Gå til innhold

Hvilken filmscene er dn favoritt?

Makri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har en til, ikke vanlig film, fleste syntes den er teit, men det er det at jeg elsker den musikken. og det er å se de siste 5 min av Tales of the Past 2.

word! Tales of the past 4 er og likedan

4? er det en firer? dæven, slutta med wow etter en krangel med blizzard som endte med at jeg ba dem stikke spillet et visst sted, så har ikke følgt så mye med.

Lenke til kommentar

Min favoritt er scenen der Brett, Parker og Ripley leter etter katten Jones, og etterhvert finner Brett Jonesy. Når Jonesy er på tur mot Brett hveser han til plustelig, Brett skvetter til og snur seg for så å se rett i tanngarden til det mest fryktinngytende og jævligste skapning i filmhistorien.

Lenke til kommentar

Et par som gir meg virkelig gåsehud:

1)

Ringenes Herre: Atter en Kong

Når Theoden taler fremfor Riders of Rohan, hornene blåser og det setter full gallopp mot mordors hær. Stemningen, lysettingen, musikken og følelsen scenen gir er bare eksepsjonell

2)

Gladiatoren

Åpningsslaget samt slutten, godt gjennomført.

3)

Braveheart

Slutten. Gibson's gjennomføring av henrettelsen av William Wallace er såpass bra gjennomført at man nærmest føler smerten han utsettes for.

4)

Armageddon

Endingsforløpet på slutten var meget godt gjennomført.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Kjempe vanskelig og velge, men jeg må si at når Jack Nicholson som Jack Torrance hogger en øks igjennom døra for å drepe Wendy Torrance som spilles av Shelley Duvall i The Shining fra 1980 er jæskla fet :)

Er en scene jeg husker veldig godt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...