vbjornevik Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan kan du si den smakte ingenting? Smakte jo dritt, og styrken var oppskrytt.. N&J <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Synes den nye til rl er fin jeg, i det minste langt bedre enn det andre rl har å by på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hvordan kan du si den smakte ingenting? Smakte jo dritt, og styrken var oppskrytt.. Hmm, har nemlig ikke smakt dritt, så derfor smaker den ingenting for meg. Men er enig at styrken er overskrytt. Edit: Fresh avatar Nyhus Endret 3. desember 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hadde det ikke vært for den homse boksen til rl så hadde jeg kjøpt den istedet men fikk solgt qlays que boksen min såe jeg er likeglad : ) Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Pleier vanligvis og kunne sitte på en boks general løs i over to uker, fordi jeg baker små preller, og bare en om dagen. Men forrige boks gikk på tre dager. Så nå skulle jeg egentlig handle til helgen, men ble syk og hjemmeværende. Hva gjør man da? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sliter? Iskall, du skjønte hva jeg mente, og jeg håper du var ironisk. Brukte "dritt" som en fellesbetgnelse av noe som smaker dårlig, bare for å uttrykke meg litt mer dramatisk. Nærmer meg tom for N&J nå, så tenker litt på å prøve en boks med Skruf Orginal porsjon igjen.. Lenge siden nå.. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skruf porsjon<3 "Ingen over, ingen ved siden" Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Arg, fikk brev i posten i dag av Postens Godssenter Oslo... 300 kroner for 170 gram snus (2 løs og 3 porsjon) i avgifter, neitakk. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Arg, fikk brev i posten i dag av Postens Godssenter Oslo...300 kroner for 170 gram snus (2 løs og 3 porsjon) i avgifter, neitakk. Lenge siden du bestilte eller? Snusen min ble sendt på mandag og har enda ikke fått den, er er litt urolig :s satser på en hentelapp istedet for en regning i posten i morgen (: Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Arg, fikk brev i posten i dag av Postens Godssenter Oslo...300 kroner for 170 gram snus (2 løs og 3 porsjon) i avgifter, neitakk. Lenge siden du bestilte eller? Snusen min ble sendt på mandag og har enda ikke fått den, er er litt urolig :s satser på en hentelapp istedet for en regning i posten i morgen (: Hm, tror det ble sendt torsdag sist uke eller noe. Er nok fortollet om du har ventet så lenge, men du har jo lov å håpe. Krysser fingrene for deg. ;p Lenke til kommentar
lilleguttzen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Stæsjet" mitt ble sendt på en mandag og fredagen mottok jeg brev fra tollen. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 faen får vell be en liten bønn nå Skal sende en mail til buysnus og spørre om det er mulig og merke pakka med "presang" e.l er så keen på den julesnusen ;p Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 er det noen som veit hvor mye en Röd Läkcet løs koster ca i butikken??? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mest sannsynelig 72 kroner, som all annen snus. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Buysnus er ikke den beste plassen å bestille akkurat. Har bestilt 3 ganger og 2 av dem ble stoppet. Heller bedre å søke seg litt rundt etter relativt ferske sider. Buysnus og northener(sp?) er nok for godt kjente for tollpersonalet. Misunner dere som bare kan ta en svipptur over grensen. Skulle gjerne flytta til en sånn plass , men det er ikke så lett når man har etablert seg på motsatt side av landet Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Her, her og her er vel noen alternativer da Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 er det noen som veit hvor mye en Röd Läkcet løs koster ca i butikken??? Vis du skal kjøpe i vanlig dagligvare butikk koster det ca 66kr og vis du skal kjøpe i en kiosk eller bensinstasjon så koster det 72 kr Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jøss for noen priser det var på snusen hos deg a fusken! Gir ikke mer enn 55-60 på coop mega her jeg bor! Trur det er 56kroner for RL løs her.. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jøss for noen priser det var på snusen hos deg a fusken!Gir ikke mer enn 55-60 på coop mega her jeg bor! Trur det er 56kroner for RL løs her.. Seriøst hvor billig det er der hvor du kjøper i forhold til her i Stavanger. Og jeg som trodde loven regulerte prisforskjeller på tobakk og alkohol, damn. 56,- er jo omtrent det jeg må punge ut med for en porsjon (koster 54, men alikevel).. Endret 4. desember 2008 av Zodiiac Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 pyrion er du sikker på at du ikke tar feil mellom løs og porsjon nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg