Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ingen anmeldelse av Grovsnus og tenkte jeg skulle gjøre det beste jeg kunne for å lage en så her er min mening om Grovsnus. Om det er førsteside materiale blir opp til dere å bedømme.

swm843.jpg

Utseende:

Utseende på Grovsnus boksen passer til at det er en grov type snus. Store og firkantede bokstaver som går rundt boksen i tillegg til at bruk av brun og svart gir en kontrast jeg syns passer bra til typen snus.

7/10

Lukt:

Lukten til Grovsnus er ganske kraftig og har en ren Tobakkslukt over seg. I forhold til snuser som General som har en piff av citrus over lukta, vil Govsnus oppleves som veldig ren og kraftig.

8/10

Smak:

Smaken til Grovsnus er på lik linje med lukta, en ganske ren og kraftig tobakkssmak i motsetning til en del andre snus på markedet som har en eller fler smakstilsetninger med siden av, er Grovsnus kanskje det man kan se på som den "reneste" snusen.

8/10

Konsistens:

Konsistensen til Grov snus er som i navnet veldig grov og kan derfor være litt vanskeligere å bake enn de fleste andre snus på markedet, og er godt mulig den snusen på markedet som er vanskeligst å bake. Dette er så klart opp til hvordan hver enkelt liker å bake og hvordan man liker å ha snusen i leppa. Dette er derfor ikke en nybegynnersnus å bake. Når det kommer til hvordan konsistensen er å snuse synes jeg den er utrolig digg.

9/10

Effekt:

Grovsnus vil jeg si er en snus med ganske god effekt. Kanskje ikke den kraftigste på markedet, men for meg har den god nok effekt til at jeg ikke merker noe stor forskjell fra Grovsnus til andre sterkere snuser som F.eks N&J og Skruf Stærk.

7/10

Oppsummering:

Grovsnus er alt i alt en snus som kan være vanskeligere å bake enn en god del andre snuser, men når du først får til bakinga bra er det en utrolig god snus etter min mening. Den har både grei effekt og en god smak, I tillegg til at den har en konsistens jeg syns er veldig god å snuse.

8,5/10

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Nå som jeg har snust i snart to år, har jeg begynt å miste effekten av porsjonssnus, også de sterke typene som Skruf og NJ, men da jeg tok en sigg her forleden ble jeg svimmel, og alt det ejg pleide å bli av snus men ikke blir lenger. Betyr dette at det er mer nikotin i røyk en snus? Ellr at man får større effekt av røyk en snus?

Lenke til kommentar
Noen mener det er lettere å bake Grovsnus enn N&J løs ja, nå har jeg hørt alt.

Burde kanskje endre akkuratt den delen. Når jeg kjøpte N&J hadde jeg ikke snust lenge og syns derfor den var forferdelig å bake, men nå som jeg har jeg snust mye legner og har mye mer erfaring med baking virker det lettere å bake generelt noe som har gitt meg intrykket av at Grovsnus er lettere å bake en N&J regner jeg med.

Edit: Ser også at noen av setningene kanskje burde omforumuleres litt.

Edit2: Der var en liten forbedring gjort.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...