Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker heller ikke på kreft. Jeg snuser ikke så mye at det er særlig helseskadelig uansett. Dessuten er det utrolig mye annet som visstnok skal gi økt kreftfare, for eksempel veldig fet mat. Jeg lar heller være å spise stjernebacon hver dag til frokost og tar med en prell, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Tenker heller ikke på kreft. Jeg snuser ikke så mye at det er særlig helseskadelig uansett. Dessuten er det utrolig mye annet som visstnok skal gi økt kreftfare, for eksempel veldig fet mat. Jeg lar heller være å spise stjernebacon hver dag til frokost og tar med en prell, for å si det sånn.

word.

Viste dere at "Nitrosaminer" et stoff som finnes i latex produkter som ballonger og kondomer også fremkaller kreft?

tenker du på at du kan få kreft hver gang du ligger med dama di? eller blåser opp en ballong?

forsåvidt samme stoffet som er i tobakk også.

men uansett, veien til et liv uten kreft er, sunn mat og ikke så altfor mye sol :)

Lenke til kommentar

Det har vært en del kreft på begge sider i min familie , bl. annet 3 av 4 besteforeldre , så det faller meg naturlig å tenke litt på det . men man skal dø en gang uansett , og det er så mye andre ting som også er kreftfremkallende at om man sitter å tenker på alt det så blir man gal.

Jeg lever livet fullt ut så tar jeg følgene av det når den tid kommer *legge inn en klype grovsnus* :)

Lenke til kommentar
Jeg snuser ikke så mye at det er særlig helseskadelig uansett.

Det er umulig å snuse så lite at det ikke er helseskadelig, så lenge du bruker snus.

En kompis kom fra sverige idag, kjøpte av han 2 dåser Ettan Løs og 2 dåser General Løs for 200 kr

Det var DYRT til å være svenskesnus.

Lenke til kommentar

Har sett at noen har prøvd den nye GROVsnusen, så bare lurer på om de selger den her til lands?

eller må jeg stikke til söta bror?

Artig hendelse;

Jeg var på butikken for å kjøpe meg en boks med general maxi, ettersom den er best på tog.

av en eller annen grunn, sjekka dama bak disken utløpsdatoen, og den gikk ut tre dager før jeg var der.

Damen sukket, og sa at jeg ikke kunne kjøpe den.

jeg svarte høflig, siden jeg vet at hvis den har ligge i kjøla hele tiden, og er uåpna, er det careface om den har gått ut.

ja, så jeg fikk kjøpt ett helt tårn med maxi, for den nette sum av 54 kr.

jeg gliste hele veien til toget.

SMIIIL:D

Lenke til kommentar
Skruf løs er bedre en skruf porsjon.

Skruf løs er en av de beste løs snusene på markede i Norge etter min mening

Enig.

mmm, stjernebacon.

Viste dere at "Nitrosaminer" et stoff som finnes i latex produkter som ballonger og kondomer også fremkaller kreft?

tenker du på at du kan få kreft hver gang du ligger med dama di? eller blåser opp en ballong?

forsåvidt samme stoffet som er i tobakk også.

men uansett, veien til et liv uten kreft er, sunn mat og ikke så altfor mye sol :)

veien til ett liv uten kreft finnes i en plastboble, nuff said.

Ah, deilig! En kompis kom fra sverige idag, kjøpte av han 2 dåser Ettan Løs og 2 dåser General Løs for 200 kr :D

Hustled.

Har sett at noen har prøvd den nye GROVsnusen, så bare lurer på om de selger den her til lands?

eller må jeg stikke til söta bror?

Artig hendelse;

Jeg var på butikken for å kjøpe meg en boks med general maxi, ettersom den er best på tog.

av en eller annen grunn, sjekka dama bak disken utløpsdatoen, og den gikk ut tre dager før jeg var der.

Damen sukket, og sa at jeg ikke kunne kjøpe den.

jeg svarte høflig, siden jeg vet at hvis den har ligge i kjøla hele tiden, og er uåpna, er det careface om den har gått ut.

ja, så jeg fikk kjøpt ett helt tårn med maxi, for den nette sum av 54 kr.

jeg gliste hele veien til toget.

SMIIIL:D

Er den gått ut på dato har de ikke lov å selge den til deg, men å gi den vekk derimot.

Lenke til kommentar

Er ikke lov å gi den til deg heller, i henhold til norsk lovgivning. Derfor du får penger hvis snusen har gått ut på dato på Kiwi, istedenfor selve snusen.

Angående kreften, hvis jeg får kreft og vet at jeg ikke har sjanse til å overleve, kan jeg da gjøre masse ting jeg ellers aldri hadde gjort om jeg var frisk.

Look at it the positive way! :thumbs:

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Haha, sjefen min "Popped the question" idag til kjæresten hans, han fikk ja, og jeg fikk en snusboks, LG ;)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...