Dravde Den Feite Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 General løs er faen meg prikken over i'en. ELSKER DEN. Spørte selv om for en uke siden, om noen hadde prøvd den. Tror ikke det blir en særlig populær snus. Veldig dårlig navnevalg, kunne heller sagt "Grovsnus Sterk" Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 General løs er faen meg prikken over i'en. ELSKER DEN. Jeg synes akkurat det samme om Lucky Strike White Portion for tiden. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 hvor mange av dere tenker på kreft når dere snuser? Tenker en del på dette selv, vil ikke ha kreft Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg tenker ikke på kreft når jeg snuser. Man dør uansett en gang. Og så tenker jeg at når jeg er i voksen alder og muligens får kreft vil det være funnet nye løsninger for å kvitte seg med kreft. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tenker heller ikke på kreft. Jeg snuser ikke så mye at det er særlig helseskadelig uansett. Dessuten er det utrolig mye annet som visstnok skal gi økt kreftfare, for eksempel veldig fet mat. Jeg lar heller være å spise stjernebacon hver dag til frokost og tar med en prell, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tenker heller ikke på kreft. Jeg snuser ikke så mye at det er særlig helseskadelig uansett. Dessuten er det utrolig mye annet som visstnok skal gi økt kreftfare, for eksempel veldig fet mat. Jeg lar heller være å spise stjernebacon hver dag til frokost og tar med en prell, for å si det sånn. word. Viste dere at "Nitrosaminer" et stoff som finnes i latex produkter som ballonger og kondomer også fremkaller kreft? tenker du på at du kan få kreft hver gang du ligger med dama di? eller blåser opp en ballong? forsåvidt samme stoffet som er i tobakk også. men uansett, veien til et liv uten kreft er, sunn mat og ikke så altfor mye sol Lenke til kommentar
frentix Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det har vært en del kreft på begge sider i min familie , bl. annet 3 av 4 besteforeldre , så det faller meg naturlig å tenke litt på det . men man skal dø en gang uansett , og det er så mye andre ting som også er kreftfremkallende at om man sitter å tenker på alt det så blir man gal. Jeg lever livet fullt ut så tar jeg følgene av det når den tid kommer *legge inn en klype grovsnus* Lenke til kommentar
zennox Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ah, deilig! En kompis kom fra sverige idag, kjøpte av han 2 dåser Ettan Løs og 2 dåser General Løs for 200 kr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg snuser ikke så mye at det er særlig helseskadelig uansett. Det er umulig å snuse så lite at det ikke er helseskadelig, så lenge du bruker snus. En kompis kom fra sverige idag, kjøpte av han 2 dåser Ettan Løs og 2 dåser General Løs for 200 kr Det var DYRT til å være svenskesnus. Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har sett at noen har prøvd den nye GROVsnusen, så bare lurer på om de selger den her til lands? eller må jeg stikke til söta bror? Artig hendelse; Jeg var på butikken for å kjøpe meg en boks med general maxi, ettersom den er best på tog. av en eller annen grunn, sjekka dama bak disken utløpsdatoen, og den gikk ut tre dager før jeg var der. Damen sukket, og sa at jeg ikke kunne kjøpe den. jeg svarte høflig, siden jeg vet at hvis den har ligge i kjøla hele tiden, og er uåpna, er det careface om den har gått ut. ja, så jeg fikk kjøpt ett helt tårn med maxi, for den nette sum av 54 kr. jeg gliste hele veien til toget. SMIIIL:D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Det er ikke lov å gi rabatt på tobakk sånn som hu gjorde, så vi får satse på at sjefen hennes ikke finner ut at hu solgte deg snusen så billig. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skruf løs er bedre en skruf porsjon.Skruf løs er en av de beste løs snusene på markede i Norge etter min mening Enig. Tenker heller ikke på kreft. Jeg snuser ikke så mye at det er særlig helseskadelig uansett. Dessuten er det utrolig mye annet som visstnok skal gi økt kreftfare, for eksempel veldig fet mat. Jeg lar heller være å spise stjernebacon hver dag til frokost og tar med en prell, for å si det sånn. mmm, stjernebacon. Viste dere at "Nitrosaminer" et stoff som finnes i latex produkter som ballonger og kondomer også fremkaller kreft? tenker du på at du kan få kreft hver gang du ligger med dama di? eller blåser opp en ballong? forsåvidt samme stoffet som er i tobakk også. men uansett, veien til et liv uten kreft er, sunn mat og ikke så altfor mye sol veien til ett liv uten kreft finnes i en plastboble, nuff said. Ah, deilig! En kompis kom fra sverige idag, kjøpte av han 2 dåser Ettan Løs og 2 dåser General Løs for 200 kr Hustled. Har sett at noen har prøvd den nye GROVsnusen, så bare lurer på om de selger den her til lands?eller må jeg stikke til söta bror? Artig hendelse; Jeg var på butikken for å kjøpe meg en boks med general maxi, ettersom den er best på tog. av en eller annen grunn, sjekka dama bak disken utløpsdatoen, og den gikk ut tre dager før jeg var der. Damen sukket, og sa at jeg ikke kunne kjøpe den. jeg svarte høflig, siden jeg vet at hvis den har ligge i kjøla hele tiden, og er uåpna, er det careface om den har gått ut. ja, så jeg fikk kjøpt ett helt tårn med maxi, for den nette sum av 54 kr. jeg gliste hele veien til toget. SMIIIL:D Er den gått ut på dato har de ikke lov å selge den til deg, men å gi den vekk derimot. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Er ikke lov å gi den til deg heller, i henhold til norsk lovgivning. Derfor du får penger hvis snusen har gått ut på dato på Kiwi, istedenfor selve snusen. Angående kreften, hvis jeg får kreft og vet at jeg ikke har sjanse til å overleve, kan jeg da gjøre masse ting jeg ellers aldri hadde gjort om jeg var frisk. Look at it the positive way! Endret 29. november 2008 av Zodiiac Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 ja, er fullt klar over at det er ulovlig, men kjenner hu som satt i kassa. ikke noe om den nye groven da? no one? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Haha, sjefen min "Popped the question" idag til kjæresten hans, han fikk ja, og jeg fikk en snusboks, LG Endret 29. november 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du var vel ikke den heldige? Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du var vel ikke den heldige? L-O-L Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Er den gått ut på dato har de ikke lov å selge den til deg, men å gi den vekk derimot. Tull, matvarer som har gått over dato, ja, men å gi bort/gi rabatt på tobakk eller alkohol er ulovlig. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen gode tips til snus som er god og bake? Lyst på grovsnus, men har hørt den er som sand mellom fingrene.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen gode tips til snus som er god og bake? Lyst på grovsnus, men har hørt den er som sand mellom fingrene.. Det sies at Röda Lacket er veldig lett å bake. Selv synes jeg General også var god på det feltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg