Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ingen av delene, er jeg redd Hvorfor i helvette skulle du da begynne med nikotinfri snus? For å være kul? Sånne som deg som ødelegger for oss "seriøse snusere". Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 AHAHA..Jeg eide meg selv Lenke til kommentar
frentix Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Bare meg som føler at tråden holder på å rakne på grunn av drittslenging? Annenhvert innlegg inneholder jo drit. Er mye drittslenging og "hint" som flyter her ja. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 God dagen folkens. Ny her Jeg skulle prøve noen nye løssnuser i dag. Jeg kom hjem med en ettan, röda lacket og to nick and johnny. Og en general så klart, men den hadde jeg selvfølgelig prøvd før. Nick and johnnyen var forferdelig å pakke. Det var som å prøve å presse papirbiter sammen. Etter jeg endelig greide å få litt form på den, kom det sprekker i prisen, og det rant masse saft ut over alt. Har noen erfaring med nick and johnny løssnus? Er denne her som den skal være, eller er noe galt med den, som evt. kan fikses? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tilsett noen små dråper vann om den er for hard og ikke myk nok å bake. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 God dagen folkens. Ny her Jeg skulle prøve noen nye løssnuser i dag. Jeg kom hjem med en ettan, röda lacket og to nick and johnny. Og en general så klart, men den hadde jeg selvfølgelig prøvd før. Nick and johnnyen var forferdelig å pakke. Det var som å prøve å presse papirbiter sammen. Etter jeg endelig greide å få litt form på den, kom det sprekker i prisen, og det rant masse saft ut over alt. Har noen erfaring med nick and johnny løssnus? Er denne her som den skal være, eller er noe galt med den, som evt. kan fikses? Jeg hadde også problemer med N&J når jeg var i "startfasen" av løssnus snusinga mi. Jeg , dum som jeg var , løste dette med å pakke en ekstra stor pris (blir lettere desto større) , legge den oppi og ha den der i 5min for så å bli dårlig og spytte den ut :S Det kan virke å tilsette noen dråper vann som han over sier. Vær veldig forsiktig med dette da det ikke skal mye til før den blir graut og er 10 ganger værre igjen. En annet ting kan være å legge en liten skive agurk midt i dåsa , men det kan sette litegrann smak i snusen (Jeg kødder ikke her , pleier gjøre dette selv). Hvis du skal ha en sterk snus som er lett å bake kan jeg anbefale skruf løs. Og helt til slutt : Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 noen som hvet om noe bra snus jeg burte prøve ut? snuser til vanlig skruf og N&J. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 prøv løs varianten av dem hvis ikke tidligere prøvd Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 ja takk for tipset: snuser løs variantene også men N&J er et helvette og bake syns jeg, men skruf funker fett:P edit: noen som hvet hvor mye det koster for et tårn i sverige? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tårn ligger vel på ca 350-400 tenker jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Varierer veldig fra løs og porsjon selvfølgelig, og om det er dyr snus eller billig. Men generelt er det mellom 300 og 400 kr ja. Lenke til kommentar
stenshorne Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 For å quote M-J: "Husker første snusen min, var 12 år å fikk snus av ei venninne som var like gammel, var petterøes blå med peppermynte (løs)" (Jeg er dust på data og har ikke lært meg funksjonene her enda). Dæven, jeg husker den. Den har jeg leita lenge etter, den gav god svie gang på gang den. Den har jeg ikke sett på år og dag. Er den å oppdrive? Ellers leser jeg her at mange har problemer med enkelte merker. Det blir nevnt at de renner, oppløser seg osv. Selv var jeg vel kanskje under middels brydd med dette en gang i tida, men for meg er dette noe som går meg hus forbi nå. Det renner skjeldent eller aldri, og om det gjør det, så føler jeg ikke ubehag eller noe slikt. Om den slår "sprekker" eller løser seg opp så syntes jeg heller ikke det er noe problem. Men så har jeg blitt litt mindre nøye på å forme prellen etterhvert også da. Jeg syntes det faktisk er digg å bare ta en passelig klype med fingrene og stappe sakene opp i leppa, så former den seg der. Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) For å svare på dem som spør hvorfor det vil ødelegge for "oss seriøse snusere", så er det enkelt og greit fordi jeg antok at han ville begynne å snuse nikotinfri (lol) snus for å være kul. Og slike folk kan få folk til å tro at alle som snuser gjør det for å være kul. Nå, kanskje det var en litt vel usaklig post basert kun på drittslenging, det beklager jeg, men jeg står fortsatt på min mening. Jeg foreslår at vi nå avslutter trenden som jeg delvis startet, og slutter å drittslenge med usaklige innlegg før tråden blir stengt. F.torres: Når du begynner å bli lei av den snustypen du snuser til vanlig, og det du snuser til vanlig er porsjon, prøv å begynne med løs. General løs er fin til å begynne med, samme er skruf løs. Endret 28. desember 2008 av Zodiiac Lenke til kommentar
