Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Første gang jeg prøve skruf tranebær syns jeg den var veldig god. Men etterhvert ble smaken av tranebær kvalmende, å jeg brakk meg nesten av snusen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kjøpte meg en boks south state for turen hjem igår, må si jeg liker smaken godt og den har en kul boks, det eneste jeg ikke liker er at boksen ikke har noe topplokk. Må finne andre steder å kaste den hele tiden :/ Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Da har jeg kjøpt meg RL white portion . blir spennende å se om den smaker bedre en general og Gøteborgs Rapè white Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fadern kjøpte 4 bokser Grovsnus Portion og 1 boks med Grovsnus Portion Black. Sistnevnte var spesielt herlig! Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Fadern kjøpte 4 bokser Grovsnus Portion og 1 boks med Grovsnus Portion Black. Sistnevnte var spesielt herlig! Jeg ble også faktisk positivt overrasket av Grovsnus Black Porsjon. Kraftig tobakkssmak, og en liten touch av lakris, herlig! Endret 20. desember 2008 av Sundt Lenke til kommentar
ladiram Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kjøpte meg en boks south state for turen hjem igår, må si jeg liker smaken godt og den har en kul boks, det eneste jeg ikke liker er at boksen ikke har noe topplokk. Må finne andre steder å kaste den hele tiden :/ Ja hvordan overlevde snuser'n før topplokket kom.. Men må støtte meg til deg - du skal lete lenge etter en kuulere boks (og snusen smakte greit og).. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Pøh, må du vel ikke! Lenke til kommentar
ladiram Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Pøh, må du vel ikke! Ok da.. Lenke til kommentar
ladiram Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 *harrrk* Bare måtte legge det ut slik at allmennheten kan gjøre seg opp en mening.. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 *harrrk* Bare måtte legge det ut slik at allmennheten kan gjøre seg opp en mening.. Det var en herlig boks! Har ikke sett den før Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Men i motsetning til både South State og Lucky Strike har 1847 lokk under til å ha brukt snus i. Om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 wee, lørdag =D pils og nick and johnny <3 er south state noe god? ;O aldri hørt noe om dn jeg Lenke til kommentar
ladiram Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 wee, lørdag =D pils og nick and johnny <3 er south state noe god? ;O aldri hørt noe om dn jeg Har for lite sammenligningsgrunnlag til å si hva den ligner på.. Men syns den er helt ok. Selv er jeg en ny-frelst Nick&J snuser. Må bare snuse opp et par bokser med annet før jeg skal handle meg noe ny Nick&J.. Noen som forreste kan forklare forskjellen på East og West? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Forskjellig smak på de. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Om jeg husker riktig har east 8mg, west har værtfall 11mg Endret 20. desember 2008 av philiphs Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Det skal kun være smaken som er forskjellig når det kommer til West og East. Begge er forsåvidt dårlig snus i forhold til standarden N&J har bygget. Og ja, boksen bazukh postet er langt fetere enn det south state eller lucky strike noen gang kan drømme om å bli. En av snusmarkedets absolutt lekreste bokser. Snusen er rikignok noe en blir raskt lei av, men boksen er helt ace. Og ja, den har lokk under til brukt snus. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kjøpte en boks N&J i stad, nå er jeg frelst! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) South State ser ut som en euroshopper boks da: p Hvis du ser på logoen så er den lik! Endret 20. desember 2008 av -pyrion- Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bra observert -pyrion- Er den billgere enn annen snus ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg