stenshorne Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg ser på enkelte steder på nettet at mange har som nyttårsforsett å slutte å sigge og å snuse. Hva tror dere, er det mange som kommer til å "sprekke" etterhvert? Jeg har i alle fall ikke lovt meg selv å slutte med nikotin. -S Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er nok en del som sprekker, menne det er sikkert mange som klarer det også. Alt handler om viljestyrke Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er mange som ikke vil slutte, som likevel prøver. Der er litt rart. OG, de klarer det ikke. Vis man vil slutte, klarer man det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har iallefall ingen planer om å slutte. Enda iallefall. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 En ting som er vanskelig å slutte med snus er at det ikke er bevis for at det er noe spessielt helseskadelig. Har man penger har man nesten ingen motivasjon for å slutte. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Du skyter deg selv litt i foten der, høres ut som du vil slutte ' Og da er det bare å gjøre det, mener jeg. Endret 2. januar 2009 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Kjøpte meg en boks General Ekstra Sterk, helt grei snus. Jess, god natt folkens. Endret 2. januar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
huggy Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ble en Qlai Qui idag(eller noe i den dur). God snus Selv om den mest sannsynlig ikkje blir kjøpt igjen. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Får ikke sove så nå ligger jeg oppe med en Skruf original porsjon Syns den er mye diggere enn sterk, sterk renner som bare faen. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ok, jeg må si det er en ting som irriterer snusen ut av leppa på meg. Det er folk som klager over renning, dette er bare en vanesak. Men jeg er enig med deg Callisto Star at Skruf original er bedre enn sterk. Både i smak og følelsen. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Slenger meg på den Kjenner så og si aldri noe lenger når jeg snuser og da kan jo det vere det samme hvor sterk den er, og vanlig er mye bedre på smak.. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ville ikke kalt det en vanesak å få kjeften fylt opp av tobakkssaft, spessielt ikke når det gjelder skruf sterk som smaker shit. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvor mye nikotin er det i skruf sterk? Ofte ser man 14 mg/g og 12 mg/g, men også at den er 35% sterkere enn general porsjon, med 8 mg/g Da får man jo 8 * 1,35 = 10,8 Er det da 11 mg/g nikotin i skruf sterk? ??? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, den skal være 35% sterkere enn original porsjon.. Det stod hjemmesia til skruf, men nå er det blitt så mye nytt der at jeg ikke finner det igjen. Gleder meg til white portion da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvordan er det nå med prisene på snus? På Shell her oppe i nordnorge koster det nå 76,- for Skruf Portion.. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kanskje staten satt opp prisen på snus i år også :O Faen om de gjorde det ass. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 kan tyde på at de har gjort det ja. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det la de jo frem i statsbudsjettet? Eller når det var.. Det er ihvertfall gammelt nytt. Har ikke kjøpt etter nyttår, men på lille nyttårsaften betalte jeg 128 kr for to bokser Skruf porsjon på 7/11. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skal ha taco i kveld, prellen etterpå kommer til å bli jævlig god En ting jeg alltid har lurt på er dette. Er det slik at når nikotinnivået er på en hviss høyde så går det ikke ann å få det noe høyere? Hvis jeg for eksempel har en snus i munnen og så røyker vil jeg ikke kjenne noe mer av røyken. Ganske rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg