Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den er vel såppas billig siden det er mindre snus i boksen?

Tror alle pose bokser har 24g. Correct me if am wrong.

"Alle" miniposebokser har kun 10g snus, og siden du ikke spesifiserer noe mer enn posesnus, ønsker jeg å kverulere på.

Montecristo har forsåvidt 24g.

okey ;)

tenkte bare at det kunne vere samme tilfelle med pose og løs, siden det var såppas mindre i løs varianten :p

edit: lilko, jeg har bare smakt ld-black. Den smaker rett og slett lakris :p jeg føler ikke stort effekt av den, men har snusa en stund så merker pent lite av sterk snus også :p

er vel ikke noe jeg ville snusa fast, men den er litt deilig inni mellom... har bare fått noen poser av kammerater osv ;P

Endret av dTd
Lenke til kommentar

De har den vel litt her og der. Er ikke alltid like lett å få tak i her i byen ihvertfall.

Imorgen for jeg 5 ferske bokser med Grovsnus Portion, straka vägen från Sverige! =) Første gang jeg prøver den, så gleder meg. Blir min lille julegave til meg selv! Så nå håper jeg alt godsnakket om Grovsnus Portion er sant! =P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Er Grovsnus bare å få kjøpt i enkelte kiosker? Tenkte å prøve den siden ejg har hørt mye bra om den, men de har den som regel aldri når jeg skal kjøpe og gidder jo ikke dra verden rundt for en boks snus heller.

For å si det sånn, har kjøpt Grov Snus på Statoil,Rema 1k, Ica og Kiwi.

Så denne boksen finnes nok hos de som selger tobakk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...