Angeleno Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Eple. Heck, why not? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er vell bare å starte facebook gruppe for å få til drømmen om skruf eple da vell ^^ HOHO Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Starte en facebookgruppe for mer utvalg av skrufprodukter. Hvem er vel ikke lei Skruf Sterk etterhvert, hadde ikke gjort noe med andre smaker og former (white portion o.l). Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Nå håper jeg så inderlig at Skruf ikke ender opp som Offroad.. Hadde vært digg med annen smak. Men synes snus skal smake snus. Endret 31. desember 2008 av -pyrion- Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nå håper jeg så inderlig at Skruf ikke ender opp som Offroad.. Hadde vært digg med annen smak. Men synes snus skal smake snus. Skader ikke med avbrekk fra den normale snussmaken heller, gjør det vel? Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Måtte opp tidlig i dag for å kjøpe meg en boks general før butikkene stenger. Vet ikke om de stenger tidligere, men tar ingen sjanser Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 ÅH. Faen. Det tenkte jeg ikke på. Er buttikkene/kioskene åpne på flyplasser i morgen? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 ÅH. Faen. Det tenkte jeg ikke på. Er buttikkene/kioskene åpne på flyplasser i morgen? De er vell alltid åpne på flyplasser? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 En skulle vel tro det, iallefall. På store flyplasser iallefall. Isåfall er jeg berget. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Bare jeg som er skuffa over at vi får vanlig skruf i white og svenskene får sterk :/ Kommer ikke skruf hvit i en sterk versjon i Norge, men den gjør det i Sverige? Høres veldig bakvendt ut, da vi i Norge bruker langt mer sterksnus enn svenskene gjør. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vi får vel den originale i hvit? Ettersom sterk og original er de samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Skruf vil nok innføre fler typer etterhvert, kanskje skruf mini white strong portion. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Må si at jeg elsker skruf produktene Skruf Orginal, Sterk og Løs er helt fantastiske Kult at Skruf WP kommer snart også Lenke til kommentar
huggy Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bare jeg som er skuffa over at vi får vanlig skruf i white og svenskene får sterk :/ Kommer ikke skruf hvit i en sterk versjon i Norge, men den gjør det i Sverige? Høres veldig bakvendt ut, da vi i Norge bruker langt mer sterksnus enn svenskene gjør. wwww.skruf.se - harde fakta Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Da har jeg bestemt meg for å slutte, har noen her noen bra idéer på hvordan å slutte? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jepp. Stopp på dagen og ha viljestyrke, så skal det være lett. Abstinensene er ikke så vonde at du ikke skal klare det. Lykke til. Bare jeg som er skuffa over at vi får vanlig skruf i white og svenskene får sterk :/ Kommer ikke skruf hvit i en sterk versjon i Norge, men den gjør det i Sverige? Høres veldig bakvendt ut, da vi i Norge bruker langt mer sterksnus enn svenskene gjør. wwww.skruf.se - harde fakta Mer rare enn harde fakta spør du meg. Endret 1. januar 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Bare å la være. Jeg har ikke snust på mange uker, og jeg klarer meg utmerket fint. Vet ikke om jeg skal begynne igjen heller. Lenke til kommentar
Baki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Halloisen Jeg er ny her på forumet, og fikk lyst til å fortelle om første gangen jeg tok en pris ... Det var for snart ett år sida, skolen var slutt og jeg var på vei til bussen. Jeg går med en venn på vei mot bussholdeplassen idet han graver opp en General Porsjon opp av lomma. "Skal du ha en?" sier han. Jeg takka ja og satt opp en pris. Men når jeg ser søstra mi sitter fremst i bussen idet det jeg går på får jeg kroppen fyllt med adrenalin, og legger prisen ned på tunga (jeg er under 18 og får ikke lov å snuse av foreldra mine, og da er det ikke mye gøy med en sladresøster ) . Når jeg setter meg bak i bussen, en del rader bak søstra mi , setter jeg prisen opp i overleppa igjen og svelger all safta. Det tålte ikke halsen no særlig, så jeg fikk halsbrann Etter et par minutter kom nikotinsjokket for alvor. Jeg ble svimmel som faen og vart helt slapp. En kamerat trodde faktisk jeg hadde fått juling :!: Så når jeg gikk av bussen spytta jeg prisen rett ut, og tok i meg en hel pakke med tyggis Her er mine topp 3 Porsjon: - Nick (And Johny) - Skruf Sterk - Claq Qui Løs: - Skruf - General - Røda Lacket (Kosesnus ) Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Baki: Haha! Kjenner meg igjen fra min første gang der! Velkommen til forumet ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hørte forleden på radioresepsjonen i "miks og tips-spalten" at hvis snusen blir tørr, legger du en potet- eller epleskive i boksen. Noen som har prøvd det? Jeg ser for meg at snusen blir søt og ekkel med eple, som dere snakket om tidligere elpesmak mener jeg. eller tar jeg feil? uansett, jeg tar ikke sjangsen/ gidder ikke på åprøve epleskive... snusen er for dyr til å eksprimentere når den kanskje funker like godt med potet. noen som har prøvd eple? Endret 1. januar 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Baki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Baki: Haha! Kjenner meg igjen fra min første gang der! Velkommen til forumet ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hørte forleden på radioresepsjonen i "miks og tips-spalten" at hvis snusen blir tørr, legger du en potet- eller epleskive i boksen. Noen som har prøvd det? Jeg ser for meg at snusen blir søt og ekkel med eple, som dere snakket om tidligere elpesmak mener jeg. eller tar jeg feil? uansett, jeg tar ikke sjangsen/ gidder ikke på åprøve epleskive... snusen er for dyr til å eksprimentere når den kanskje funker like godt med potet. noen som har prøvd eple? takk for det vel, jeg har prøvd å ta en tørr brukt snus og pakke den inn i bananskall, blir ikke helt det samme men den vart blaut og god når jeg prøvde den en uke senere, smaken var noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg