Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Jaja, men en snuns som ikke er så fuktig som Ettan da?

Går utifra at du mener en snus som ikke blir så bløt i kjeften etter en stund , og da faller det naturlig å anbefale deg Skruf løs. Den er litt sterkere enn general og co da.

Ellers sitter jeg å venter på 10 bokser Kodiak fra andre siden av dammen , det skal bli digg ^^. Kanskje det hadde gjort seg med en anmeldelse av amerikans snus også etterhvert? I så fall kan jeg skrive en til dere når jeg har fått beholdningen.

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Color line altså

Tror nok du må kjøpe i butikken.. Angående det du skrev to sider før, at du skulle kjøpe portion i Danmark, så er dette umulig. Var i København denne helgen, og de selger bare løssnus, og bare på Seven Eleven ( noe det kryr av) Viss du skal til københavn så ta deg en tur oppover Strøget mot SAS hotellet.. Rundt hotellet ligger det to Seven Eleven som selger snus. Den ene selger bare General løs mens den andre selger General og Grovsnus løs.. Prisen er 32 dk( 35 norske).. God tur! :new_woot:

Lenke til kommentar

Så jeg har bestilt 5 porsjon snus bokser fra buysnus.com med en total pris inkl frakt på 130 kroner.

Det er under grensen på hva man kan bringe inn til landet (10 bokser) og under tollgrenser på 200 kroner.

Kan jeg forvente å betale noe mer ? :)

Lenke til kommentar
Color line altså

Tror nok du må kjøpe i butikken.. Angående det du skrev to sider før, at du skulle kjøpe portion i Danmark, så er dette umulig. Var i København denne helgen, og de selger bare løssnus, og bare på Seven Eleven ( noe det kryr av) Viss du skal til københavn så ta deg en tur oppover Strøget mot SAS hotellet.. Rundt hotellet ligger det to Seven Eleven som selger snus. Den ene selger bare General løs mens den andre selger General og Grovsnus løs.. Prisen er 32 dk( 35 norske).. God tur! :new_woot:

Takk for det! :) Selger de til mindreårige der?

Lenke til kommentar
Så jeg har bestilt 5 porsjon snus bokser fra buysnus.com med en total pris inkl frakt på 130 kroner.

Det er under grensen på hva man kan bringe inn til landet (10 bokser) og under tollgrenser på 200 kroner.

Kan jeg forvente å betale noe mer ? :)

Ja.

Det er ulovlig i henhold til norsk lov å importere tobakk til Norge.

Du har lov å importere en rull hvis du har vært i landet over 24 timer elns, men siden du nå har kjøpt det fra en internettside kan du forvente en haug med skatter og avgifter på kjøpet ditt.

Lenke til kommentar
Color line altså

Takk for det! :) Selger de til mindreårige der?

Ja, jeg spurte faktisk om dette i 3 kiosker, og de sa at de solgte til alle :new_woot: Og nei, så ikke noe Offroad..Men skulle du til København?

Lenke til kommentar

Sitter og kukermed en pakke: "Level", bleiesnus som jeg fikk av en venn. Kjente kvalmen stige proporsjonalt som jeg kom på antall spyepisoder med snus+fylla, men nå som jeg har klart å overleve rundt ti av småjævlene går det ganske greit. Hva annet valg har man når det er for kaldt til å røyke ute? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...