Movieheart Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fant ikke den med ordentlig lyd, bare med soundtracket lagt over. Men har ingenting å si for det er soundtracket som gjør dette til å bli den sykeste og mest nydelige scenen jeg noensinne har sett. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Den scenen fra Jesse James er fantastisk, Speik. Hadde glemt hvor fin musikken er i filmen.. Nydelig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Off mange bra scener på hjertet her..men favoritten er nok fra SCARFCE,. Men i resturanten når han er full og dopa ned,. MAKE WAY FOR THE BAD GUY!!!! så braaaaa, skal gå å se på den scenen nå haha.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er vel ingenting som slår SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND!! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I can take your bullets! ^^ Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Aah, glemte å nevne den scenen fra Scarface blandt mine favoritter! Er jo selfølgelig en av tidenes beste! Er forøvrig mange konge scener i den filmen "I always tell the truth. Even when I lie" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Min fav. "syngescene": Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå