frentix Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Noen som har erfaring med enten L.D eller Gustavus eller hva den heter? Har en boks L.D black portion (salmiak) her nå. Lukter/smaker litt Doc halspastiller , sikkert effektnivå som General portion. Har også en boks Gustavus løs. Den lukter litt som Pall mall white portion vil jeg si , bare mer lukt. Effekt omtrent på general løs nivå. Smaker ganske godt. Håper det hjelper litt hvertfall. Endret 18. desember 2008 av frentix Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det noen som kan bekrefte at gorvsnus porsjon FINNES I NORGE? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Desverre, kan ikke bekrefte at gorvsnus porsjon er i norge, samme gjelder den kjente snusen grov snus portion. Derimot Grov Snus i løs variant finnes i dette land. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Beklager. Leif var innom. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som har erfaring med enten L.D eller Gustavus eller hva den heter? Har en boks L.D black portion (salmiak) her nå. Lukter/smaker litt Doc halspastiller , sikkert effektnivå som General portion. Har også en boks Gustavus løs. Den lukter litt som Pall mall white portion vil jeg si , bare mer lukt. Effekt omtrent på general løs nivå. Smaker ganske godt. Håper det hjelper litt hvertfall. Ja, tusen takk. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Skal til sverige en tur.. Burde jeg kjøpe Knox porsjon eller Grovsnuns? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Desverre, kan ikke bekrefte at gorvsnus porsjon er i norge, samme gjelder den kjente snusen grov snus portion. Bortsett ifra at snusen faktisk heter Grovsnus og ikke Grov snus. Sistnevnte er ikke annet enn "ord delings feil". kellebjelle: Knox porsjon er god og veldig billig, men ikke den beste porsjonssnusen på markedet. Om det står mellom Knox porsjon eller Grovsnus løs, ville jeg kjørt på med Grovsnusen, men om du lurer på Grovsnus porsjon eller Knox porsjon, er Knox det beste valget. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Knox porsjon eller Grovsnus sporsjon ja så da blir det Knox Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Grovsnus porsjon finnes da i Norge. Med mindre den er tatt ut av butikkene etter at jeg så den sist. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har aldri sett Grovsnus porsjon i Norge. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mener da jeg fikk tak i den i Norge for en stund siden men har ikke sett den siden :/ Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hva mener dere om Skruf tranbær? Jeg har ikke prøvd den enda, og vurderer å kjøpe meg en boks. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Selger de LD portionene i Norge? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Æsj, liker ikke skruf tranebær. Smaker beiskt og ekkelt. Får en ekkel følelse av den.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hihi, nå er avtalen brutt I morgen skal jeg kjøpe skruf orginal og skruf løs Gleder meg, skal på fjell tur med familien, da blir det mye snusing Lenke til kommentar
frentix Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Selger de LD portionene i Norge? Nei , jeg har hvertfall aldri sett dem her. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 1. LD selges hittil ikke i Norge. 2. Skruf tranebær er en helt grei snus, men noe en blir veldig lei, veldig fort. Noe jeg maks kjøper en gang i året. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gidder noen å lage en anmeldelse av skruf tranbær? 1. LD selges hittil ikke i Norge.2. Skruf tranebær er en helt grei snus, men noe en blir veldig lei, veldig fort. Noe jeg maks kjøper en gang i året. Såpass ja, blir man lei på sin første boks av den? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 1. LD selges hittil ikke i Norge.2. Skruf tranebær er en helt grei snus, men noe en blir veldig lei, veldig fort. Noe jeg maks kjøper en gang i året. Støttes. Jeg har nok snust mine skruf tranebær for de 3 neste årene.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Såpass ja, blir man lei på sin første boks av den? Nja, ikke første gang du prøver den kanskje, da kan det ta to-tre stykker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg