Deadringer Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg begynte med snus fordi jeg ville snuse og hadde tatt det valget selv. Second. Jeg har virkelig problemer med å respektere folk som klager over at de snuser og ikke kan slutte. Alle kan slutte. Det er selvfølgelig langt vanskeligere for folk uten viljekraft, men for oss andre er det intet stort problem. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 når man får fakta fra sikre kilder servert på sølvfat, og fortsatt ikke vil innse hva som er korrekt. Jeg har ikke påstått at det heter verken det ene eller det andre lille venn Saken er at det er riiiimelig care hva som er rett eller ikke når det kommer til navn på en jævla snusboks Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som har peiling på hvilken snus som er minst skadelig, helst porsjon? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som har peiling på hvilken snus som er minst skadelig, helst porsjon? moca kanskje?? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som har peiling på hvilken snus som er minst skadelig, helst porsjon? moca kanskje?? Du svarte vel på det jeg spurte om, men det var ikke helt det svaret jeg vatr ute etter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som har peiling på hvilken snus som er minst skadelig, helst porsjon? Onico, den er nikotinfri. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som har peiling på hvilken snus som er minst skadelig, helst porsjon? Onico, den er nikotinfri. Leste noe skremmende om nikotinfri snus i media, men husker ikke hva det var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Tror du mener Onico, Onico har vært oppe i media pga at den ødela tannkjøttet og maisen i snusen etset på tannemaljen. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Tror du mener Onico, Onico har vært oppe i media pga at den ødela tannkjøttet og maisen i snusen etset på tannemaljen. Så jeg bør holde meg unna denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ja. Snuser du til vanlig eller skal du slutte og snuse ? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ingen av delene, er jeg redd Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Det finnes ikke noen "minst skadelig snus". Det finnes snus med mindre nikotin og tilsetningsstoffer, men det er alt. Den er akkurat like skadelig om det kjøres samme mengde som annen snus. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Snus med smak (mocca, catch etc) er mest skadelig vertfall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Snus med smak (mocca, catch etc) er mest skadelig vertfall. Kilder? Såvidt jeg kan forstå er general ekstra sterk langt mer skadelig enn hva vanlig mocca er. Vil tro nikotininnholdet er verre enn hva litt smak er. Det er stort sett snakk om lakrissmak og lignende, og sist jeg sjekket er det ingen som har daua av å spise lakrisbåter. Stort sett samme smaktilsetninger i de. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ingen av delene, er jeg redd Hvorfor i helvette skulle du da begynne med nikotinfri snus? For å være kul? Sånne som deg som ødelegger for oss "seriøse snusere". Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Han spørte vel strengt tatt bare om hvilken snus som er minst skadelig, og du har egentlig ingen forutsetning for å vite hvorfor han spørte. Og om han har lyst til å begynne snuse niktotinfri snus, på hvilken måte ødelegger det for deg, seriøs snuser som du er? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Sånne som deg som ødelegger for oss "seriøse snusere". Med tanke på holdningen du har i innlegget ditt kan det virke som om du mener du er langt kulere fordi du er en "seriøs snuser" enn hva Ekberg er fordi han ikke har gitt uttrykk for å snus skikkelig. Fjollete for å si det pent. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Bare meg som føler at tråden holder på å rakne på grunn av drittslenging? Annenhvert innlegg inneholder jo drit. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har latterkrampe.. Alle her sier en ting, og sier noe som motsier det de sa selv for 2 sekunder siden..Shitphun Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har latterkrampe.. Alle her sier en ting, og sier noe som motsier det de sa selv for 2 sekunder siden..Shitphun Akkurat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg