GrevenLight Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 noen som har prøvd julesnusen ennå? hvertfall hva er da dommen? og en ting til veit noen hvor man kjøper offroad snus i Oslo? helst portion Hva får jeg for og si det da ? Color line altså Tror nok du må kjøpe i butikken.. Angående det du skrev to sider før, at du skulle kjøpe portion i Danmark, så er dette umulig. Var i København denne helgen, og de selger bare løssnus, og bare på Seven Eleven ( noe det kryr av) Viss du skal til københavn så ta deg en tur oppover Strøget mot SAS hotellet.. Rundt hotellet ligger det to Seven Eleven som selger snus. Den ene selger bare General løs mens den andre selger General og Grovsnus løs.. Prisen er 32 dk( 35 norske).. God tur! Takk for det! Selger de til mindreårige der? Ehhhh, står det ikke at man ikke skal snakke om måter og skaffe seg snus, vis du er mindreårig et sted i tråden Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sitter og kukermed en pakke: "Level", bleiesnus som jeg fikk av en venn. Kjente kvalmen stige proporsjonalt som jeg kom på antall spyepisoder med snus+fylla, men nå som jeg har klart å overleve rundt ti av småjævlene går det ganske greit. Hva annet valg har man når det er for kaldt til å røyke ute? Du kan slutte å røyke Føler deg bedre også, + du får mer tid til å snuse Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Overførste penger til buysnus på onsdag, så betalingen burde være fremme rundt søndag/mandag, også kommer snusen i løpet av uka bare den ikke blir stoppet i tollen da, da skal du se en som blir i godt humør Julesnus! :xmas: :xmas: :xmas: Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Samme her, venter på en leveranse med til sammen 10 bokser julesnus. Blir spennende, får bare håpe tollen er litt hyggelige, da. Og for all del, får ikke håpe tollen leser her inne, sånn at de vet at de snart får inn snus i landet. :x Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sitter og kukermed en pakke: "Level", bleiesnus som jeg fikk av en venn. Kjente kvalmen stige proporsjonalt som jeg kom på antall spyepisoder med snus+fylla, men nå som jeg har klart å overleve rundt ti av småjævlene går det ganske greit. Hva annet valg har man når det er for kaldt til å røyke ute? Du kan slutte å røyke Føler deg bedre også, + du får mer tid til å snuse Tid til å snuse har jeg massevis av, går jo trossalt på skole! Pipen og de små kreftpinnene kommer nok frem igjen når det blir varme i været. Det er koselig å dampe sammen med noen venner når plenen er grønn og solen brenner. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Smaker Skruf løs det samme som Skruf porsjon ? Har ikke prøvd den enda, men det kommer ikke til å skje hvis den smaker det samme Lenke til kommentar
lilleguttzen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mine fire bokser som jeg bestilte med Julesnus fikk jeg i dag beskjed om fra tollen at var beslaglagt, bare sånn at dere andre veit at det er en viss risiko for det Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Samme her, venter på en leveranse med til sammen 10 bokser julesnus.Blir spennende, får bare håpe tollen er litt hyggelige, da. Og for all del, får ikke håpe tollen leser her inne, sånn at de vet at de snart får inn snus i landet. :x lenge siden du bestilte eller? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mine fire bokser som jeg bestilte med Julesnus fikk jeg i dag beskjed om fra tollen at var beslaglagt, bare sånn at dere andre veit at det er en viss risiko for det Hva stod det i brevet? Hva måtte du ha betalt for å fått dem? Lenke til kommentar
lilleguttzen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mine fire bokser som jeg bestilte med Julesnus fikk jeg i dag beskjed om fra tollen at var beslaglagt, bare sånn at dere andre veit at det er en viss risiko for det Hva stod det i brevet? Hva måtte du ha betalt for å fått dem? Måtte betale ca 320 spenn for det sto det, noe som er uaktuelt når det kosta 120 SEK å bestille det. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mine fire bokser som jeg bestilte med Julesnus fikk jeg i dag beskjed om fra tollen at var beslaglagt, bare sånn at dere andre veit at det er en viss risiko for det Hva stod det i brevet? Hva måtte du ha betalt for å fått dem? Måtte betale ca 320 spenn for det sto det, noe som er uaktuelt når det kosta 120 SEK å bestille det. HALLO? Har du ikke lyst på en ekte god julefølelse? Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fikk kjøpt en deilig Grovsnus Portion idag Må si at denne ligger godt oppe på favoritt-lista mi! ANBEFALES! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Rykende fersk boks med Ettan, herlig snus. Rett og slett herlig! Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Smaker Skruf løs det samme som Skruf porsjon ? Har ikke prøvd den enda, men det kommer ikke til å skje hvis den smaker det samme Nei, det gjør den ikke. Løsen har den gode "smaken av løs", og er etter mine smakssanser ikke lik portion i det hele. Jeg hater skruf portion, og elsker skruf løs! Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skruf løs er bedre en skruf porsjon. Skruf løs er en av de beste løs snusene på markede i Norge etter min mening Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bestilte snus selv en gang, sammen med en venn. Alt som kom gjennom var to pakker eller noe, og vi måtte betale 800kr \o/ Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Rykende fersk boks med Ettan, herlig snus. Rett og slett herlig! faen, var ikke igjen ettan hos meg i dag, så måtte kjøpe en boks general. Virkelig ikke det samme.... Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ettan smaker jarlsberg. Julesnus, høres harry og godt ut. Trist at grovsnus porsjon ikke er og kjøpes i norge, men skal ha en boks løs ala den i morgen ! Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som har smakt den nye grovsnus porsjon? black tror jeg den het Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Rykende fersk boks med Ettan, herlig snus. Rett og slett herlig! faen, var ikke igjen ettan hos meg i dag, så måtte kjøpe en boks general. Virkelig ikke det samme.... Men det kunne vært mye verre. Endret 28. november 2008 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg