mopani Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Grov Snus, den er ekstremt god. Finnes den i portion? Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Den finnes i potion Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Grovsnus porsjon <3 Svarte poser. Deilig snus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Faen at Esso er stengt. Var ikke klar over ar Grovsnus fantes i porsjon. Må kjøpes first thing in the morning! =) Begynner å bli lei av General Sterk og General Ekstra Sterk. Driver å bytter mellom de to for tida. Og litt Pall Mall. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Grovsnus porsjon <3 Svarte poser. Deilig snus Da tror jeg jaggu meg den skal handles inn i morra ja! Er det en snus dem har overalt? ( slik som med General og Skruf) Kan ikke si jeg har sett den så mange steder skjønner du.. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har dem Knox porsjon omtrent rundt alt i sverige? Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har en boks Skruf Sterk nå. Må si det er ikke er noen favoritt hos meg. Posene smaker dritt, for ikke snakke om lukta.. Nei, General og GrovSnus! Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg foretrekker ikke Skruf portion(skruf og skruf sterk) men løsen er en utrolig god snus. Av portion foretrekker jeg nick og general ekstra sterk Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Går bare i porsjonssnus for tiden . følgende rekkfølge har jeg nå 1. Lucky Strike 2. Montecristo 3. General White Lucky Strike passer meg perfekt , da jeg liker å nesten smatte på snusposen . rinner i massevis å er generelt lenger fersk i dåsa en de andre typene Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg foretrekker ikke Skruf portion(skruf og skruf sterk) men løsen er en utrolig god snus. Av portion foretrekker jeg nick og general ekstra sterk Personlig er N&J porsjon og Skruf Sterk å foretrekke av porsjons-snus, dog av løs-snus blir det nok General og Skruf. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som vet om en god mini portion? Eller anna snus som funker fint å begynne med? Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 viss du planleger å begynde med snus, revurder det! det er den største tabba eg har gjort i livet, men søren så godt d e me snus då ta deg 5 poser med skruf sterk, så blir det nok ikkje snus på deg på ei stund;) Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har snust litt sånn innimellom lenge men blir noen ganger ganske dårlig av det så vil bare venne meg ordentlig til det Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Da blir det ikke noe snus på en laaaang tid Jeg og kompisene mine bestemte oss for en liten stund siden, men ingen klarte og holde seg. Men nå har alle kastet boksene våre Min hadde ca 10 igjen, var faktisk vanskligere enn jeg trodde, jeg gikk lenge etterpå og kjente at det hadde vært så sykt digg med en Skruf Orginal under leppa Skal se hvor lenge jeg holder meg Hater at jeg blir så sykt sur vis jeg ikke får nikotin på noen timer Alle kompisene mine sier det alltid, sånn som når jeg er litt sur sier de alltid sånn som, "Gi Jonas en snus, han er sur" eller "Er du hypp på sigg, du er veldig sur" Det gjør meg nesten bare mere sur Men får håpe jeg holder meg i en laaaang tid Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Du får bare holde ut Går seg til etter 1 uke ca . så vil du merke at du ikke tenker på det like ofte lenger Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tull. Jeg holdt meg uten i litt over en uke, tenkte ikke på stort annet, og var møkka sur hver dag. Men merket ikke noe ekstra effekt når jeg tok meg en N&J etterpå .. Så det "trikset" funker ikke for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bad news, til alle dere som skal handle Grovsnus Porsjon i morgen. Porsjon varianten av Grovsnus er ikke til og få kjøpt i Norge. Kun løs Beklager dette. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bad news, til alle dere som skal handle Grovsnus Porsjon i morgen. Porsjon varianten av Grovsnus er ikke til og få kjøpt i Norge. Kun løs Beklager dette. Trodde heller ikke de solgte porsjonvarianten i Norge , men det er mange som sier det. De gode brune porsjonene , ikke den svarte dritten. Beste porsjonsnusen som er laga Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Men den er vel å få kjøpt i Sverige? Fadern skal på Sverigetur imorra og lovte å kjøpe meg julesnus (Grovsnus Porsjon) til meg. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvor mye sånn ca. koster en boks med snus i sverige nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg