Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting jeg alltid har lurt på er dette. Er det slik at når nikotinnivået er på en hviss høyde så går det ikke ann å få det noe høyere? Hvis jeg for eksempel har en snus i munnen og så røyker vil jeg ikke kjenne noe mer av røyken. Ganske rart

Selvfølgelig stopper ikke kroppen din å ta til seg nikotin om du har nådd en viss mengde.

Lenke til kommentar
Skruf original portion er veldig god og tørr syns jeg, kan ta opp til 2-3 timer før den renner. Jeg vil ikke si 100% sikkert da jeg ikke har prøvd sterk på flere måneder, men tror det bare tok en halvtime før jeg måtte ut de

enig med Skruf original portion, satt en hel biltur på 4 timer med en sånn uten å merke noe som helst renning. Jeg har snuset i en god stund nå, så all saften merker jeg egentlig så mye til lenger..det er nok en vanesak som mange sier.

Lenke til kommentar

Jeg synes dere sier veldig mye i mot hva vi har kommer frem til tidligere i tråden, men greit nok. Vi fant ut at grunnen til at Skruf Orginal begynte å renne fortere enn Sterk var fordi denne snusen ble det solgt mer av, og snusen begynner å renne fortere når den er fersk.

Selv har jeg en boks Skruf orginal igjen, før jeg skal spandere en N&J :)

Lenke til kommentar
Nei, den skal være 35% sterkere enn original porsjon.. Det stod hjemmesia til skruf, men nå er det blitt så mye nytt der at jeg ikke finner det igjen.

Gleder meg til white portion da :D

I skruf original porsjon er det 9 mg/g

Da får vi

9 * 1,35 = 12,15

Har noen en god kilde på hvor man kan finne nikotininnhold?

Lenke til kommentar

Oioioi.. Kom hjem fra skitur idag med to bokser snus i jakken.. Senere går eg ned for å hente snusen i jakken, og finner da ut at de er vekke. Er 15, så foreldrene mine er strenge på sånt. Etter mye leting finner eg ut at de ligger under puten min, men det er absolutt ikke meg som har gjort det..Begynner å bli litt redd for at mamma og pappa har funne den og driver ett slags spill med meg, eller så kan søsteren min og kjæresten hennes har funne den og lagt den der for å hjelpe meg.. Kinky situasjon.. :ph34r:

Lenke til kommentar
Oioioi.. Kom hjem fra skitur idag med to bokser snus i jakken.. Senere går eg ned for å hente snusen i jakken, og finner da ut at de er vekke. Er 15, så foreldrene mine er strenge på sånt. Etter mye leting finner eg ut at de ligger under puten min, men det er absolutt ikke meg som har gjort det..Begynner å bli litt redd for at mamma og pappa har funne den og driver ett slags spill med meg, eller så kan søsteren min og kjæresten hennes har funne den og lagt den der for å hjelpe meg.. Kinky situasjon.. :ph34r:

Tviler på at foreldrene dine hadde lagt den der men :p.

Lenke til kommentar

Foreldrene mine har aldri vært strenge på snusen, selv om jeg har snuset en god stund.

Men, Stenshorne, nyhus og iskall; Hvor ofte dytter dere opp en prell? Altså hvor fort kommer suget etter dere har spyttet ut forrige?

Var på fjelltur med familien til kjæresten nå nylig. Onkelen hennes snuser, og han er helt grym på det der. Han har vel snuset snart 15 år, men han tar seg en ny så og si med en gang. om han ikke har fått på noen timer må han dra og kjøpe seg. Han snuser også forøvrig r.l løs.

Så, når kommer suget?

Lenke til kommentar

Jeg begynte for kanskje et par måneder siden med general white portion, så gikk jeg over til Nick (and johnny), og i går kjøpte jeg ved en feiltakelse (Nick and) Johnny (altså løs..) har aldri ballet en pris i mitt liv, og dette er er rent helvette... har prøvd som fan å balle denne, men får ikke til :p så nå har jeg bare masse løs snus i overleppa... funker det også.

Er (Nick and) Johnny en generelt svært vanskelig snus å bake, eller eier jeg rett og slett ikke talent?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Men, Stenshorne, nyhus og iskall; Hvor ofte dytter dere opp en prell? Altså hvor fort kommer suget etter dere har spyttet ut forrige?

Var på fjelltur med familien til kjæresten nå nylig. Onkelen hennes snuser, og han er helt grym på det der. Han har vel snuset snart 15 år, men han tar seg en ny så og si med en gang. om han ikke har fått på noen timer må han dra og kjøpe seg. Han snuser også forøvrig r.l løs.

Så, når kommer suget?

Hmm, det er litt vanskelig og uttale seg om, snuser som regel litt variert for hver dag.

Suget hos meg er størst på morgenen, må ha snus på morningen.

Ellers så kommer det etter mat,lunsj,snack etc.

Suget kommer veldig fort igjen, en time maks.

Lenke til kommentar

Varierer veldig. Noen dager setter jeg inn en ny prell med en gang den andre tas ut, og andre dager kan det ta mange timer mellom hver snus. Men så føler ikke jeg noe sug heller, jeg får lyst på snus på samme måte som jeg får lyst på øl eller burger, men det er ikke i nærheten av noe sug.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...