Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sant det Ethernet, men ganske merkelig. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 De selger Skruf Sterk Løs på spar, med teksten over bildet; Skruf Orginal Løs Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har noen prøvd Level? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vært uten snus i type tre uker nå. Tenkte og "sprekke" imorgen. Mest sannsynelig med Catch Mini. Men noen andre gode mini portion snuser og anbefale? Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Moget; Mocca +. Hadde en porsjon i et par timer i går faktisk, hadde ikke noe problemer. Smaker vanlig 8mg-snus! syntes nå jeg, den var iallefall god! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Når jeg sitter hjemme osv er bakesnus det absolutt beste, helst N&J eller General. På jobb/skole er portionsnus det beste, og da snuser jeg helst Skruf sterk, N&J eller General Ekstra sterk. ^^ Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mocca blir litt for.. eeeh. jentete. Synes nå jeg. Liker ikke mint'en. Har ikke prøvd lakrisen.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Prøvde Mocca + med tobakksmak for ikke så lenge siden.. Minnet litt om N&J synes jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mocca er en grei snus, men problemet er at den er for liten for leppa mi .. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 moget, om du først skal sprekke, hvorfor ikke sprekke skikkelig med en sterk snus? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Mocca blir litt for.. eeeh. jentete. Synes nå jeg. Liker ikke mint'en. Har ikke prøvd lakrisen.. Ganske enig. Jeg er ganske liberal på de aller fleste punkter, men jentesnus er og blir noe jeg holder meg unna. Snus er i mine øyne en mannegreie, og om jentene først skal snuse synes jeg de kan bite tenne sammen å snuse det samme som alle andre. Jeg er mao mot forskjellsbehandling. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Sier meg delvis enig med Nyhus om moccaen der. Rent estetisk kan jeg forstå at mennesker med_patetisk_lite_romslig_overleppe ønsker å benytte miniporsjoner, men mocca er, og blir, en snus praktisk talt uten nikotin. Om du snuser mocca, er du så patetisk at du snuser "for å være kul", noe som uansett hvordan du vrir og vender på det, er patetisk og ettetrykkelig skamfullt, faktisk så skamfullt at det i visse (japanske kulturer) vil lede vedkommende som måtte synke så dypt at de snuser Mocca til å begå hara-kiri for å ha brukt en hel boks av dette svineriet. Endret 13. desember 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ja, da vet vi i alle fall hva Iceman mener om dette Jenter har ikke så små leppper at de ikke får inn en vanlig porsjon der. Jeg klarte å dytte en N&J under leppa på dama (som forøvrig ikke snuser). Det så ikke bra ut, men det gikk Lenke til kommentar
brrah Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Mocca blir litt for.. eeeh. jentete. Synes nå jeg. Liker ikke mint'en. Har ikke prøvd lakrisen.. Men du mener Catch Mini er "guttesnus"? Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvis dere snakker til meg, så skal jeg si dere en ting; Jeg pleier å snuse General, Skruf N&J og sånne saker. Men når det ikke er penger i kassa, da er det ta det du får. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jenter har ikke så små leppper at de ikke får inn en vanlig porsjon der. Jeg klarte å dytte en N&J under leppa på dama (som forøvrig ikke snuser). Det så ikke bra ut, men det gikk Det spørs jo fra leppe til leppe, ikke fra jente til gutt Men uansett hvordan man snur og vender på det, så er det sånt som går seg til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Sier meg delvis enig med Nyhus om moccaen der.Rent estetisk kan jeg forstå at mennesker med_patetisk_lite_romslig_overleppe ønsker å benytte miniporsjoner, men mocca er, og blir, en snus praktisk talt uten nikotin. Om du snuser mocca, er du så patetisk at du snuser "for å være kul", noe som uansett hvordan du vrir og vender på det, er patetisk og ettetrykkelig skamfullt, faktisk så skamfullt at det i visse (japanske kulturer) vil lede vedkommende som måtte synke så dypt at de snuser Mocca til å begå hara-kiri for å ha brukt en hel boks av dette svineriet. Uten tvil trådens beste innlegg noen sinne, haha! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Angående Sterk og Orginal løs (Skruf, that is), så tviler jeg på at dem er forskjellige. Tror det er akkuratt samme snus, bare med annet navn. Og skulle du mot formodning kjenne noen forskjell i smak/lukt/effekt, så er det sikkert placebo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kjøpte meg en boks Montecristo Portion idag, snusen ga effekt, men ble litt skuffet, var ikke så godt som Montecristo Løs. Men selfølgelig, its portion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg