Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

jøss white portion av skruf, jaja må vel testes =)

btw: digg med en nick (and johnny) og julebrus etter jobb ass=)

hva er egentlig forskjellen på nick (and johnny) og (nick and) johnny ?

Forskjellen på nick(and johnny) og (nick and) johnny er at nick(and johnny) er porsjon og (nick and)johnny er løs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jøss white portion av skruf, jaja må vel testes =)

btw: digg med en nick (and johnny) og julebrus etter jobb ass=)

hva er egentlig forskjellen på nick (and johnny) og (nick and) johnny ?

Forskjellen på nick(and johnny) og (nick and) johnny er at nick(and johnny) er porsjon og (nick and)johnny er løs

åja :p

hvor kan man oppdrive nick and jonnhy løs da? var i sverige på lørdag, de sa at dem ikke solgte n. and j. løs i sverige...

Lenke til kommentar

Prøvde snus for første gang i dag (prøvd i 2 min før) og må si at det ikke var sånn jeg håpte :(

Var skruf orginal..

Først svei det litt, så blei jeg litt svimmel... etterhvert blei jeg veldig svimmel (så mye at jeg følte meg ganske bra beruset..)

Så kom magesmerten(svelgte ikke noe saft) og spøy nettopp og sitter her med en ubehagelig følelse .. :S

Lenke til kommentar

"Prøvde snus for første gang i dag (prøvd i 2 min før) og må si at det ikke var sånn jeg håpte :(

Var skruf orginal..

Først svei det litt, så blei jeg litt svimmel... etterhvert blei jeg veldig svimmel (så mye at jeg følte meg ganske bra beruset..)

Så kom magesmerten(svelgte ikke noe saft) og spøy nettopp og sitter her med en ubehagelig følelse .. :S"

I de fleste tilfeller vil man bli ganske kvalm første gang man prøver, derfor anbefaler jeg portion første gang man skal prøve snus. Det er lett å svelge løs første gang man prøver snus (dette er fordi hvis man baker selv vil prisen være ganske løs og ikke holde så godt, samtidig som du selv vil slite med å holde den oppe over lengre tid), i tillegg til at løs har sterkere effekt. Prøvde snus første gang selv i en time. Helt i starten fikk jeg en herlig svimmel følelse, men denne følelsen gikk raskt over til en mer kvalm og ekkel følelse. Hvis man snuser kjapt etter første gang(fra noen timer til et par dager) vil du ikke få den kvalme følelsen. Du vil heller få en behagelig svimmel tilstand. Hvis du skal prøve snus igjen vil jeg dermed anbefale at du prøver portion. Jeg anbefaler skruf sine portioner. Bare ikke prøv skruf stark med en gang hvis du skal prøve igjen.

Lenke til kommentar
"Prøvde snus for første gang i dag (prøvd i 2 min før) og må si at det ikke var sånn jeg håpte :(

Var skruf orginal..

Så kom magesmerten(svelgte ikke noe saft) og spøy nettopp og sitter her med en ubehagelig følelse .. :S"

I de fleste tilfeller vil man bli ganske kvalm første gang man prøver, derfor anbefaler jeg portion første gang man skal prøve snus. Det er lett å svelge løs første gang man prøver snus (dette er fordi hvis man baker selv vil prisen være ganske løs og ikke holde så godt, samtidig som du selv vil slite med å holde den oppe over lengre tid), i tillegg til at løs har sterkere effekt. Prøvde snus første gang selv i en time. Helt i starten fikk jeg en herlig svimmel følelse, men denne følelsen gikk raskt over til en mer kvalm og ekkel følelse. Hvis man snuser kjapt etter første gang(fra noen timer til et par dager) vil du ikke få den kvalme følelsen. Du vil heller få en behagelig svimmel tilstand. Hvis du skal prøve snus igjen vil jeg dermed anbefale at du prøver portion. Jeg anbefaler skruf sine portioner. Bare ikke prøv skruf stark med en gang hvis du skal prøve igjen.

Det er også viktig å spytte den ut med engang du føler ubehag.

Lenke til kommentar

Yes, det er jo en gigantisk sjanse for at du vet mer om dette enn menneskene som jobber med snus som levebrød :)

Orka ikke quote hele posten din, men skal holde meg saklig. Kan godt hende det er samme mengde nikotin i de to forskjellige snusboksene, men det er forskjell på konsistens og smak ihvertfall. Bryr meg ikke så mye om hvor mye nikotin det er. Smaken og konsistensen kommer først.

Men ja, at EN dame han sendte mail til sier at "sånn er det" er neimen ikke nok bevis for meg. ahem.DAME.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Prøvde snus for første gang i dag (prøvd i 2 min før) og må si at det ikke var sånn jeg håpte :(

Var skruf orginal..

Så kom magesmerten(svelgte ikke noe saft) og spøy nettopp og sitter her med en ubehagelig følelse .. :S

Heisann, første gangen ble jeg også dårlig av snus, spøy ikke akkurat men ble veldig svimmel.

Denne snusen var faktisk vanlig bake general, gikk over til en svakere sort, general portion.

Hadde kanskje snusen inne i 10-15min før den ble spyttet ut pga av den rant og jeg ikke ville bli svimmel.

Men nå kan jeg sitte med snusen inne i 1-2 timer, og savner at jeg ble svimmel, flere som har følt det slikt ?

Fant faktisk en Top 10 liste for portion og løs på swedish snus, dere kan se listen HER og HER (LØS)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...