M-J Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg er enig med han, at gerelal porsjon er beste porsjonssnusen, og jeg har snusa i 7-8 år og vil si jeg har prøvd litt forskjellig. Folk liker forskjelig. altså med "Sniper_Elite" Endret 1. desember 2008 av M-J Lenke til kommentar
Damp Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva koster General Ekstra Sterk i norske butikker? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva koster General Ekstra Sterk i norske butikker? på statoil ved meg koster den 72kr, akkurat like mye som alle andre snustyper Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Gidd å betale 72 kr for en snusboks på Statoil når den koster 55 kr på Ica ? Nå kan man trygt si at jeg har testet "trikset" om å holde seg uten snus i noen dager, og så snuse igjen for å få bedre effekt, men det funker dårlig. Har vært uten snus i over 1 uke nå, og merket mer eller mindre ingen forskjell.. Absolutt ikke verdt det, med mindre man tenker på pengene jeg sparte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har prøvd også dette med effekt, snusa ettan og vanlig general i ett par uker, så kjøpte jeg meg en skruf sterk, da kjente jeg en del mer effekt. Selfølgelig, det varierer fra person, til person. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) men effekten blir borte etterhvert uans, såe hvis du er ute etter den så er det mye bedre og ta en røyk ;> UPDATE : julesnusen min er sendt nå : ) 2-5 dager leveringstid, hvis den kommer frem Endret 1. desember 2008 av Haelas Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg bestile meg noe bokser fra vårt kjære naboland.. og resultatet av det : Ny favorittsnus! Grovsnus Porsjon og Knox løs Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Da var jeg hjemme fra Danmarks tur! Handla meg 6 bokser, 32 per boks Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har erfaringer fra handel på buysnus.com? Vurderer å handle meg et tårn men vil ikke om jeg blir stoppet i tollen. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Viss du blar 1-2-3 sider bak.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Gidd å betale 72 kr for en snusboks på Statoil når den koster 55 kr på Ica ? Gidd å betale 55kr på Ica når den koster 50kr på Kiwi eller Prix? Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Om General porsjon er favoritten din, er det jammen på tide du tester litt forskjellig... General porsjon er ganske digg den da, syns ikke den renner så mye som folk skal ha det til. Er ikke favoritten men hender jeg kjøper den. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Gidd å betale 72 kr for en snusboks på Statoil når den koster 55 kr på Ica ? Gidd å betale 55kr på Ica når den koster 50kr på Kiwi eller Prix? Gidd å betale 55kr på Kiwi eller prix, når den koster 38(For general porsjon) på Prix Ellingsrud? Jeg bestile meg noe bokser fra vårt kjære naboland.. og resultatet av det : Ny favorittsnus! Grovsnus Porsjon og Knox løs GROVSNUS PORSJON FTW! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Gidd å betale 55kr på Kiwi eller prix, når den koster 38(For general porsjon) på Prix Ellingsrud? Det må være priset feil, ikke faen om du får snus så billig i norge. Så lenge vi ikke snakker miniporsjon eller noe tilsvarende. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 var helt sikkert mini, men stod bare "General Portion", på prislappen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dessverre startet med røyk igjen men elsker og snuse når jeg ikke kan då ut Kvelds Prell er det diggeste Elsker og bake meg en stoooooor Skruf Løs og sette på en digg film Blitt en vane for tiden. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Prøvde Göteborg i dag. Fy søren, den var vond. Smakte kattemat i starten, så begynnte den og renne! Da smakte det vel egentlig noe skotsk julemat etter fjorten runder magasjau. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Syntes den smaker litt råtten mandarin Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Syntes den smaker litt råtten mandarin Noe sånt ja Lenke til kommentar
drz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Av en eller annen grunn så liker jeg Göteborgs rape veldig godt =) Er på topplisten sammen med ettan, montecristo og skruf =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg