Haelas Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 De har ikke offroad her som jeg bor, derfor betaler 72 kr for ettan løs på statoil jeg, så 75 er vell ikke sånn helt syk pris. Da så, hvor bor du da? Kan anbefale deg den Bor i norges navne, Odalen ;-D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Anmeldelse av Ettan løs finnes nå i tråden. Endret 26. november 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det mulig å be om en anmeldelse av Grovsnus løs? Lenke til kommentar
daim Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har et lite spørsmål jeg For ganske lenge siden fantes det en snus som het Hawken. Noen som vet om den ekstiserer enda ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Den eksisterer ennå ja:) Hadde en dåse selv for noen måneder siden. Kompis som hadde bestilt fra USA et sted, aner ikke hvor! Er vel umulig å skaffe fra butikk i Norge, pga at produsenten ikke oppgir innholdsfortegnelse på snusen. Endret 26. november 2008 av razh0r Lenke til kommentar
daim Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Den eksisterer ennå ja:) Hadde en dåse selv for noen måneder siden. Kompis som hadde bestilt fra USA et sted, aner ikke hvor! Er vel umulig å skaffe fra butikk i Norge, pga at produsenten ikke oppgir innholdsfortegnelse på snusen. okej kan du finn ut hvor den ble bestilt ble sugen på en dåse eller to med hawken til jul Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som har Julesnus og kan sende meg en eske i en konvolutt?: p Lenke til kommentar
drz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Så faktisk at vi hadde fått inn "strong cut" på jobben idag, ekstra sterk sto det på den. Har noen prøvd den? (nyhus feks) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har hørt at Strong Cut er ekstra ekstra sterk. Har lenge vært hypp på en boks med det. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Strong Cut er ikke ekstra, ekstra sterk, nei. Skøyen? Ullern bydel, da. Hvilken skole går du på? Øraker eller Bjørnsletta? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg er 14 og går på majorstua skole EDIT: Hvorfor lurer du? Skal du voldta meg? Endret 26. november 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skal til Danmark i helgen, vil ha med meg en GOD porsjon snus, noen som kan anbefale en? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Offroad er laget av danskene så vis du kjøper du med deg noen bokser med forskjellige smaker derfra vil jeg kjøpe av deg :D:D:D:D Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 General Løs, noen som har merket at den kan smake sprudlene kattepiss om snusen er for fuktig? Selv synes jeg den har en litt syrlig te smak, elsker den. Selvom, jeg har lenge ønsket og prøve en boks med skruf løs. Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg også har hatt lyst til å prøve skruf løs, så idag skal jeg gjøre noe med det. Har kjøpt inn en fersk ny boks med skruf løs som skal testes litt senere =) Endret 26. november 2008 av Fusken Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Majorstuen? Hva heter gaten du bor i? Bor du på Hoff? Haha, neida, jeg bare spøker meg deg. Det bare falt meg inn i går at du måtte bo på Tveita, men slår selvfølgelig fra meg tanken nå. Jeg slenger meg også på de som gjerne vil kjøpe Offroad om noen kjøper i Danmark. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 General Løs, noen som har merket at den kan smake sprudlene kattepiss om snusen er for fuktig? Selv synes jeg den har en litt syrlig te smak, elsker den. Selvom, jeg har lenge ønsket og prøve en boks med skruf løs. Har ikke så lang erfaring med å drikke kattepiss. General Løs er god, hvordan kan du sammenligne med kattepiss? Dette tror jeg bare gjelder deg,, Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 wee ble impulstur til sverige i dag gikk til innkjøpt av: general løs, skruf sterk løs, 2x skruf portion og en monecito etter det posetive jeg har hørt om den i denne tråden gleder meg til å teste den og så må jeg også legge til at av en eller annen grunn fikk jeg mer effekt av general løs enn skruf sterk løs :S det var litt rart syns jeg Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 General Løs, noen som har merket at den kan smake sprudlene kattepiss om snusen er for fuktig? Selv synes jeg den har en litt syrlig te smak, elsker den. Selvom, jeg har lenge ønsket og prøve en boks med skruf løs. Har ikke så lang erfaring med å drikke kattepiss. General Løs er god, hvordan kan du sammenligne med kattepiss? Dette tror jeg bare gjelder deg,, Sammenligner safta fra en veldig fuktig pris med general løs. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Idag kjøpte jeg faktisk Røda lacket porsjon, den med alle fargene på boksen, noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg