Deadringer Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Edit: Fresh avatar Nyhus Jula nærmer seg vet du! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Æsj, tror jeg har blitt litt betent eller fått et sår i tannkjøttet. Rett over ene fortanna så har jeg en litt uvanlig form for smerte i snussammenheng, det svir ikke, det kjenner mer ut som om noen har lagt tannkjøttet mitt på en ambolt og gitt det en omgang med ei slegge. Noen som har vært borti no lignende? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Æsj, tror jeg har blitt litt betent eller fått et sår i tannkjøttet. Rett over ene fortanna så har jeg en litt uvanlig form for smerte i snussammenheng, det svir ikke, det kjenner mer ut som om noen har lagt tannkjøttet mitt på en ambolt og gitt det en omgang med ei slegge. Noen som har vært borti no lignende? Mhm, snus litt på siden istedenfor, la såret lege. Det ser ikke ut som ett men er bare en liten rift. Går vell vekk på en fem dager. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Opplever noe tilsvarende ca. en gang i året zennox. Ganske irriterende og jævlig vondt. Har oppdaget at det gjerne kommer i sammenheng med sykdom og tull. Selv slutter jeg helt til tannkjøttet føles normalt ut, da jeg fortsatte å snuse første gang jeg opplevde dette og forlengte derfor smerten ganske heftig. Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 er det mulig å få tak i grovsnus i Norge? og eventuelt hvor? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, overalt hvor de selger snus.. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 er det mulig å få tak i grovsnus i Norge?og eventuelt hvor? Har den på omtrent alle steder rundt her jeg bor ;D Begynner og irritere meg over at alle wannabe snuserne som har startet og snuse ettan, folk som like gjerne kunne hatt en general eller tyggis i leppa, kjett fordi hver gang jeg skal ha meg en ettan boks så er det tomt og jeg må kjøpe en boks general, det er en hard boks og komme seg gjennom... Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har tips til hvordan posesnus jeg bør prøve? Har prøvd general porsjon, og skruf original.. Nå vil jeg ha noe nytt.. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har tips til hvordan posesnus jeg bør prøve?Har prøvd general porsjon, og skruf original.. Nå vil jeg ha noe nytt.. sjekk første posten, der står det mange forskjellige porsjons snuser (: Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skruf Tranebær er veldig god! Men, du blir fort lei den.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er HELT uenig i det.. Synes den smaker beiskt og er bare ekkel.. Har egentlig aldri likt den, men når jeg bommet en av den i dag fant jeg ut at det blir leeeeeeeeeeeeeeenge til neste gang jeg skal ha Skruf Tranebær! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har du testet Grovsnus, løs altså ? Vil anbefale den til deg S.Larsen, grov og sterk tobakk, ikke noe skruf sterk. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen steder i Haugesund hvor de selger Grovsnus porsjon? Var en runde igår etter skolen men var ingen som hadde den. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har tips til hvordan posesnus jeg bør prøve?Har prøvd general porsjon, og skruf original.. Nå vil jeg ha noe nytt.. Et eller annet jeg syns er veldig godt med gøteborgs WP, skjønner ikke hvorfor alle her missliker den Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har tips til hvordan posesnus jeg bør prøve?Har prøvd general porsjon, og skruf original.. Nå vil jeg ha noe nytt.. Et eller annet jeg syns er veldig godt med gøteborgs WP, skjønner ikke hvorfor alle her missliker den Helt grei posesnus, syns jeg da. bedre enn enn general white og RL pose Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Følgende rekkefølge har jeg for tiden: 1. Montecristo Potion 2. General Potion 3. Gøteborgs Rapè Liker det som står på boksen til Montecristo : Tobakk fra Cuba, vann fra Norge, Made In Sweden Hvem anmelder snusmerkene i denne tråden ? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Følgende rekkefølge har jeg for tiden: 1. Montecristo Potion 2. General Potion 3. Gøteborgs Rapè Liker det som står på boksen til Montecristo : Tobakk fra Cuba, vann fra Norge, Made In Sweden Hvem anmelder snusmerkene i denne tråden ? Alle kan anmelde snus her, men send anmeldelsen inn til nyhus (trådskaper) for og få den i første posten ;D Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Noen som har tips til hvordan posesnus jeg bør prøve?Har prøvd general porsjon, og skruf original.. Nå vil jeg ha noe nytt.. N&J Hvem anmelder snusmerkene i denne tråden ? Nyhus, Iskall og jeg (Ethernet) Endret 6. desember 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hvor selger de Montecristo Portion? Endret 6. desember 2008 av philiphs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg