Exztra Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jøss white portion av skruf, jaja må vel testes =) btw: digg med en nick (and johnny) og julebrus etter jobb ass=) hva er egentlig forskjellen på nick (and johnny) og (nick and) johnny ? Forskjellen på nick(and johnny) og (nick and) johnny er at nick(and johnny) er porsjon og (nick and)johnny er løs Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jøss white portion av skruf, jaja må vel testes =) btw: digg med en nick (and johnny) og julebrus etter jobb ass=) hva er egentlig forskjellen på nick (and johnny) og (nick and) johnny ? Forskjellen på nick(and johnny) og (nick and) johnny er at nick(and johnny) er porsjon og (nick and)johnny er løs åja hvor kan man oppdrive nick and jonnhy løs da? var i sverige på lørdag, de sa at dem ikke solgte n. and j. løs i sverige... Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mener og huske at de har sluttet å produsere N&J løs. Du kan kanskje få tak i noen esker på enkelte butikker, men disse har sannsynligvis gått ut på dato. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg trodde lenge N&J løs var ute av produksjon selv, men her om dagen snublet jeg over mange bokser som først gikk ut på dato i februar 09, så kanskje den fortsatt lages? Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Prøvde snus for første gang i dag (prøvd i 2 min før) og må si at det ikke var sånn jeg håpte Var skruf orginal.. Først svei det litt, så blei jeg litt svimmel... etterhvert blei jeg veldig svimmel (så mye at jeg følte meg ganske bra beruset..) Så kom magesmerten(svelgte ikke noe saft) og spøy nettopp og sitter her med en ubehagelig følelse .. :S Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Den første gangen du gjør det er det ofte du blir dårlig. Selv ble jeg faktisk ikke så veldig dårlig, men litt uggen. Etter hvert som du venner deg til snus blir det noe helt annet.♠ Lenke til kommentar
Hustler313 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 "Prøvde snus for første gang i dag (prøvd i 2 min før) og må si at det ikke var sånn jeg håpte Var skruf orginal.. Først svei det litt, så blei jeg litt svimmel... etterhvert blei jeg veldig svimmel (så mye at jeg følte meg ganske bra beruset..) Så kom magesmerten(svelgte ikke noe saft) og spøy nettopp og sitter her med en ubehagelig følelse .. :S" I de fleste tilfeller vil man bli ganske kvalm første gang man prøver, derfor anbefaler jeg portion første gang man skal prøve snus. Det er lett å svelge løs første gang man prøver snus (dette er fordi hvis man baker selv vil prisen være ganske løs og ikke holde så godt, samtidig som du selv vil slite med å holde den oppe over lengre tid), i tillegg til at løs har sterkere effekt. Prøvde snus første gang selv i en time. Helt i starten fikk jeg en herlig svimmel følelse, men denne følelsen gikk raskt over til en mer kvalm og ekkel følelse. Hvis man snuser kjapt etter første gang(fra noen timer til et par dager) vil du ikke få den kvalme følelsen. Du vil heller få en behagelig svimmel tilstand. Hvis du skal prøve snus igjen vil jeg dermed anbefale at du prøver portion. Jeg anbefaler skruf sine portioner. Bare ikke prøv skruf stark med en gang hvis du skal prøve igjen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 "Prøvde snus for første gang i dag (prøvd i 2 min før) og må si at det ikke var sånn jeg håpte Var skruf orginal.. Først svei det litt, så blei jeg litt svimmel... etterhvert blei jeg veldig svimmel (så mye at jeg følte meg ganske bra beruset..) Så kom magesmerten(svelgte ikke noe saft) og spøy nettopp og sitter her med en ubehagelig følelse .. :S" I de fleste tilfeller vil man bli ganske kvalm første gang man prøver, derfor anbefaler jeg portion første gang man skal prøve snus. Det er lett å svelge løs første gang man prøver snus (dette er fordi hvis man baker selv vil prisen være ganske løs og ikke holde så godt, samtidig som du selv vil slite med å holde den oppe over lengre tid), i tillegg til at løs har sterkere effekt. Prøvde snus første gang selv i en time. Helt i starten fikk jeg en herlig svimmel følelse, men denne følelsen gikk raskt over til en mer kvalm og ekkel følelse. Hvis man snuser kjapt etter første gang(fra noen timer til et par dager) vil du ikke få den kvalme følelsen. Du vil heller få en behagelig svimmel tilstand. Hvis du skal prøve snus igjen vil jeg dermed anbefale at du prøver portion. Jeg anbefaler skruf sine portioner. Bare ikke prøv skruf stark med en gang hvis du skal prøve igjen. Det er også viktig å spytte den ut med engang du føler ubehag. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dette var skruf orginalt porsjon Lenke til kommentar
Borastar Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det noen som har kjøpt snus på nett før? Jeg kjøpte 5 snusbokser fra buysnus.com. Jeg fikk mail om atden var sendt torsdag 11. desember. Noen som vet hvor lang tid det tar før den kommer? Kan den ha blitt stoppet i tollen? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mange her ifra som har blitt stoppet i tollen i det siste når de har handlet fra buysnus.com. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fikk kjøpt meg en boks med N&J west i dag, likte den ganske godt, men hadde forventa meg noe mer Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Yes, det er jo en gigantisk sjanse for at du vet mer om dette enn menneskene som jobber med snus som levebrød Orka ikke quote hele posten din, men skal holde meg saklig. Kan godt hende det er samme mengde nikotin i de to forskjellige snusboksene, men det er forskjell på konsistens og smak ihvertfall. Bryr meg ikke så mye om hvor mye nikotin det er. Smaken og konsistensen kommer først. Men ja, at EN dame han sendte mail til sier at "sånn er det" er neimen ikke nok bevis for meg. ahem.DAME. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 CatchDry Peppermint har nå blitt GeneralDry Mini Mint Hehe. http://swedishsnus.com/US/newsevents.asp?ID=57 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Prøvde snus for første gang i dag (prøvd i 2 min før) og må si at det ikke var sånn jeg håpte Var skruf orginal.. Først svei det litt, så blei jeg litt svimmel... etterhvert blei jeg veldig svimmel (så mye at jeg følte meg ganske bra beruset..) Så kom magesmerten(svelgte ikke noe saft) og spøy nettopp og sitter her med en ubehagelig følelse .. :S Heisann, første gangen ble jeg også dårlig av snus, spøy ikke akkurat men ble veldig svimmel. Denne snusen var faktisk vanlig bake general, gikk over til en svakere sort, general portion. Hadde kanskje snusen inne i 10-15min før den ble spyttet ut pga av den rant og jeg ikke ville bli svimmel. Men nå kan jeg sitte med snusen inne i 1-2 timer, og savner at jeg ble svimmel, flere som har følt det slikt ? Fant faktisk en Top 10 liste for portion og løs på swedish snus, dere kan se listen HER og HER (LØS) Endret 15. desember 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
mopani Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Skal kjøpe ny snus imorra.. Usikker på hvilken jeg skal kjøpe Jeg har snust Skruf Stark og General sterk en stund nå og begynner å gå lei.. Noe annet som er bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Grov Snus, den er ekstremt god. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sverige i dag, en limpe ettan, var digg det hadde tenkt til og legge ut bilde menne blei kanskje litt for mye Lenke til kommentar
marvol Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Var i Sverige forleden dag jeg og siden jeg er under 18 fikk jeg kun tak i en boks probe whiskey løs og en skruf orginal porsjon:p Probe viste seg å være svært god, god smak ! Endret 15. desember 2008 av marvol Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 En venn av meg skal snart til sverige og han kal kjøpe med til meg Hva burde jeg prøve? Har ca. 300-400 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg