Deadringer Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Det er helt vanlig RL-porsjon, eneste forskjellen er at han/hun so designet boksen enter er kraftig fargeblind eller håper RL-porsjon skal slå ann blant homoer. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Den satt godt. Hvilken snusboks synes du er tøffest? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det helt vanlig RL? Faen altså, får bomme bort mye da. Kommer Julesnus til Norge eller bare Sverige? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 1. Favorittboksen min er General ekstra sterk og Grovsnus. 2. Såvidt jeg vet kommer ikke julesnusen til Norge. Aldri hørt eller sett noe som skal tilsi noe annet heller dessverre. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvor mye koster Knox løs i Sverige, og selges den i Norge? : ) Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvor mye koster Knox løs i Sverige, og selges den i Norge? : ) Du må over grensa. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hvor mye koster Knox løs i Sverige, og selges den i Norge? : ) Du må over grensa. Okei, men bor ikke langt unna så det går greit. Trodde bare ikke jeg hadde sett den i norge;) tenkte bare på om den var mye billigere en annen snus? Endret 26. november 2008 av nikkoboss Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Info fra buysnus Ordering to Norway Due to the high duty and high risk to get caught when importing snus to Norway we at BuySnus.com have decided to take measures. We will send around 5 cans of your order in each envelope and only one envelope per day. For example if you order one roll with 10 cans this order will be sent in two envelopes at two different days. We will cover all extra cost for sending the snus in several envelopes. This is not completely safe but it reduces the risk to get caught. If it is caught in customs we will not compensate you. If you decide not to pay the duty the snus will be sent back to us more than a month after, when we receive it we will destroy the snus. It has no value then it is old. We at BuySnus.com are trying to always being straightforward with all our customers and never deceive them in any way. Hope that you appreciate this and if you have any questions do not hesitate to get back to us! Endret 26. november 2008 av Haelas Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Info fra buysnus Ordering to Norway If you decide not to pay the duty the snus will be sent back to us more than a month after, when we receive it we will destroy the snus. It has no value then it is old. Hope that you appreciate this and if you have any questions do not hesitate to get back to us! Noooooo, ødelegger de snusen Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet om en tørr løssnus som er lett å bake? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Noen som vet om en tørr løssnus som er lett å bake? Det føler jeg at sier seg selv...... Enklere og bake jord(fra bakken) enn sand. Så tørrsnus er vanskelig og bake. EDIT: Side 69 :) Mmmmmm Endret 26. november 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som har Julesnus og kan sende meg en eske i en konvolutt?: p Jeg betaler for frakt og snus også!: p Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jaja, men en snuns som ikke er så fuktig som Ettan da? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du kan prøve RL løs! Ikke så veldig fuktig.. Ettan er da ikke så ille bløt? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, den kan funke. Njæ, den er ikke så ille men den blir fort jævlig bløt i kjæften... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jaja, tar ikke så lang tid før den detter fra hverandre: p Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Både ettan og rl er fuktig og finkornet snus, mao veldig lett å bake. Fører også til at snusen gjerne løses opp raskere under leppa også. At snusen ikke er finkornet betyr da ikke at den er tørr? Hvor i allverden tar du det fra? Det er jo idioti på høyt nivå. Endret 26. november 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jau, det er litt kjett. Hva med general da? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nyhus: Meg du snakker til? General er mer grovkornet, og derfor vanskeligere å bake.. Synes jeg. Smaken er ikke noe å stå etter heller.. Men, mine meninger! Prøv selv og finn ut; p Lenke til kommentar
mopani Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Idag kjøpte jeg faktisk Røda lacket porsjon, den med alle fargene på boksen, noen som har prøvd den? Jeg kjøpte den tidligere i uka..Kan ikke akkuratt si at jeg ble imponert over den.. Den første bleia jeg tok kjentes bra ut, men etter å ha tatt et par stk synes jeg den ikke var noe god i det hele tatt! Renner fort, vond smak, sitter ikke spesielt godt under leppa.. Vil ikke anbefale folk å kjøpe denne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg