Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Claq Qui er imho den dårligste porsjonssnusen jeg har smakt- noen gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Vil bare si til dere snusere som er innom å skjekker tråden. Ha en riktig God Jul og ett nydelig snusfullt Nyttår! (PS: En saftig pris skruf løs etter julemiddagen er himmelsk!) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Skruf sterk løs Skruf løs med andre ord... Finnes da skruf sterk løs og Du vet ingenting om at han kan ha vert i sverige og kjøpt der da :o Har du virkelig lyst til at noen andre enn meg må knuses i denne diskusjonen igjen? Virkelig? Greit, da tar jeg det litt nærmere midnatt. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul ja! gleder meg til en kald fersk skruf løs etter julemiddagen <3 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Iceman; Jeg har fyktelig lyst til å se den kommende posten din ( ) Men ble vi noen gang enige om at original og sterk er den samme? Ja, jeg vet at en her sendte en mail eller noe i den duren, men etter min mening smaker ikke disse to likt. Jeg tar kanskje feil, men fortsatt. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er det dere snuser på selveste julaften da? Her går det i General Løs og Skruf Tränbær.. Skruf tranbær smaker forferdelig. Går i Catch Eucalyptus og Skruf Sterk Skjønner ikke hvordan dere klarer å snuse løs. De er vanskelig å bake + at de blir svett stor. Folk med svære gjørmeballer under leppo ser latterlig ut. : d Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg ekke en av de som slikker på snusen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) For å fjerne all slags misforståelse. HER HAR DERE MAILEN OG LES NB: LES NØYE! Så for dere som fortsatt lurer ta å les under her. SKRUF STERK LØS I SVERIGE = SKRUF LØS I NORGE Endret 24. desember 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Claq Qui er imho den dårligste porsjonssnusen jeg har smakt- noen gang! jaja , hver sin smak det . men synes den er god jeg . bittelitt søtsmak i den , som piffer opp Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Iskall: Akkurat nå hater jeg deg litt, du fratok meg gleden ved å påpeke åpenbarheter for lavpanna idioter. Jeg kan nå allikevel gjøre et forsøk: Den eventuelle smaksforskjellen dere kjenner, er et resultat av forskjellige lagringsrutiner i forskjellige butikker, om snusen har vært lagret varmt lenge, vil dette ha et utslag på konsistens, farge, smak og lukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Fra Iceman Iskall: Akkurat nå hater jeg deg litt, du fratok meg gleden ved å påpeke åpenbarheter for lavpanna idioter. Synd. Men fyrer meg når denne debatten er tatt opp gang på gang. Må snart sende PM til Nyhus så han kan flette den inn i førstetråd. Fra Iceman Jeg kan nå allikevel gjøre et forsøk: Den eventuelle smaksforskjellen dere kjenner, er et resultat av forskjellige lagringsrutiner i forskjellige butikker, om snusen har vært lagret varmt lenge, vil dette ha et utslag på konsistens, farge, smak og lukt. Riktig, der nevner du noe, om general smaker tranebær hos deg, så snuser du enten feil eller det er butikken sin feil. Endret 24. desember 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 ....tror Iceman mente den "hater deg" setningen litt humoristisk...? ellers - så var det utrolig digg med en feit julepris etter all gaveoppakkinga nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) ellers - så var det utrolig digg med en feit julepris etter all Pinnekjøtt spisingen Endret 24. desember 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) pffff Har influensa så matlysten er ikke akuratt på topp - spiste ikke så mye med andre ord... Endret 24. desember 2008 av zennox Lenke til kommentar
frentix Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gi opp den der skruf løs / sterk løs greia da. Vi kommer aldri frem til noe sikkert resultat uansett. Sliter også med influensa (og dobbel mellomørebetennelse) , men klarer ikke holde meg unna snusen forde. Skruf porsjon det går i nå. Forlenger sikkert influensa nå , men jeg går på antibiotika , så den bør vel gjøre susen uansett. Ellers vil jeg ønske dere alle en god jul. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gi opp den der skruf løs / sterk løs greia da. Vi kommer aldri frem til noe sikkert resultat uansett. Vi er ikke ute etter et "sikkert resultat", vi er ute etter å opplyse lavpanna fjortiser om det meget klare svaret vi allerede har svart på hvitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vi er ikke ute etter et "sikkert resultat", vi er ute etter å opplyse lavpanna fjortiser om det meget klare svaret vi allerede har svart på hvitt. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sikkert svart på før, men hvor får man tak i Hawken i Oslo? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Vi er ikke ute etter et "sikkert resultat", vi er ute etter å opplyse lavpanna fjortiser om det meget klare svaret vi allerede har svart på hvitt. Ble det litt mye Cognac og Akevitt i går kjære frozty? Men du har selvfølgelig helt rett. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Dekker denne tråden skrå/tyggetobakk? Endret 25. desember 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg