Ethernet Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Send den til en av oss i snusteamet om du ønsker den her i tråden Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Navn: Lucky Strike Bilde http://www.northerner.com/thumbnails/lucky...inal-portio.jpg Utseende: Stilfullt med metall som gjør at snusen holder seg mye lengre. 10/10 Lukt: God tobakklukt som gjerne minner litt om Nick & Jhonny sin lukt. 9/10 Smak: Smaken er sterk og holder seg lenge etter at du har kastet den. Veldig god ettersmak 9/10 Konsistens: Renner så og si ingenting, kan bli veldig glatt etter en 30 minutters tid som fører til at den begynner å skli litt ned i leppen. 7/10 Effekt: Dekker så absolutt nikotin behovet, er vanligvis snuser av Nick & Jhonny Sterk og den stiller virkelig opp! Oppsummering: Totalt sett så får Lucky Strike 8 / 10 av meg, trekket ligger i konsistensen. Anbefales! Tror en av anmelderne burde ta en sjekk på den. Den var altfor snill, ville gitt den 4/10 . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Navn: Lucky Strike Bilde http://www.northerner.com/thumbnails/lucky...inal-portio.jpg Utseende: Stilfullt med metall som gjør at snusen holder seg mye lengre. 10/10 Lukt: God tobakklukt som gjerne minner litt om Nick & Jhonny sin lukt. 9/10 Smak: Smaken er sterk og holder seg lenge etter at du har kastet den. Veldig god ettersmak 9/10 Konsistens: Renner så og si ingenting, kan bli veldig glatt etter en 30 minutters tid som fører til at den begynner å skli litt ned i leppen. 7/10 Effekt: Dekker så absolutt nikotin behovet, er vanligvis snuser av Nick & Jhonny Sterk og den stiller virkelig opp! Oppsummering: Totalt sett så får Lucky Strike 8 / 10 av meg, trekket ligger i konsistensen. Anbefales! Mangler karakter på effekt, og totalt sett så får ikke LS rett karakter pga det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Ja, alt for snill, alt for kort, for mye skrivefeil og feil generelt. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvor lenge holder en boks Skruf Original porsjon seg når den er åpna, i normal romtempratur/lomma? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Om anmeldelsen av Lucky Strike er for snill eller ikke burde ikke ha for mye å si? Det går kanskje mer på smak og behag. Men jeg er enig i at karakterene på smak og lukt burde nedjusteres litt, til tross for at det er min favorittsnus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hvor lenge holder en boks Skruf Original porsjon seg når den er åpna, i normal romtempratur/lomma? En uke + - Litt vanskelig å si Endret 23. november 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Vil si porsjon holder seg over mye lenger tid enn ei uka. Snusen blir ikke dårlig, bare tørr, mao er den brukbar lenge. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vil si porsjon holder seg over mye lenger tid enn ei uka. Snusen blir ikke dårlig, bare tørr, mao er den brukbar lenge. En løs da? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kommer ann på temperaturen, men helst ikke over en uke om du har den i lomma. Men skruf løs er ganske fuktig, så den har kanskje litt bedre holdbarhet enn noen andre tørrere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Snus er likevel ikke farlig for blodtrykk og hjertet (Dagbladet.no): Debatten om hvorvidt snus øker risikoen for høyt blodtrykk og hjerte- og karsykdommer har pågått i en årrekke. To tidligere studier har påvist høyere blodtrykk blant snusere, mens seks studier ikke har kunnet bekrefte dette, skriver forskerne ved Umeå-universitetet i Sverige. I en ny studie, publisert i siste utgave av Läkartidningen, slår forskerne fast at det ikke er noen sammenheng mellom snusbruk og høyt blodtrykk. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noe jeg husker fra skoleprosjekt: Nikotinet i snusen er det som gjør at hjertet banker fortere enn normalt, og gir derfor større sjanse for hjerteproblemer. Eller noe sånt, husker ikke alt sammen. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Snus er likevel ikke farlig for blodtrykk og hjertet (Dagbladet.no): Debatten om hvorvidt snus øker risikoen for høyt blodtrykk og hjerte- og karsykdommer har pågått i en årrekke. To tidligere studier har påvist høyere blodtrykk blant snusere, mens seks studier ikke har kunnet bekrefte dette, skriver forskerne ved Umeå-universitetet i Sverige. I en ny studie, publisert i siste utgave av Läkartidningen, slår forskerne fast at det ikke er noen sammenheng mellom snusbruk og høyt blodtrykk. Hah, så gøy. Nå er det bare kreften som må bevises at ikke er sammenhengbar med snus, selvom jeg frykter at den faktisk er det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Det er aldri bevist at snus har noe som helst med kreft å gjøre, men det er bare et tidsspørsmål før noen finner ut hvilke skader kroppen tar av snus. Tobakk er og har alltid vært skadelig, spørsmålet er bare hva som tar skade av hva. En løs da? Begynner å bli tørr det øyeblikket du åpner boksen første gang. Løssnus blir heller ikke dårlig, som i råtten eller helseskadelig(mer enn normalen that is), men blir vanskelig å bake og ubehagelig å ha under leppa. Om jeg skulle åpne en løssnusboks på mandag, ville jeg helst brukt den opp før uka er omme. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er ikke noe fasitsvar på hvor lenge snus holder seg etter man han åpna boksen. Det er helt opp til hver enkelts personlige mening. F.eks griner jeg litt på nesa over 3 dager gammel løssnus, mens kompisen min hiver den innpå og er likeglad. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg synes min General Løs er like god nå som den var for en uke siden. Kanskje det har noe med at jeg har hatt den i kjøleskapet 95% av tida. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tenkte de i hele tatt over hvorfor de ville faa vekk snus inndors og?. Mange some ikke har peiling paa hva snus er engang tror jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De vil vel bare ikke at snusere skal få det noe bedre enn røykere, muligens forhindre at røykere skal begynne å snuse. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som vet om noen av Julesnusene kommer til Norge? Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 nå er den siste skruf sterk boksen kjøpt, nå skal jeg slutte du! gruer meg innmari, har gått en uke uten snus og vakke no deilig.. noen som har noen tips som hjelper mot lysten på nikotin utenat godteri? hakke lyst til å legge på meg 10 kilo liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg