Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye koster Knox løs i Sverige, og selges den i Norge? : )

Du må over grensa.

Okei, men bor ikke langt unna så det går greit. Trodde bare ikke jeg hadde sett den i norge;) tenkte bare på om den var mye billigere en annen snus?

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar

Info fra buysnus

Ordering to Norway

Due to the high duty and high risk to get caught when importing snus to Norway we at BuySnus.com have decided to take measures.

We will send around 5 cans of your order in each envelope and only one envelope per day. For example if you order one roll with 10 cans this order will be sent in two envelopes at two different days. We will cover all extra cost for sending the snus in several envelopes.

This is not completely safe but it reduces the risk to get caught. If it is caught in customs we will not compensate you. If you decide not to pay the duty the snus will be sent back to us more than a month after, when we receive it we will destroy the snus. It has no value then it is old.

We at BuySnus.com are trying to always being straightforward with all our customers and never deceive them in any way.

Hope that you appreciate this and if you have any questions do not hesitate to get back to us!

Endret av Haelas
Lenke til kommentar
Info fra buysnus

Ordering to Norway

If you decide not to pay the duty the snus will be sent back to us more than a month after, when we receive it we will destroy the snus. It has no value then it is old.

Hope that you appreciate this and if you have any questions do not hesitate to get back to us!

Noooooo, ødelegger de snusen :omg:

Lenke til kommentar

Både ettan og rl er fuktig og finkornet snus, mao veldig lett å bake. Fører også til at snusen gjerne løses opp raskere under leppa også.

At snusen ikke er finkornet betyr da ikke at den er tørr? Hvor i allverden tar du det fra? Det er jo idioti på høyt nivå.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Idag kjøpte jeg faktisk Røda lacket porsjon, den med alle fargene på boksen, noen som har prøvd den?

Jeg kjøpte den tidligere i uka..Kan ikke akkuratt si at jeg ble imponert over den..

Den første bleia jeg tok kjentes bra ut, men etter å ha tatt et par stk synes jeg den ikke var noe god i det hele tatt!

Renner fort, vond smak, sitter ikke spesielt godt under leppa..

Vil ikke anbefale folk å kjøpe denne..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...