Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mocca blir litt for.. eeeh. jentete. Synes nå jeg. Liker ikke mint'en. Har ikke prøvd lakrisen..

Ganske enig. Jeg er ganske liberal på de aller fleste punkter, men jentesnus er og blir noe jeg holder meg unna. Snus er i mine øyne en mannegreie, og om jentene først skal snuse synes jeg de kan bite tenne sammen å snuse det samme som alle andre. Jeg er mao mot forskjellsbehandling.

Lenke til kommentar

Sier meg delvis enig med Nyhus om moccaen der.

Rent estetisk kan jeg forstå at mennesker med_patetisk_lite_romslig_overleppe ønsker å benytte miniporsjoner, men mocca er, og blir, en snus praktisk talt uten nikotin.

Om du snuser mocca, er du så patetisk at du snuser "for å være kul", noe som uansett hvordan du vrir og vender på det, er patetisk og ettetrykkelig skamfullt, faktisk så skamfullt at det i visse (japanske kulturer) vil lede vedkommende som måtte synke så dypt at de snuser Mocca til å begå hara-kiri for å ha brukt en hel boks av dette svineriet.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Jenter har ikke så små leppper at de ikke får inn en vanlig porsjon der. Jeg klarte å dytte en N&J under leppa på dama (som forøvrig ikke snuser). Det så ikke bra ut, men det gikk :p

Det spørs jo fra leppe til leppe, ikke fra jente til gutt ;)

Men uansett hvordan man snur og vender på det, så er det sånt som går seg til.

Lenke til kommentar
Sier meg delvis enig med Nyhus om moccaen der.

Rent estetisk kan jeg forstå at mennesker med_patetisk_lite_romslig_overleppe ønsker å benytte miniporsjoner, men mocca er, og blir, en snus praktisk talt uten nikotin.

Om du snuser mocca, er du så patetisk at du snuser "for å være kul", noe som uansett hvordan du vrir og vender på det, er patetisk og ettetrykkelig skamfullt, faktisk så skamfullt at det i visse (japanske kulturer) vil lede vedkommende som måtte synke så dypt at de snuser Mocca til å begå hara-kiri for å ha brukt en hel boks av dette svineriet.

Uten tvil trådens beste innlegg noen sinne, haha!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kjøpte meg en boks Montecristo Portion idag, snusen ga effekt, men ble litt skuffet, var ikke så godt som Montecristo Løs. Men selfølgelig, its portion.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...