Makri Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 som sagt: hvilken filmscene er det sm gir deg litt grøsninger og virkelig får adrenalinet igang? for øyeblikket er det for meg v for vendetta da han sprenger parliamentsbygningen og statuen som er best. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg blir alltid litt ekstra entusiastisk av å se the gladiator. Åpningsscenen er fabelaktig og i det romerne begynner sin organiserte frammarsj topper det seg ofte i en lett frysning fra min side. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 De siste fem minuttene av siste episode av sesong to av The West Wing gir meg gåsehud hver gang. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 har en til, ikke vanlig film, fleste syntes den er teit, men det er det at jeg elsker den musikken. og det er å se de siste 5 min av Tales of the Past 2. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) har en til, ikke vanlig film, fleste syntes den er teit, men det er det at jeg elsker den musikken. og det er å se de siste 5 min av Tales of the Past 2. word! Tales of the past 3 er og likedan Endret 12. oktober 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Makri Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 har en til, ikke vanlig film, fleste syntes den er teit, men det er det at jeg elsker den musikken. og det er å se de siste 5 min av Tales of the Past 2. word! Tales of the past 4 er og likedan 4? er det en firer? dæven, slutta med wow etter en krangel med blizzard som endte med at jeg ba dem stikke spillet et visst sted, så har ikke følgt så mye med. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Når det gjelder enkeltscener er det få som slår Davids rachmaninov concerto i Shine. Endret 11. oktober 2008 av Speik Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Min favoritt er scenen der Brett, Parker og Ripley leter etter katten Jones, og etterhvert finner Brett Jonesy. Når Jonesy er på tur mot Brett hveser han til plustelig, Brett skvetter til og snur seg for så å se rett i tanngarden til det mest fryktinngytende og jævligste skapning i filmhistorien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Serie: siste 5 minutter av Episoden Lost City i SG:1 Film fra GBU når Tucco, løper rundt i kirkegården Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Et par som gir meg virkelig gåsehud: 1) Ringenes Herre: Atter en Kong Når Theoden taler fremfor Riders of Rohan, hornene blåser og det setter full gallopp mot mordors hær. Stemningen, lysettingen, musikken og følelsen scenen gir er bare eksepsjonell 2) Gladiatoren Åpningsslaget samt slutten, godt gjennomført. 3) Braveheart Slutten. Gibson's gjennomføring av henrettelsen av William Wallace er såpass bra gjennomført at man nærmest føler smerten han utsettes for. 4) Armageddon Endingsforløpet på slutten var meget godt gjennomført. Endret 11. oktober 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Makri Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 ganske enig med den første der brar, men ringenes herre fimene er så fulle av gode øyeblikk at jeg rett og slett ikke gadd lsite de opp. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 De siste fem minuttene av siste episode av sesong to av The West Wing gir meg gåsehud hver gang. Den scenen er noe av det nærmeste du kommer perfeksjon Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 American History X. Når Derek akkurat har gått crazy, og politibilene kommer kjørende. Når han snur seg, legger hendene bak hodet, og smiler. Det er noe mektig med den scenen. Den er stygg, men det er som sagt noe med den. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kjempe vanskelig og velge, men jeg må si at når Jack Nicholson som Jack Torrance hogger en øks igjennom døra for å drepe Wendy Torrance som spilles av Shelley Duvall i The Shining fra 1980 er jæskla fet Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Som roberth sa, scenen med Jack Nicholsen når han hugger sunn døra er kraftig, og når han skal prøve å ta baseballbattet ifra Wendy i trappa. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kjempe vanskelig og velge, men jeg må si at når Jack Nicholson som Jack Torrance hogger en øks igjennom døra for å drepe Wendy Torrance som spilles av Shelley Duvall i The Shining fra 1980 er jæskla fet Er en scene jeg husker veldig godt Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 De siste fem minuttene av siste episode av sesong to av The West Wing gir meg gåsehud hver gang. Helt enig. Tidenes TV-øyeblikk. Er også fan av slutten av første episode av sesong fem. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 @Fisker, den scenen du har i avataren din er jo også en filmatisk herlighet Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Liker godt Danny Boy/Tommy Gun-scenen i Miller's Crossing. Ellers er det flere scener i Goodfellas jeg gjerne ser i reprise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå