Ethernet Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nei, riktig. Callisto Star; får du sug etter to timer? Jeg for min del klarer meg fint i hvertfall en dag uten noe spesielt sug. Merket at jeg har lyst på, men ikke mer enn det. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Synes prisene har steget veldig..Fra 65 kr på esso til 88 kr Hva er prisene på Rema, Kiwi o.l.? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 88kr for en snusboks?! Fy-Faen. Det var drøyt. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Betalte nylig 67 kr for en løs på Europris. Så mye hadde den steget. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har heldigvis gått bra med å slutte så langt, har bare tatt en på snart en uke, men det er dritt å slutte, savner det Lenke til kommentar
frentix Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skruf original portion er veldig god og tørr syns jeg, kan ta opp til 2-3 timer før den renner. Jeg vil ikke si 100% sikkert da jeg ikke har prøvd sterk på flere måneder, men tror det bare tok en halvtime før jeg måtte ut de Må si meg ganske enig her. Jeg kan holde en original mye lengre enn en sterk. Personlig liker jeg original bedre også , så jeg har ikke noe imot det. Det med datoen er vel alt etter hvor du kjøper den. Jeg får god dato på begge om jeg kjøper dem her i gården, så de selger nok likemye av begge. Lenke til kommentar
daim Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Noen som vet hvorfor de ikke selger Göteborg rapè løs i Norge? Endret 4. januar 2009 av daim Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har dere sømmen inn mot tannkjøttet eller utover når dere snuser porsjon? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har dere sømmen inn mot tannkjøttet eller utover når dere snuser porsjon? Utover. Det der bør vi nesten få opp en avstemning på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som vet hvorfor de ikke selger Göteborg rapè løs i Norge? Når slutta de med det? Lenke til kommentar
daim Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som vet hvorfor de ikke selger Göteborg rapè løs i Norge? Når slutta de med det? Vet ikke. Har sett mange plasser men finner kun portion. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hm. Du redigerte du Ellers så klarte jeg å ignorere "løs". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Det er et par år siden GR-løs forsvant fra Norge. Intet stor tap, men det er så lenge siden jeg har prøvd den at jeg ønsker å teste igjen. Selv om jeg synes å huske det var pissdårlig snus. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nei, riktig.Callisto Star; får du sug etter to timer? Varierer veldig. Nå er det ca 2 timer siden jeg fikk nikotin og jeg føler liksom litt ubehag. Men jeg skal spise middag nå, så jeg venter heller på dessertprellen Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har dere sømmen inn mot tannkjøttet eller utover når dere snuser porsjon? Innover! Jeg har ALDRI hatt en prell den andre veien. Er ofte kompiser blir forbanna når vi er ute i mørket og jeg må stoppe opp for å lyse opp prellen med mobilen og se at jeg putter den riktig vei Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sømmen skal ligge på tannkjøttet, ikke leppa. Noe annet er rent vanvidd Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sømmen skal være på tannkjøttet ja! Btw har de fått strongcut snus på statoil hos meg nå, flere som har sett den i salg? Ganske bra snus imo. Blir nok til å kjøpe en del av den. Holder seg bra, og smaker ikke så værst. En slags mellomting mellom general og skruf. Men får se om jeg blir lei etter et par bokser, ikke godt å si.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 haha, jeg har aldri tenkt over hvilken vei sømmen ligger xD Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bare tar porsjonen i jeg, merker ikke forskjell uansett.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 sømmen inn. Har aldri, aldri lagt den ut. Må også lyse opp hvis det er mørkt så den havner inn. Og hvis den ikke er midt på skal den inn mot tannkjøttet og sømmen oppover. Jess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg