men resten... ikke akkurat. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Laaaaangt ifra overbevist Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ser ut til å bli det beste Spiderman-spillet siden Spiderman 2. Det som ergret meg med Ultimate Spiderman og Spiderman 3 var at de hadde fjernet kampsystemet som var så bra i Spiderman 2. Endelig ser det ut til at Spiderman får et knall kampsystem. Kommer til å skaffe meg dette tenker jeg. Det ser jo meget lovende ut. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg håper også på å få kjøpt dette spillet en eller annen gang. Har alltid likt spidermanspillene Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ultimate Spider-man virket mye bedre enn Spider-man 2, men det var før jeg prøvde det... Spider-man 3 burde ha vært enda bedre enn Spider-man 2, men hadde så mange bugs at det ikke var mulig å fullføre noen særlig oppdrag på xbox-versjonen. Spider-man: Friend or Foe kunne ha blitt bra, men neida. Ser ikke helt hvorfor dette skal bli så mye bedre enn de andre skuffelsene, men vi kan jo håpe. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ikke så veldig imponert over videoen, men dette er min type spill så det havner nok i spillmappa mi ganske kjapt etter det kommer ut. Noen som vet om hvor stort området man kan spille på er? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det MÅ da komme ett bra Spider-man spill snart. Er jo kanskje den tegneserien som egner seg best som spill. Gi Spider-man konseptet til ett berømt utviklerteam (som Bioware) og gi dem 5 år. Da hadde vi fått ett toppspill. Kampsystemet ser faktisk ok ut, men fryktelig utdatert grafikk og ganske kjedelige animasjoner på spider-man & de andre som er med. Lukter hastverksarbeid lang vei. Tipper dette blir ett typisk "75% på gamerankings-spill". Lenke til kommentar
master_al Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fikk 8.0 hos gamespot, så ser ut som det er ganske bra link: http://www.gamerankings.com/itemrankings/l...reviewid=973766 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg skulle heller ha hatt Marvel: Web of Shadows, Marvel: Friend or Foe og sånne spill. Men heldigvis får vi jo Marvel: Ultimate Alliance 2 over nyttår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå