Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med enten L.D eller Gustavus eller hva den heter? :)

Har en boks L.D black portion (salmiak) her nå. Lukter/smaker litt Doc halspastiller , sikkert effektnivå som General portion.

Har også en boks Gustavus løs. Den lukter litt som Pall mall white portion vil jeg si , bare mer lukt. Effekt omtrent på general løs nivå. Smaker ganske godt.

Håper det hjelper litt hvertfall.

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Desverre, kan ikke bekrefte at gorvsnus porsjon er i norge, samme gjelder den kjente snusen grov snus portion.

Derimot Grov Snus i løs variant finnes i dette land.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med enten L.D eller Gustavus eller hva den heter? :)

Har en boks L.D black portion (salmiak) her nå. Lukter/smaker litt Doc halspastiller , sikkert effektnivå som General portion.

Har også en boks Gustavus løs. Den lukter litt som Pall mall white portion vil jeg si , bare mer lukt. Effekt omtrent på general løs nivå. Smaker ganske godt.

Håper det hjelper litt hvertfall.

Ja, tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Desverre, kan ikke bekrefte at gorvsnus porsjon er i norge, samme gjelder den kjente snusen grov snus portion.

Bortsett ifra at snusen faktisk heter Grovsnus og ikke Grov snus. Sistnevnte er ikke annet enn "ord delings feil".

kellebjelle:

Knox porsjon er god og veldig billig, men ikke den beste porsjonssnusen på markedet. Om det står mellom Knox porsjon eller Grovsnus løs, ville jeg kjørt på med Grovsnusen, men om du lurer på Grovsnus porsjon eller Knox porsjon, er Knox det beste valget.

Lenke til kommentar

Gidder noen å lage en anmeldelse av skruf tranbær? :)

1. LD selges hittil ikke i Norge.

2. Skruf tranebær er en helt grei snus, men noe en blir veldig lei, veldig fort. Noe jeg maks kjøper en gang i året.

Såpass ja, blir man lei på sin første boks av den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...