Fanta4free Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ettan anmeldelse er lagt til i førsteposten. Tribal89: Hvordan går det med sjøstjernevennen din? sjøstjernevennen?? wtf snakker du om?? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 for deg som ville ha en begynner snus som ikke renner fort så tror jeg som andre sa at r.l. er en grei start men viss du er veldig ny kan det kanskje være lurt med catch elns, selv om det er litt jentesnus så blir du forhåpentligvis ikke kvalm av den så kan du gå over til annet etterhvert;) Æsjda, beste er å kjøre rett på ren tobakksmak Min første var Lucky Strike, og General etter det Bør venne seg til tobakksmak og lukt ASAP! jo er vel fårsovidt et godt poeng det, men han ble jo fort kvalm osv, så kan være greit å begynne med noe litt mildere min første og var forsåvid Lucky Strike, wp dog Lenke til kommentar
evn Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 min konklusjon etter å ha prøvd en god del av snusen på markedet idag: General Sterk er min favorittsnus! General Ekstra Sterk når jeg er ute etter litt sterkere saker Onyx funker fett det og ; ) Go general<3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 sjøstjernevennen?? wtf snakker du om?? Du er åpenbart Svampebob om du kan ha porsjonssnus i 2 timer uten at den begynner å renne. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) sjøstjernevennen?? wtf snakker du om?? Du er åpenbart Svampebob om du kan ha porsjonssnus i 2 timer uten at den begynner å renne. hehe, der fikk jeg meg den i fleisen og, jeg ble vist busta Endret 12. oktober 2008 av TRibal89 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Takk for annmeldensen Nyhus. leste gjennom resten av anmeldenlsene også og tenker jeg kjøper Ettan neste gang jeg skal kjøpe løssnus. Noen som vet hvorfor nesten ingen nærbutikker har General ekstra sterk? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 De fleste her i nærheten har Ekstra Sterk, så lenge det ikke er utsolgt. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ah, ok. Må helt til Oslo hvis jeg skal ha GES. Har aldri sett den på noen butikker i området og skjønner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvor bor du? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bor på lørenskog så burde jo være i de fleste butikker i nærheten. Lenke til kommentar
evn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nå ble denne sluppet ut på markedet i september 08 da... Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Men den pleier å være i de fleste sånne snus-skap. Lenke til kommentar
evn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Joda det står til og med mer en oransje etikett på: Nyhet Ekstra Sterk eller no sånt! Var på Fritt vilt 2 igår, det var jo ganske avslappende å se filmen med en Ekstra Sterk prell i kjeften ; ) Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg snuser ikke fast, men jeg syns den General Ekstra sterk er deilig! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nice, Heaf. Fy faen så mye snus lizm. Snuser du virkelig alt på en gang? Har hørt det av en kar i B-klassen. Lenke til kommentar
evn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 HEr kan dere se forskjell på General Ekstra Sterk og General STerk! Hvilken ser liksom mest delikat ut ? : D * (Mørke poser er General Ekstra Sterk) -Evn Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ekstra ster ser diggest ut, syns nå jeg. Den ser mye sterkere ut. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg hater hvit porsjon, så jeg synes nå Ekstra sterk ser diggest ut! Lenke til kommentar
evn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fortell meg hvorfor dere hater white portion da! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 For 100000gang, Det heter ikke Nick and Johnny STERK, kun Nick and Johnny. Og det heter ihvertfall ikke Nick and John :| Hvem bryr seg? Hvis folk vil skrive sterk eller strong eller stärk så la dem gjøre det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg