Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en formening om hvilken porsjonssnus som renner minst, eller mest?

Tips er kanskje og tørke leppa litt før du legger inn snusen, da renner den ikke så fort (:

Har gjort det før, men fikk noen merkelige blikk på t-banen da jeg dreiv å tørke overleppa mi før jeg skulle putte i en snus. =S

Men det er egentlig å anbefale om man ikke vil at det skal renne så fort, i tillegg til å ikke være borti med tunga hele tida.

Lenke til kommentar

Tips er kanskje og tørke leppa litt før du legger inn snusen, da renner den ikke så fort (:

Har gjort det før, men fikk noen merkelige blikk på t-banen da jeg dreiv å tørke overleppa mi før jeg skulle putte i en snus. =S

Men det er egentlig å anbefale om man ikke vil at det skal renne så fort, i tillegg til å ikke være borti med tunga hele tida.

Definer tørking. Tørke seg litt i leppa, eller bruke hårføner? :)

Endret av BlåseJobb
Lenke til kommentar

Definer tørking. Tørke seg litt i leppa, eller bruke hårføner? :)

noe som jeg gjør for og hindre snusen og renne er at jeg har munnen bittelitt oppe hele tiden, i stede for når jeg har munnen i gjen kan den renne veldig fort

Lenke til kommentar

N&J er en utrolig god snus, men det er vel en av de få jeg har opplevd som ikke klarer å holde seg i ro under overleppa, noe som er fryktelig irriterende.

Prøvde forresten grovsnus svart porsjon her om dagen. Den holdt godt og helt grei, men ingenting mot løs

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar

Elixyr Power Energy portion 1 Pack 1 19.00 19.00

Gotlandssnus Julesnus (Christmas) Loose 1 Pack 1 21.00 21.00

Gotlandssnus Julesnus (Christmas) Portion 1 Pack 1 23.89 23.89

Lucky Strike White Mini Portion 1 Pack 1 22.11 22.11

Montecristo Snus 1 Pack 1 31.00 31.00

Nordströmmen Christmas Snus Loose 1 Pack 1 15.44 15.44

Nordströmmen Christmas Snus Portion 1 Pack 1 14.33 14.33

Offroad - Liquorice Loose 1 Pack 1 15.44 15.44

Hvor mye toll må jeg regne med å betale på det deR ? :p lol

Lenke til kommentar
Elixyr Power Energy portion 1 Pack 1 19.00 19.00

Gotlandssnus Julesnus (Christmas) Loose 1 Pack 1 21.00 21.00

Gotlandssnus Julesnus (Christmas) Portion 1 Pack 1 23.89 23.89

Lucky Strike White Mini Portion 1 Pack 1 22.11 22.11

Montecristo Snus 1 Pack 1 31.00 31.00

Nordströmmen Christmas Snus Loose 1 Pack 1 15.44 15.44

Nordströmmen Christmas Snus Portion 1 Pack 1 14.33 14.33

Offroad - Liquorice Loose 1 Pack 1 15.44 15.44

Hvor mye toll må jeg regne med å betale på det deR ? :p lol

Hvor har du handla dette? Så jo ut som noen greie priser..:)

Når det gjelder toll, så er det vel en pris per gram snus (som jeg ikke husker..:) Ligger på www.toll.no..:)

Edit - Nysgjerrigheten tok overhånd.. kr 0,68 per gram av pakningens nettovekt, "you do the math".. + 25% mva (regner jeg med), og til slutt - du har ikke lov til å importere dette selv (selv om det virker som om denne regelen følges opp litt "slapt"...)

Endret av ladiram
Lenke til kommentar
Har en helt ny boks Lucky Strike orginal porsjon her nå :D Den er god, spesielt av og til.

Men jeg synes den er litt salt, så går ikke så veldig mye av den.

Ditto. Bestemte meg for å kjøpe den etter at det har gått mye av White Portion av samme merke. Må si at jeg er noe skuffet, for den renner allerede som et helvete etter 10 minutter, og den er maksimum god i en halvtime. Husker at jeg kunne sitte med Gøteborgs opptil en time, så jeg kjøper nok den for variasjon neste gang jeg kjøper. Lucky Strike Original Portion har likevel en veldig god lukt og smak, vet ikke om det bare er meg, men jeg synes den er god. Boksen er nok også den beste på markedet designmessig.

Lenke til kommentar
8mg er stort sett normalen, så om jeg skulle gjette ville jeg gjettet 8mg. Men jeg synes å ha lest at den har 6mg et sted, men det er fult mulig det var tull.

Neh, er vel White Portion som har 6mg.

Enig i at man blir lei i lengden. Etter noen måneder med Lucky Strike og Skruf har jeg tenkt å begynne å kjøpe Gøteborgs Rapé igjen. Muligens jeg prøver Ettan, men den er vel ikke så ulik i smak?

Lenke til kommentar

Må si at grovsnus er ganske digg :)

Smaker veldig salt og godt, liker den meget. I forholdt til Skruf Løs som jeg har litt igjen av, den spyr jeg nesten av nå. Altfor kvalm smak og lukt.

Angående det med tørking, jeg drar leppa ut akkuratt som om jeg skulle lempen en snus oppi den, bare at jeg inhalerer litt luft først, sånn at leppen blir god og tørr :p

Lager litt lyd men.

Lenke til kommentar

Leste her i tråden et sted at Skruf Stark løs og skruf løs er det samme , men jeg kjenner tydelige forskjeller i smaken.

Sitter her med en av hver rett foran meg. Prøvde først en med normal løs , deretter stark løs.

Effekt kjenner jeg ikke noe av så det lar jeg ligge , men jeg kjente en tydelig forskjell på lukt/smak. Stark`en hadde en liten undertone av et eller annet... nærmeste jeg kommer er eggepulver , for de som har smakt det.

Datoen var ganske lik på boksene , 21/2 og 13/3.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...