Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg som er skuffa over at vi får vanlig skruf i white og svenskene får sterk :/

Kommer ikke skruf hvit i en sterk versjon i Norge, men den gjør det i Sverige? Høres veldig bakvendt ut, da vi i Norge bruker langt mer sterksnus enn svenskene gjør.

wwww.skruf.se - harde fakta :(

Lenke til kommentar

Jepp.

Stopp på dagen og ha viljestyrke, så skal det være lett.

Abstinensene er ikke så vonde at du ikke skal klare det.

Lykke til.

Bare jeg som er skuffa over at vi får vanlig skruf i white og svenskene får sterk :/

Kommer ikke skruf hvit i en sterk versjon i Norge, men den gjør det i Sverige? Høres veldig bakvendt ut, da vi i Norge bruker langt mer sterksnus enn svenskene gjør.

wwww.skruf.se - harde fakta :(

Mer rare enn harde fakta spør du meg.

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar

Halloisen :)

Jeg er ny her på forumet, og fikk lyst til å fortelle om første gangen jeg tok en pris :) ...

Det var for snart ett år sida, skolen var slutt og jeg var på vei til bussen. Jeg går med en venn på vei mot bussholdeplassen idet han graver opp en General Porsjon opp av lomma. "Skal du ha en?" sier han. Jeg takka ja og satt opp en pris. Men når jeg ser søstra mi sitter fremst i bussen idet det jeg går på får jeg kroppen fyllt med adrenalin, og legger prisen ned på tunga (jeg er under 18 og får ikke lov å snuse av foreldra mine, og da er det ikke mye gøy med en sladresøster :thumbdown: ) . Når jeg setter meg bak i bussen, en del rader bak søstra mi :whistle: , setter jeg prisen opp i overleppa igjen og svelger all safta. Det tålte ikke halsen no særlig, så jeg fikk halsbrann :dontgetit: Etter et par minutter kom nikotinsjokket for alvor. Jeg ble svimmel som faen og vart helt slapp. En kamerat trodde faktisk jeg hadde fått juling :!: Så når jeg gikk av bussen spytta jeg prisen rett ut, og tok i meg en hel pakke med tyggis :)

Her er mine topp 3 :)

Porsjon:

- Nick (And Johny)

- Skruf Sterk

- Claq Qui

Løs:

- Skruf

- General

- Røda Lacket (Kosesnus :yes: )

Lenke til kommentar

Baki: Haha! Kjenner meg igjen fra min første gang der! ;) Velkommen til forumet :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hørte forleden på radioresepsjonen i "miks og tips-spalten" at hvis snusen blir tørr, legger du en potet- eller epleskive i boksen. Noen som har prøvd det? Jeg ser for meg at snusen blir søt og ekkel med eple, som dere snakket om tidligere :p elpesmak mener jeg. eller tar jeg feil? uansett, jeg tar ikke sjangsen/ gidder ikke på åprøve epleskive... snusen er for dyr til å eksprimentere når den kanskje funker like godt med potet. noen som har prøvd eple?

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar
Baki: Haha! Kjenner meg igjen fra min første gang der! ;) Velkommen til forumet :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hørte forleden på radioresepsjonen i "miks og tips-spalten" at hvis snusen blir tørr, legger du en potet- eller epleskive i boksen. Noen som har prøvd det? Jeg ser for meg at snusen blir søt og ekkel med eple, som dere snakket om tidligere :p elpesmak mener jeg. eller tar jeg feil? uansett, jeg tar ikke sjangsen/ gidder ikke på åprøve epleskive... snusen er for dyr til å eksprimentere når den kanskje funker like godt med potet. noen som har prøvd eple?

takk for det :)

vel, jeg har prøvd å ta en tørr brukt snus og pakke den inn i bananskall, blir ikke helt det samme men den vart blaut og god når jeg prøvde den en uke senere, smaken var noe annet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...