stenshorne Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 F.torres: Når du begynner å bli lei av den snustypen du snuser til vanlig, og det du snuser til vanlig er porsjon, prøv å begynne med løs. Hurra, jeg har lært meg å quote. Det samme har jeg følt, at man kan bli lei én type snus, det gjelder ikke løs, men med portion ble jeg etterhvert sår, veldig tørr og snusen fikk en... spesiell smak, på en måte. Etter å ha snust tårn, på tårn med hamsterbleie (påsa), så måtte jeg se meg nødt til å kjøre mer eller mindre kun på løs (noe som passer meg bedre også). Her har jeg hverken problemer med svie, tørrhet eller ymse uforklarlige smaker. Alt er selvfølgelig øyet som ser. I vårt tilfelle, leppa som smaker. Et dilemma mange kan ha er at de kan like laussnus, men mener at posesnus kun drar med seg fordeler: at det ser bedre ut, er mindre søl, kanskje lukter mindre?, er lettere å bruke når man kjører osv. og rett og slett er mer respektabelt samt praktisk. Er det noen der ute som kan kjenne seg igjen? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg kjenner meg igjen. Synes porsjon er mye lettere og mer praktisk i det dagligdagse liv, men jeg unner meg en løs i ny og ne, enkelt og greit fordi det noen ganger er mye bedre med løs. Det er selvfølgelig subjektivt, en venn av meg har aldri snust porsjon fordi han mener det er som å ha papir under leppa. Nå kan det jo også være at du begynner å snuse mer og mer løs jo lenger du har snust. Jeg har kun snust i et par måneder, mens mange som har snust lengre kun snuser løs, vet ikke om det har en sammenheng dog. Lenke til kommentar
stenshorne Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ja, jeg tror faktisk - uten å vite det, at ganske mange etterhvert ender opp med løssnus. Men jeg kjenner flere som selv etter flere års intens snusing fremdeles digger pose mest, og tar seg en bake i ny og ne, som deg Zodiiac. Jeg tror også at de som begynte å snuse for... tja. La oss si 10 år siden gjerne fremdeles holder fast ved løssnusen, da jeg ikke tror portion var på markedet da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Åja, general porsjon er har vært på markedet lenger enn 10år, tror den ble satt i produksjon på 80tallet. selv foretrekker jeg porsjonssnus, selv om jeg har mine perioder med løs også. Halve greia med løssnus for meg er å bruke litt tid, bake den og lage den perfekte prell. Om jeg bare skal kaste den inn i munnen, slik jeg gjør med porsjon, er det hele bortkastet. I tillegg foretrekker jeg rensligheten porsjon fører med seg. Ingen sort gugge nedover tennene om en glemmer å ta den ut, ingen skitne hender, generelt ingen problemer. Om porsjonssnu blir tør er den litt rar under leppa i et halvt minutt, om løssnus blir tør må den kastes. I tillegg får jeg langt mer ut av porsjonssnus, da jeg baker ganske store preller om jeg ført går løs. Så for meg tilhører løssnus fisketurer, hyggelige kvelder med venner eller en tilfeldig sommerdag jeg ikke er på jobb. Ellers sverger jeg til porsjon. Zodiiac: Det er utrolig mange som snuser fordi det er "kult"(noe det selvfølgelig ikke er), men jeg kan love deg at ingen av disse bruker nikotinfri snus. Nikotinfri snus tilsvarer en tepose, mer enn skikkelig snus, noe også fjortissene som prøver å tøffe seg med store skruf-preller forstår. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) deilig at der jeg bor så må du ta sandefjor strømstad feria så da kjøper jeg et torn med nick and johnny porson på båten for 200 bli gjerne en del tårn emd forskjlig snus da ja....noen som vet om de har grovenus porson og probe wiskey på båten?? hørt mye bra om de 2 men aldrig fått testet enda....skal til svergie på tirsdag btw Endret 28. desember 2008 av TRibal89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 1. Halve greia med løssnus for meg er å bruke litt tid, bake den og lage den perfekte prell. 2. Fjortissene som prøver å tøffe seg med store skruf-preller. 1. Der må jeg si meg bra enig, liker ikke portion så veldig godt pga tørrheten og posene, derimot syns jeg løs er tingen, du baker den til den blir helt perfekt og putter den i munnen, kan ha en løs pris i ett par timer da. 2. Her nevner du noe bare i portion, hver fjortis jeg har sett vandrer rundt med den veranda leppa full av Tranebær (som jeg syns er helt forjæv*ig). Og jentene jeg kjenner som snuser sverger til skruf sterk, selv om de har den kanskje oppe i ett par minutter til den byttes ut med "en helt fersk pris ass". Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet om snusprisene går opp etter nyttår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg