Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Lucky er helt okey den, men jeg synes nå den renner ganske rask. Men en må huske at ganske rask for vanlig porsjonssnus er det samme som å ikke renne for general porsjon. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Men er den sterk da? Noen som har flere tips til en nybegynner? Har ikke snusa på en uke eller to nå (faktisk!) Snusa NESTEN en boks, før jeg "slutta". Første gangen ble jeg kvalm, og kasta opp. Vil dette skje igjen? Hva kan jeg gjøre for og unngå dette? Husker jeg ble kvalm mange ganger kanskje et tegn på at jeg burde ha slutta? men det vil gi seg etterhvert. Til og starte med så er røda lacket veldig fin, og enkel å bake Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lucky strike renner fort. Ikke snakk om noe annet, den smaker sært og. Men jeg velger en boks innimellom Som startsnus er også voldektssnus fra gøteborg løs ganske fin og Enkel å bake, ikke veldig sterk. Men RL er nok kanskje lettest. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Første gangen ble jeg kvalm, og kasta opp. Vil dette skje igjen? Hva kan jeg gjøre for og unngå dette? Tvilsomt, om du tar en lang, lang pause er det mulig du blir uggen når du begynner å snuse igjen, men jeg tviler nå på at du kommer til å spy igjen. Første gang en prøver snus burde en ikke ha den inne lenger enn maks 15min uansett. Selv ble jeg ikke dårlig første gangen jeg fikk snus av far min, men andre. Det hadde mye med at jeg hadde snusen inne i flere timer, bare tok den ut og tørket den litt ved bålet om den begynte å renne(vi var på fisketur). Ikke rart jeg ble ødelagt av det. edit: Selger de GR løs i Norge fortsatt? Endret 12. oktober 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ettan porsjon.. Er det noe og satse på? ;P Ja, det er en god startsnus. Om du skulle ønske å starte med løssnus senere, kan du gå over til ettan løs og, som er en utrolig bra løssnus. Så hvis dere trur Ettan porsjon er noe, så blir det nok det! Tror ikke. Vet. jeg har snust 2 pakker ettan nå, og det var de 2 første, og ettan er absolutt en bra startsnus, men blir litt kjedlig og smaken blir bare værre og værre for hver gang for meg , men nå tenker jeg på skruff portion noen andre jeg kan prøve som dere tror passer meg? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 På godishuset ved grensa (ikke det rare senteret, nordby) har de alle tenkelige snuser.ALLE tenkelige. Hvilket er det? Ligger det sammen med resten av butikkene på svinesund? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vet ikke om han tenker på den godtebilen eller hva den heter, det ligger i så fall rett til høyre ved innkjøreselen til området. Står stort skilt, med bilde av en trailer med godteri i Angående GR, vet jeg ikke. Har ikke lagt merke til den noen steder. Jeg var vel litt kjapp og tok det som en selvfølge at alle hadde tilgang til tur over grensa, korttenkt av meg. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg skal ha en ny porsjonsnus imorra, men veit ikke helt hvilken.. Vanligvis går det mest i Skruf Sterk og General Sterk. Hva anbefalerer dere? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vet ikke om han tenker på den godtebilen eller hva den heter, det ligger i så fall rett til høyre ved innkjøreselen til området. Står stort skilt, med bilde av en trailer med godteri i Angående GR, vet jeg ikke. Har ikke lagt merke til den noen steder. Jeg var vel litt kjapp og tok det som en selvfølge at alle hadde tilgang til tur over grensa, korttenkt av meg. Hva er GR? Jeg skal ha en ny porsjonsnus imorra, men veit ikke helt hvilken.. Vanligvis går det mest i Skruf Sterk og General Sterk. Hva anbefalerer dere? Nick And Johnny Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ahhh da er 1 tårn Skruf Sterk Pose, 1 tårn RL Pose, 1 tårn Gøteborg n2 Pose, 1 tårn Nick & Johnny East + 3 Probe Whiskey bokser i boks Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 GR = GøteborgsRapè. Og bare så alle vet det, det uttales rapÈ ikke rape(voldtekt). Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) På oppfordring fra trådstarter har tråden nå blitt ryddet. Off-topic er fjernet og alle anmeldelser postet i tråden er fjernet. Dersom noen føler at noe er blitt borte som ikke burde blitt borte eller finner off-topic som ikke er fjernet send meg en PM. Fra nå av vil off-topic medføre strenge reaksjoner og slettes uten varsel. Alle oppfordres til å bruke Rapporter knappen flitting når de kommer over poster som er off-topic. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Endret 13. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 En kompis av meg anbefalte Ettan. Noen som har lyst til å komme med en liten annmeldelse av den før jeg eventuwelt prøver den? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Takk at det ble ryddet litt i tråden! Jeg kan skrive en anmeldelse av Ettan. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 for deg som ville ha en begynner snus som ikke renner fort så tror jeg som andre sa at r.l. er en grei start men viss du er veldig ny kan det kanskje være lurt med catch elns, selv om det er litt jentesnus så blir du forhåpentligvis ikke kvalm av den så kan du gå over til annet etterhvert;) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) fert og folk klager på renne ditt og renne datt, når jeg hadde min porsjon tid, (nå er det bare løs her i gården) så fikk jeg nesten aldrig snus til og renne, og da hadde jeg den i i opptil 2 timer osv Endret 12. oktober 2008 av TRibal89 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Ettan anmeldelse er lagt til i førsteposten. Tribal89: Hvordan går det med sjøstjernevennen din? Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 mine personlige favoritter er: Løs 1.Ettan 2.general 3.Har ikke prøvd noen flere Porsjon 1.General sterk 2.Nick and John sterk 3.Claq-qui Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 For 100000gang, Det heter ikke Nick and Johnny STERK, kun Nick and Johnny. Og det heter ihvertfall ikke Nick and John :| Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 for deg som ville ha en begynner snus som ikke renner fort så tror jeg som andre sa at r.l. er en grei start men viss du er veldig ny kan det kanskje være lurt med catch elns, selv om det er litt jentesnus så blir du forhåpentligvis ikke kvalm av den så kan du gå over til annet etterhvert;) Æsjda, beste er å kjøre rett på ren tobakksmak Min første var Lucky Strike, og General etter det Bør venne seg til tobakksmak og lukt ASAP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg