M-J Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 kort å greit du sparer ingenting om du ikke er så heldig at det ikke blir stoppa. blir gjerne dyrere også Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 ok, det var greit og vite sånn at jeg ikke taper masse penger på dette da jeg bor rett i nærheten av sverige Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 MYTH CONFIRMED! Offroad (Wintergreen) er til salgs i Norge. Det er også den blåe boksen +++ Så de på ishockey pucken her om dagen. Men selv gikk jeg for en boks med Grovsnus <3 Den var god! Som steike. Litt vansklig og bake, og jeg som har regulering sliter med den ekstra mye. Må få sagt, at jeg elsket fremdeles General Løs høyest! Men grovsnus er offisielt på andre plass Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 MYTH CONFIRMED! Offroad (Wintergreen) er til salgs i Norge. Det er også den blåe boksen +++ Så de på ishockey pucken her om dagen. Men selv gikk jeg for en boks med Grovsnus <3 Den var god! Som steike. Litt vansklig og bake, og jeg som har regulering sliter med den ekstra mye. Må få sagt, at jeg elsket fremdeles General Løs høyest! Men grovsnus er offisielt på andre plass hvor i verden befinner du deg da?? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Pucken? Hvor? Er en kiosk i hamar som heter pucken. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Men den kiosken med navnet pucken i Hamar burde boikottes! Makan til rælsjappe! Dyreste snusen som er å få tak i! Selger mocca til 65kroner. Gjorde det i sommer ihvertfall-.- Men, han tjener nok godt på det, han selger til mindreårige, og de betaler alt for å få sin elskede pris! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ja, det er sant.. jævlig dyrt der! Er jo fint for dem som virkelig snuser men er yngre da.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Selger mocca til 65kroner. Hvorfor kjøpte du Mocca? Lenke til kommentar
drz Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 mocca er billigsnus, selger den for 40 kr eller noe på statoil. 65 er ripoff Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har et par jenter på trinnet som snuser. Og de ser faen ikke ut. Ho ene er jo ganske (les: veldig)mandig fra før av og med en prell under leppa som synes veldig godt, blir jeg skremt Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Selger mocca til 65kroner. Hvorfor kjøpte du Mocca? Kjøpte for en kamerat: p Aldri kjøpt en ask med Mocca til meg selv, ikke faen om jeg gjør det heller. Kan jo innrømme at jeg kjøpte "M by mocca" en gang, og den funka.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er det dere snuser på selveste julaften da? Her går det i General Løs og Skruf Tränbær.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er det dere snuser på selveste julaften da? Her går det i General Løs og Skruf Tränbær.. General ekstra sterk Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 N&J porsjon og General Ekstra Sterk Lenke til kommentar
mopani Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er det dere snuser på selveste julaften da? Her går det i General Løs og Skruf Tränbær.. General portion & Skruf original løs <3 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Skruf sterk løs Skruf løs med andre ord... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Busted by Iceman. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det går i Claq Qui og Skruf portion. Helt ok^^ Lenke til kommentar
huggy Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Skruf sterk løs Skruf løs med andre ord... Finnes da skruf sterk løs og Du vet ingenting om at han kan ha vert i sverige og kjøpt der da :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg