Fjellhesten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei, Jeg trenger hjelp til hvordan jeg skal få til et Don Corleone antrekk. Skal på utkledningsfest og skal da være Don Vito Corleone Hvordan skal jeg få det til? Har dress, skjorter osv. men er redd for at det ikke vil ligne og at jeg bare vil se ut som ejg ellers ser ut i dress. Any suggestions?=) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bør jo ikke være dressman-dress, men heller gammel mafia-dress altså dyr designdress. En 40talls hatt med svart silkebånd hjelper på. Ellers bør du ha vest til dressen, med lommeur i gull. Fyldig hår greid bakover i sleik med mye brylkrem er også triks. Lykke til Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Blasfemi! http://z.hubpages.com/u/160282_f520.jpg Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Blasfemi? Alle med respekt for seg selv vet hvordan både Don Corleone og Al capone så ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Oss dødelige burde ikke etterligne en udødelig 'person' som Don Corleone. Han er et hakk høyere på rangs stigen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Oss dødelige burde ikke etterligne en udødelig 'person' som Don Corleone. Han er et hakk høyere på rangs stigen. Selvom han blir skutt 5-7 ganger i ryggen er han vel dødelig? Eller ikke Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skal du faktisk pull this off så må du gå etter det mest ikoniske synet på Don Corleone. Dvs det bildet som thrice postet. Skritt en: Det er ikke en dress. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dette er du nødt til å gjennomføre helt perfekt. Får du det ikke til 100% så blir det complete fail. Får du det derimot helt til kan det bli bra. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hms, ja. Må gjennomføre det 100% og tror ikke jeg klarer det. Men antrekket/personen/yrket skal bare starte på D. Har dere noen andre tips? Har en gammel hatt med silkebånd, og italiensk vest, blazer og dresser. Så det hadde vært kult å kle seg ut som en mafia of some kind, kanskje ikke så fint/formelt kledd som Don Corleone. Andre forslag? må starte på D;) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hms, ja. Må gjennomføre det 100% og tror ikke jeg klarer det. Men antrekket/personen/yrket skal bare starte på D. Har dere noen andre tips? Har en gammel hatt med silkebånd, og italiensk vest, blazer og dresser. Så det hadde vært kult å kle seg ut som en mafia of some kind, kanskje ikke så fint/formelt kledd som Don Corleone. Andre forslag? må starte på D;) Kam håret ditt bakover med hårgele og fyll munnvikene med vattdotter. Det var det Marlon Brando gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå