Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Vil bare si til dere snusere som er innom å skjekker tråden.

 

Ha en riktig God Jul og ett nydelig snusfullt Nyttår!

 

(PS: En saftig pris skruf løs etter julemiddagen er himmelsk!)

Lenke til kommentar
Hva er det dere snuser på selveste julaften da? Her går det i General Løs og Skruf Tränbær.. :xmas:

 

 

Skruf tranbær smaker forferdelig.

 

Går i Catch Eucalyptus og Skruf Sterk

 

 

Skjønner ikke hvordan dere klarer å snuse løs. De er vanskelig å bake + at de blir svett stor. Folk med svære gjørmeballer under leppo ser latterlig ut. : d

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

For å fjerne all slags misforståelse.

HER HAR DERE MAILEN OG LES NB: LES NØYE!

 

 

Så for dere som fortsatt lurer ta å les under her.

 

SKRUF STERK LØS I SVERIGE = SKRUF LØS I NORGE

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Iskall: Akkurat nå hater jeg deg litt, du fratok meg gleden ved å påpeke åpenbarheter for lavpanna idioter.

 

Jeg kan nå allikevel gjøre et forsøk:

Den eventuelle smaksforskjellen dere kjenner, er et resultat av forskjellige lagringsrutiner i forskjellige butikker, om snusen har vært lagret varmt lenge, vil dette ha et utslag på konsistens, farge, smak og lukt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Fra Iceman

Iskall: Akkurat nå hater jeg deg litt, du fratok meg gleden ved å påpeke åpenbarheter for lavpanna idioter.

Synd.

 

Men fyrer meg når denne debatten er tatt opp gang på gang.

Må snart sende PM til Nyhus så han kan flette den inn i førstetråd.

 

 

Fra Iceman

Jeg kan nå allikevel gjøre et forsøk:

Den eventuelle smaksforskjellen dere kjenner, er et resultat av forskjellige lagringsrutiner i forskjellige butikker, om snusen har vært lagret varmt lenge, vil dette ha et utslag på konsistens, farge, smak og lukt.

 

 

Riktig, der nevner du noe, om general smaker tranebær hos deg, så snuser du enten feil eller det er butikken sin feil.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Gi opp den der skruf løs / sterk løs greia da. Vi kommer aldri frem til noe sikkert resultat uansett.

 

Sliter også med influensa (og dobbel mellomørebetennelse) , men klarer ikke holde meg unna snusen forde. Skruf porsjon det går i nå. Forlenger sikkert influensa nå , men jeg går på antibiotika , så den bør vel gjøre susen uansett.

 

Ellers vil jeg ønske dere alle en god jul.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...