philiphs Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Selger de det på normale butikker også? 7-11 for eksempel? I oslo Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjøpte Montecristo på Kiwi sist, er vel flere plasser de har den Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har den i de aller fleste butikker ja.. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har den i de aller fleste butikker ja.. Jeg kjøpte min på en Kiwi butikk i Oslo Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fikk en artig brev fra posten i dag... melding om ankommet ufortollet sending. sendingen inneholder 230 gram snus. Avgifter vil tilkomme. pris ca 370 Skal til sverige i morgen, hvis de har julesnus der så tror jeg at jeg dropper og fortolle den ;D Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bare så det er sagt, så sist jeg var der, var det ingen som hadde som jeg kom over Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bare så det er sagt, så sist jeg var der, var det ingen som hadde som jeg kom over Jeg skal til charlottenberg, der du var? (: Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fikk en artig brev fra posten i dag... melding om ankommet ufortollet sending. sendingen inneholder 230 gram snus. Avgifter vil tilkomme. pris ca 370 Skal til sverige i morgen, hvis de har julesnus der så tror jeg at jeg dropper og fortolle den ;D Pluss at du må betale kroner 99 i fortollingsavgift. Svindel er det, rett og slett svindel! Fått to slike brev jeg på to forsendelser, damn. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fikk en artig brev fra posten i dag... melding om ankommet ufortollet sending. sendingen inneholder 230 gram snus. Avgifter vil tilkomme. pris ca 370 Skal til sverige i morgen, hvis de har julesnus der så tror jeg at jeg dropper og fortolle den ;D Hvor du bestilte fra? Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Æsj, tror jeg har blitt litt betent eller fått et sår i tannkjøttet. Rett over ene fortanna så har jeg en litt uvanlig form for smerte i snussammenheng, det svir ikke, det kjenner mer ut som om noen har lagt tannkjøttet mitt på en ambolt og gitt det en omgang med ei slegge. Noen som har vært borti no lignende? Har opplevd dette selv, men det var når jeg snuste løs. Gikk over til porsjon for et halvt år siden og har ikke merket noe siden. "Skader" løssnus tannkjøttet mer? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er i samme båt. Må liksom tar pauser med løssnusen av og til.. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Samme her , sluttet med løssnusen pga av konstante sår i tannkjøttet. får det ikke av posjon. uansett hvilket merke jeg snuser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Å snuse når man har halsbetennelse er ikke godt, anbefales ikke. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det N&J west eller east som er WP? Og i såfall, hvilken av de er det mest nikotin i? Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Beklager, jeg fant nå ut at begge deler er WP, men hvem av dem er det mest nikotin i? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det ikke like mye i begge da? Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg vet ikke helt, på www.worldwidesnus.com står det at det er 8 mg i east og 11 mg i west, men jeg mener å huske at jeg prøvde west for en stund siden og at jeg ikke merka noe som helst av den Lenke til kommentar
frentix Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) West er 11mg og east er 8mg tror jeg. Edit: Litt sent ute der ja Endret 7. desember 2008 av frentix Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvordan er smaken i Onico snusene? Og prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg