Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er den sterk da?

Noen som har flere tips til en nybegynner? Har ikke snusa på en uke eller to nå (faktisk!)

Snusa NESTEN en boks, før jeg "slutta".

Første gangen ble jeg kvalm, og kasta opp. Vil dette skje igjen? Hva kan jeg gjøre for og unngå dette? :p

Husker jeg ble kvalm mange ganger :p

kanskje et tegn på at jeg burde ha slutta? :whistle:

men det vil gi seg etterhvert.

Til og starte med så er røda lacket veldig fin, og enkel å bake :)

Lenke til kommentar
Første gangen ble jeg kvalm, og kasta opp. Vil dette skje igjen? Hva kan jeg gjøre for og unngå dette? :p

Tvilsomt, om du tar en lang, lang pause er det mulig du blir uggen når du begynner å snuse igjen, men jeg tviler nå på at du kommer til å spy igjen. Første gang en prøver snus burde en ikke ha den inne lenger enn maks 15min uansett.

Selv ble jeg ikke dårlig første gangen jeg fikk snus av far min, men andre. Det hadde mye med at jeg hadde snusen inne i flere timer, bare tok den ut og tørket den litt ved bålet om den begynte å renne(vi var på fisketur). Ikke rart jeg ble ødelagt av det.

edit:

Selger de GR løs i Norge fortsatt?

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Ettan porsjon.. Er det noe og satse på? ;P

Ja, det er en god startsnus. Om du skulle ønske å starte med løssnus senere, kan du gå over til ettan løs og, som er en utrolig bra løssnus.

Så hvis dere trur Ettan porsjon er noe, så blir det nok det!

Tror ikke. Vet.

jeg har snust 2 pakker ettan nå, og det var de 2 første, og ettan er absolutt en bra startsnus, men blir litt kjedlig og smaken blir bare værre og værre for hver gang for meg :D, men nå tenker jeg på skruff portion noen andre jeg kan prøve som dere tror passer meg?

Lenke til kommentar

Vet ikke om han tenker på den godtebilen eller hva den heter, det ligger i så fall rett til høyre ved innkjøreselen til området. Står stort skilt, med bilde av en trailer med godteri i :p

Angående GR, vet jeg ikke. Har ikke lagt merke til den noen steder. Jeg var vel litt kjapp og tok det som en selvfølge at alle hadde tilgang til tur over grensa, korttenkt av meg.

Lenke til kommentar
Vet ikke om han tenker på den godtebilen eller hva den heter, det ligger i så fall rett til høyre ved innkjøreselen til området. Står stort skilt, med bilde av en trailer med godteri i :p

Angående GR, vet jeg ikke. Har ikke lagt merke til den noen steder. Jeg var vel litt kjapp og tok det som en selvfølge at alle hadde tilgang til tur over grensa, korttenkt av meg.

Hva er GR?

Jeg skal ha en ny porsjonsnus imorra, men veit ikke helt hvilken.. Vanligvis går det mest i Skruf Sterk og General Sterk.

Hva anbefalerer dere?

Nick And Johnny :thumbup:

Lenke til kommentar

På oppfordring fra trådstarter har tråden nå blitt ryddet. Off-topic er fjernet og alle anmeldelser postet i tråden er fjernet. Dersom noen føler at noe er blitt borte som ikke burde blitt borte eller finner off-topic som ikke er fjernet send meg en PM.

Fra nå av vil off-topic medføre strenge reaksjoner og slettes uten varsel.

Alle oppfordres til å bruke Rapporter knappen flitting når de kommer over poster som er off-topic.

(Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

for deg som ville ha en begynner snus som ikke renner fort så tror jeg som andre sa at r.l. er en grei start ;)

men viss du er veldig ny kan det kanskje være lurt med catch elns, selv om det er litt jentesnus så blir du forhåpentligvis ikke kvalm av den ;) så kan du gå over til annet etterhvert;)

Lenke til kommentar
for deg som ville ha en begynner snus som ikke renner fort så tror jeg som andre sa at r.l. er en grei start ;)

men viss du er veldig ny kan det kanskje være lurt med catch elns, selv om det er litt jentesnus så blir du forhåpentligvis ikke kvalm av den ;) så kan du gå over til annet etterhvert;)

Æsjda, beste er å kjøre rett på ren tobakksmak :) Min første var Lucky Strike, og General etter det :) Bør venne seg til tobakksmak og lukt ASAP!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...