Thatssomebaadnews Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Haha Snuser portion jeg, og vil ha en anmeldelse for og sammenlikne med andre.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hehe! Enig i at det lukter kattepiss, og renner veldig.. Men effekten er egentlig nok for meg som ikke har snusa lenge Noen som vil anbefale meg ny posesnus? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 General porsjon er en av de dårligste på markedet. Hva som helst er bedre. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 General porsjon er en av de dårligste på markedet. Hva som helst er bedre. Enig. Den er forferdelig! 1 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vet ikke hva som er på markedet, så hva bør jeg prøve? Pose, ikke så veldig mye sterkere enn general og helst ikke renne veldig. Litt mere konkret; HVA BØR JEG PRØVE? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vet ikke hva som er på markedet, så hva bør jeg prøve?Pose, ikke så veldig mye sterkere enn general og helst ikke renne veldig. Litt mere konkret; HVA BØR JEG PRØVE? Skruf porsjon! Den er fin, renner ikke forferdelig heller. 1 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Den lukter ikke rævhøl, er ikke så veeeldig mye sterkere enn general (sterk nok for meg til og begynne med) og renner altså ikke? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Den lukter ikke rævhøl, er ikke så veeeldig mye sterkere enn general (sterk nok for meg til og begynne med) og renner altså ikke? Den lukter litt salt / surt. Men den smaker ikke som den lukter! : ) 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Grovsnus porsjon eller Ettan porsjon kan du teste. Samme styrkenivå som general, men bedre smak, lukt og de renner ikke no særlig. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Grovsnus porsjon eller Ettan porsjon kan du teste. Samme styrkenivå som general, men bedre smak, lukt og de renner ikke no særlig. Grovsnus portion er ikke lett og skaffe 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Ikke noe problem om en er i sverige. Skruf porsjon smaker og lukter fælt, men den renner ikke no særlig og har helt grei effekt. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Blir vel skruf i første omgang tenker jeg! Hva koster en boks ca? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Samme som all annen snus. Anbefaler deg riktignok å prøve noe annet enn skruf, ikke fordi skruf er dårlig, men fordi jeg er lei av at det skal være "kult" å snuse skruf. Bedre om folk kunne variere så merker som Grovsnus og Ettan ikke forsvant fra butikkene. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ettan porsjon.. Er det noe og satse på? ;P Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Samme som all annen snus. Anbefaler deg riktignok å prøve noe annet enn skruf, ikke fordi skruf er dårlig, men fordi jeg er lei av at det skal være "kult" å snuse skruf. Bedre om folk kunne variere så merker som Grovsnus og Ettan ikke forsvant fra butikkene. sant nok 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ettan porsjon.. Er det noe og satse på? ;P Helt klart 1 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har egentlig holdt meg unna skruf fordi det er det fjortissene snuser, og det er "kult". Så hvis dere trur Ettan porsjon er noe, så blir det nok det! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Ettan porsjon.. Er det noe og satse på? ;P Ja, det er en god startsnus. Om du skulle ønske å starte med løssnus senere, kan du gå over til ettan løs og, som er en utrolig bra løssnus. Så hvis dere trur Ettan porsjon er noe, så blir det nok det! Tror ikke. Vet. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vet ikke hva som er på markedet, så hva bør jeg prøve?Pose, ikke så veldig mye sterkere enn general og helst ikke renne veldig. Litt mere konkret; HVA BØR JEG PRØVE? Lucky Strike Orginal, mener og huske at den ikke renner så mye. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Men er den sterk da? Noen som har flere tips til en nybegynner? Har ikke snusa på en uke eller to nå (faktisk!) Snusa NESTEN en boks, før jeg "slutta". Første gangen ble jeg kvalm, og kasta opp. Vil dette skje igjen? Hva kan jeg gjøre for og unngå dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg