Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, tror jeg har blitt litt betent eller fått et sår i tannkjøttet. Rett over ene fortanna så har jeg en litt uvanlig form for smerte i snussammenheng, det svir ikke, det kjenner mer ut som om noen har lagt tannkjøttet mitt på en ambolt og gitt det en omgang med ei slegge. Noen som har vært borti no lignende? :p

Lenke til kommentar
Æsj, tror jeg har blitt litt betent eller fått et sår i tannkjøttet. Rett over ene fortanna så har jeg en litt uvanlig form for smerte i snussammenheng, det svir ikke, det kjenner mer ut som om noen har lagt tannkjøttet mitt på en ambolt og gitt det en omgang med ei slegge. Noen som har vært borti no lignende? :p

Mhm, snus litt på siden istedenfor, la såret lege. Det ser ikke ut som ett men er bare en liten rift. Går vell vekk på en fem dager.

Lenke til kommentar

Opplever noe tilsvarende ca. en gang i året zennox. Ganske irriterende og jævlig vondt. Har oppdaget at det gjerne kommer i sammenheng med sykdom og tull. Selv slutter jeg helt til tannkjøttet føles normalt ut, da jeg fortsatte å snuse første gang jeg opplevde dette og forlengte derfor smerten ganske heftig.

Lenke til kommentar
er det mulig å få tak i grovsnus i Norge?

og eventuelt hvor?

Har den på omtrent alle steder rundt her jeg bor ;D

Begynner og irritere meg over at alle wannabe snuserne som har startet og snuse ettan, folk som like gjerne kunne hatt en general eller tyggis i leppa, kjett fordi hver gang jeg skal ha meg en ettan boks så er det tomt og jeg må kjøpe en boks general, det er en hard boks og komme seg gjennom...

Lenke til kommentar
Noen som har tips til hvordan posesnus jeg bør prøve?

Har prøvd general porsjon, og skruf original.. Nå vil jeg ha noe nytt.. :p

Et eller annet jeg syns er veldig godt med gøteborgs WP, skjønner ikke hvorfor alle her missliker den :p

Helt grei posesnus, syns jeg da.

bedre enn enn general white og RL pose

Lenke til kommentar
Følgende rekkefølge har jeg for tiden:

1. Montecristo Potion

2. General Potion

3. Gøteborgs Rapè

Liker det som står på boksen til Montecristo : Tobakk fra Cuba, vann fra Norge, Made In Sweden :p

Hvem anmelder snusmerkene i denne tråden ?

Alle kan anmelde snus her, men send anmeldelsen inn til nyhus (trådskaper) for og få den i første posten ;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...