Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi er ikke ute etter et "sikkert resultat", vi er ute etter å opplyse lavpanna fjortiser om det meget klare svaret vi allerede har svart på hvitt.

Ble det litt mye Cognac og Akevitt i går kjære frozty? Men du har selvfølgelig helt rett.

 

Neida, faktisk overraskende klinkende edru, knapt nok 3 enheter på meg.

Fikk faktisk et tårn med Skruf Stärk Porsjon fordelt over et par gaver :dontgetit:

Lenke til kommentar
Vi er ikke ute etter et "sikkert resultat", vi er ute etter å opplyse lavpanna fjortiser om det meget klare svaret vi allerede har svart på hvitt.

 

All den tid jeg bestemt kjenner forskjell i smak/lukt/konsistens på skruf løs og skruf sterk løs, er ikke den ene eposten bevis nok for meg. Skal jammen meg ta og ringe dem for å spørre en dag.

Lenke til kommentar
Vi er ikke ute etter et "sikkert resultat", vi er ute etter å opplyse lavpanna fjortiser om det meget klare svaret vi allerede har svart på hvitt.

 

All den tid jeg bestemt kjenner forskjell i smak/lukt/konsistens på skruf løs og skruf sterk løs, er ikke den ene eposten bevis nok for meg. Skal jammen meg ta og ringe dem for å spørre en dag.

 

Placebo, transport og lagringsforhold.

Du kan kanskje overbevise meg om du drar til fabrikken, plukker to bokser rett fra samlebåndet og viser ved en blindtest med 10 nøytrale personer at alle kjenner en merkbar forskjell på innholdet fra de to boksene. Om du ikke kan diske opp med noe håndfast vil jeg gjerne ha meg frabedt mer usaklig synsing fra din side.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Var ikke den mailen nok eller ?

Er det noen som enda spekulerer ?

 

 

Om du ikke kan diske opp med noe håndfast vil jeg gjerne ha meg frabedt mer usaklig synsing fra din side.
Second.

Third

Lenke til kommentar
Skruf orginal porsjon er 8 mg, skruf sterk er 14 mg og skruf løs er 10 mg

Du har god fantasi, men er full av bullshit. Skruf sterk har 11 eller 12 mg, husker ikke hvilke. Eneste snusen med 14mg nikotin er general ekstra sterk.

 

Det er vel ikke helt riktig heller da?

General ekstra sterk har 15mg mens Skruf sterk faktisk har 14mg

 

http://www.buysnus.com/sv/snusbrand/Skruf_Stark_Portion.aspx

Lenke til kommentar

Dette er min andre post på forumet. Jeg blir nok mer aktiv fremover.

 

Topp 3 (i tilfeldig rekkefølge)

 

Løs:

Brødrene Braun Prima Brun Snus (Dansk snus jeg ble kjær i etter min tid på Færøyene)

Grov Snus

Skruf

 

Portion:

LD Orginal Portion (i alle fall den som smaker lakris - kun pga. smaken)

Skruf Sterk

Knox

 

-S

Lenke til kommentar

Jeg ser dere synser om mengdene av godsaker i de ulike snustypene.

 

Jeg syntes i alle fall en ikke skal henge seg for mye opp i det. Om man bare MÅ ha den sterkeste typen for å føle seg vel, så er det greit, men faktorene er så mange, hva det anngår konsistens, smak, innhold av nikotin, lukt, kanskje til og med utseende på boksen.

 

Det er veldig mange typer ute i markedet, som mange av oss enda ikke har testet ut. Vi må ta jerngrep. Turen må over grensen, det holder ikke lenger å traske ned til den lokale kiosken for å få seg en boks vidundermiddel.

 

Kanskje vi også kan poste lister over alle de ulike typene snus vi har prøvd. Etter dette kan jo folk komme med ønsker om en kanskje litt vagere og mindre omfattende anmeldelse av en ymse snustype. Så kan de mer utdypende anmeldelsene komme i etterkant?

 

Hvor lenge har folk snusa her på bruket?

 

Selv har jeg vel gått på "kuren" i 3-4 år, kanskje mer. Men så har jeg snusa betydelige mengder siden den første hamsterbleia. Hvis jeg kjører på med portion, så kan det bli 2 bokser om dagen. Portion er noe jeg ikke bruker noe særlig lenger. Er jeg hard en dag kan det vel bli nesten en boks med løs.

 

-Ha en fortsatt god jul, hilsen bondenissen

Lenke til kommentar
Iskall: Akkurat nå hater jeg deg litt, du fratok meg gleden ved å påpeke åpenbarheter for lavpanna idioter.

 

Virkelig lavpanna å ikke gidde å sette seg inn i forskjellenr, ja absolutt...

 

Greit nok at du tydeligvis setter pris på å lete rundt på nettet etter nikotinopplysninger og sender mail til produsenter, men det virker ganske teit å kalle oss andre idioter av den grunn. Jeg kunne ikke gitt mer faen i hva snusen heter. Det bryr meg mitt i brunøye.

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

ganske enig med stenshorne, folk henger seg alt for mye opp i styrken. Selv gir jeg greit faen i styrken når jeg kjøper snus og kjøper heller noe jeg liker. Om jeg skal ha porsjon velger jeg fks general orginal fremfor ekstra sterk eller sterk. Av den ekle grunnen at jeg syntes general orginal smaker bedre (pluss at jeg syntes ekstra sterk boks nesten er flau¨å gå rundt med, føler det er en grei fjortissfaktor over den)

 

Husker første snusen min, var 12 år å fikk snus av ei venninne som var like gammel, var petterøes blå med peppermynte (løs) husker jeg ble deilig svimmel, men litt kvalm i etterkant. etter dette var jeg frelst å har siden den gang prøvd det mest som kan prøves på snusmarkedet gjennom mine 7 år innen karieren. den dag i dag angrerer jeg som en hund på at jeg engang startet med den dritten, jeg har skapt et behov i kroppen som jeg hele tiden må oppfylle. en egentlig unødvendig og dum ting å bruke penger på. ,men klarer meg nok ikke uten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Husker første snusen min, var 12 år å fikk snus av ei venninne som var like gammel, var petterøes blå med peppermynte (løs) husker jeg ble deilig svimmel, men litt kvalm i etterkant. etter dette var jeg frelst å har siden den gang prøvd det mest som kan prøves på snusmarkedet gjennom mine 7 år innen karieren. den dag i dag angrerer jeg som en hund på at jeg engang startet med den dritten, jeg har skapt et behov i kroppen som jeg hele tiden må oppfylle. en egentlig unødvendig og dum ting å bruke penger på. ,men klarer meg nok ikke uten.

Shit Happens to all of us.

 

Jeg begynte med snus fordi jeg ville snuse og hadde tatt det valget selv.

Lenke til kommentar
Iskall: Akkurat nå hater jeg deg litt, du fratok meg gleden ved å påpeke åpenbarheter for lavpanna idioter.

 

Virkelig lavpanna å ikke gidde å sette seg inn i forskjellenr, ja absolutt...

 

Greit nok at du tydeligvis setter pris på å lete rundt på nettet etter nikotinopplysninger og sender mail til produsenter, men det virker ganske teit å kalle oss andre idioter av den grunn. Jeg kunne ikke gitt mer faen i hva snusen heter. Det bryr meg mitt i brunøye.

 

Det er jo hyggelig å vite at iallefall du føler deg truffet ;)

 

Sånn til informasjon er det Iskall som sender mail, Highroad og Kellebjelle som surfer nikotininnhold, og du som tydeligvis ikke gir så faen som du skal ha det til.

Og det er nå ærlig talt ganske åpenbart at man er en idiot (eller religiøs fundamentalist) når man får fakta fra sikre kilder servert på sølvfat, og fortsatt ikke vil innse hva som er korrekt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...