Gå til innhold

BK: Backyard Rail

Haawy

Anbefalte innlegg

Noen er mer ivrige enn andre og begynner skisesongen tidlig. Var så heldig å få tatt noen bilder. Det var to jeg likte spesielt, men har ikke spurt om tillatelse til det jeg likte aller best så da kommer #2. Har for det meste bare fikset på kontraster og litt farger

Lyset bak kommer fra en annen blitz, og lyset fra den ble forferdelig stygg. :no: Noen som vet hvordan jeg kan evt. endre på dette, men kanksje også komme med noen andre tips?

post-136473-1223681167_thumb.jpg

Kamera: Pansonic Lumix FZ8-DMC

1/100 sek

f 2.8

ISO 250

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"He think light shines out of his arse [...]"

:p

Dette fungerer ikke helt for meg. Det positive er at jeg liker tankegangen, og at det kan bli riktig bra om det gjennomføres ordentlig. Slik det er nå fungerer det dessverre ikke som noe annet enn en lærepenge. :)

Ellers kunne du forsøkt litt tidligere på dagen, da det er mer lys? Mer lys tror jeg ville gjort dette lettere.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Er forsåvidt enig med hva som er blitt sagt. Jeg synes også kanskje vinkelen er litt kjedelig. Slike triks som dette liker jeg litt lavere vinkel, og kanskje litt mer fokus på hvilket triks som gjøres enn bare å fange situasjonen. Mye lavere og litt mer close-up ville jeg forsøkt ihvertfall, uten at jeg har den helt store erfaringen med skibilder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...