Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Første gang jeg prøve skruf tranebær syns jeg den var veldig god. Men etterhvert ble smaken av tranebær kvalmende, å jeg brakk meg nesten av snusen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fadern kjøpte 4 bokser Grovsnus Portion og 1 boks med Grovsnus Portion Black. Sistnevnte var spesielt herlig!

Jeg ble også faktisk positivt overrasket av Grovsnus Black Porsjon. Kraftig tobakkssmak, og en liten touch av lakris, herlig!

Endret av Sundt
Lenke til kommentar
Kjøpte meg en boks south state for turen hjem igår, må si jeg liker smaken godt og den har en kul boks, det eneste jeg ikke liker er at boksen ikke har noe topplokk. Må finne andre steder å kaste den hele tiden :/

Ja hvordan overlevde snuser'n før topplokket kom.. :p

Men må støtte meg til deg - du skal lete lenge etter en kuulere boks (og snusen smakte greit og)..

Lenke til kommentar
wee, lørdag =D

pils og nick and johnny <3

er south state noe god? ;O

aldri hørt noe om dn jeg :p

Har for lite sammenligningsgrunnlag til å si hva den ligner på.. Men syns den er helt ok.

Selv er jeg en ny-frelst Nick&J snuser. Må bare snuse opp et par bokser med annet før jeg skal handle meg noe ny Nick&J..:) Noen som forreste kan forklare forskjellen på East og West?

Lenke til kommentar

Det skal kun være smaken som er forskjellig når det kommer til West og East. Begge er forsåvidt dårlig snus i forhold til standarden N&J har bygget.

Og ja, boksen bazukh postet er langt fetere enn det south state eller lucky strike noen gang kan drømme om å bli. En av snusmarkedets absolutt lekreste bokser. Snusen er rikignok noe en blir raskt lei av, men boksen er helt ace. Og ja, den har lokk under til brukt snus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...