Ethernet Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Billig snus. Smaker litt mais og blir fort slimete, men helt grei om du skal slutte Lenke til kommentar
ladiram Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bare så det er sagt, så sist jeg var der, var det ingen som hadde som jeg kom over Jeg skal til charlottenberg, der du var? (: Var i Charlottenberg på lørdag.. Nada julesnus på senteret i allefall.. Mulig det er steder rett over grensa som har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvordan er smaken i Onico snusene?Og prisen? Billig snus, men har alt for dårlig standard, snusen er knuske tørr og smaker alt for mye mais og har en enormt bitter smak. Det som er med Onico er at den veldig farlig for tannkjøttet ditt. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 De har vell fikset onico snusen nå? men hvis de ikke har det så er det bedre og snuse noe med nikotin ;p Skal til Sverige i morgen, men som tidligere nevnt i posten her så var det ikke noe julesnus på senteret i Charlottenberg så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Håpe på det beste og gjøre en grundig reasearch Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, jeg mener å ha lest at dem har begynt å bruke hvete i steden for mais.. kan det stemme? Lenke til kommentar
slaykon Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hallo.. Er det noen som vet hvordan man får snus til å bli mindre synlig.. Eller en snus som tærer mye på tannkjøttet så man får grop.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ta en kniv og skjør ut en passe lomme De hadde ingenting av julesnus rett over grensa heller, nei... Lenke til kommentar
slaykon Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Ta en kniv og skjør ut en passe lomme De hadde ingenting av julesnus rett over grensa heller, nei... Håper det var kødd Endret 8. desember 2008 av slaykon Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Ta en kniv og skjør ut en passe lomme De hadde ingenting av julesnus rett over grensa heller, nei... Håper det var kødd Nei, det er ganske vanlig for aktive snusere - så lenge du er forsiktig. De fleste gutta i klassen min har gjort det. Edit: Ok, vil ikke risikere at du ikke tok ironien i dette innlegget, så ja, han tulla nok Endret 8. desember 2008 av zennox Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Haha. Skal svare gutten ordentlig jeg. Regner med at du snuser porsjon, og da er det bare å trykke den litt sammen så den blir flatere. Ofte samler selve snusen seg inne i posen midt på og danner en klump, og da er den mer synlig under leppen. Bare trykk den sammen og få den til å bli flatere, skal ikke være noe verre enn det. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det bare jeg som synes visse typer posjon snus varer kortere nå en for bare noen år siden ? Tenker da spesielt på General Posjon og Gøteborgs Rapè . max 1 time så er det lissom ikke noe mer smak å få enda kortere med Rapè Kan være fordi jeg smaker på snusen litt for ofte men likevel Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 At du har porsjonssnus inni så lenge er jo imponerende. Pleier aldri ha det i mer enn kanskje 30 minutter, etter det begynner det å renne noe innfernalskt. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Imponerende og imponerende: p Jeg kan godt sitte med en porsjons-pris i flere timer om jeg driver med noe, og glemmer den. Pleier alltid å ha den oppi helt til den ikke smaker lenger. Mer økonomisk er det og: p Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Imponerende og imponerende: p Jeg kan godt sitte med en porsjons-pris i flere timer om jeg driver med noe, og glemmer den. Pleier alltid å ha den oppi helt til den ikke smaker lenger. Mer økonomisk er det og: p Porsjon-pris? Er ikke en pris en bake snus? Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som har en formening om hvilken porsjonssnus som renner minst, eller mest? Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 etter min erfaring så renner general porsjon og skruf sterk mest Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som har en formening om hvilken porsjonssnus som renner minst, eller mest? Tips er kanskje og tørke leppa litt før du legger inn snusen, da renner den ikke så fort (: Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da fikk jeg kjøpt inn en boks Montecristo portion Første gangen jeg prøvde den, og jeg syns den var utrolig god, noe av det av det beste jeg har prøvd av portion snus! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da fikk jeg kjøpt inn en boks Montecristo portion Første gangen jeg prøvde den, og jeg syns den var utrolig god, noe av det av det beste jeg har prøvd av portion snus! Meh, personlig så appelerte ikke smaken noe spesielt til meg, guffen lukt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg