lilko Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mye tror dere et rør med N&J + 2 bokser skruf sterk kommer på i sverige? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Eg drar snart til København. Er bare 15, men har student-ID som viser at eg er 17. Viss eg ikke før tak i snus i noen av kioskene i København, er det vits i å prøve på Flyplassen? Tenker at Tax-Free'n kan bli litt vanskelig m.t.p at de sikkert er vant med falsk ID? Er det noen kiosker eller kafèer eller lignende på Kastrup hvor det er mulig å få tak i snus? Og står det på flybilletten hvor gammel jeg er? Huff, masse spørsmål Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 I Danmark får du kjøpt alt uansett alder. Vi var 15 år og på klassetur der. Handlet sprit på 7-elven liksom Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, men selges ikke snus i mange kiosker i København..Men vil tax-freen på flyplassen være lett? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du kan jo prøve, men handler du med din egentlige legitimasjon, så får du i verste fall et nei og noen rare blikk.. Men, om de finner ut at du har falsk ID, så kan det fort bli verre! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Selges ikke overalt men er selvfølgelig noen kiosker som har. Vil tro det er lettere å få kjøpt på en kiosk enn i tax-free. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 I danmark er det jo også 16 års grense på alkohol da Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvorfor kan du ikke bare kjøpe før du drar? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ser ut som vi har fått en ny Aleksemy! her i snustråden, som "skal" slutte hele tiden, men kommer løpende tilbake til "oss". Hvem sikter du til? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Eg drar snart til København. Er bare 15, men har student-ID som viser at eg er 17. Viss eg ikke før tak i snus i noen av kioskene i København, er det vits i å prøve på Flyplassen? Tenker at Tax-Free'n kan bli litt vanskelig m.t.p at de sikkert er vant med falsk ID? Er det noen kiosker eller kafèer eller lignende på Kastrup hvor det er mulig å få tak i snus? Og står det på flybilletten hvor gammel jeg er? Huff, masse spørsmål Trådregler. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Trådregler. Riktig: - Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til deg en snusboks andre steder enn denne tråden. Er du under 18år og har fått kjøpt snus, ikke skryt av det i tråden. Innlegg av nevnte typer vil bli rapportert. Dessuten, studentID skal ikke fungere. Eneste valide identifikasjon er pass, bankkort og førerkort. Endret 19. november 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ok.. Greit at det andre ikke var lov.. Men selges det snus i kiosker/kafèer på Kastrup? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Måtte le når jeg så den kommentaren der oppe^^ Har slutta nå. Måten jeg greide det på var at jeg ble veldig syk, og som mange vet smaker snus drit når man er syk, så snusa ingenting på en god stund og nå er jeg kvitt nikotinsuget Lykke til Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg siktet til han daniel-duden. Gratulerer til deg Aleksmy! selv om jeg ikke tror det varer lenge. Tok opp en pose N&J i går, som var hull på. Det er så forbanna skuffende når slikt skjer! Men nå koser jeg meg med en N&J. Tror nok N&J har klatret forbi Skruf Sterk på topp 3-listen min nå Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Selges det snus i tyskland? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg tror det selges snus i noen tobakksforretninger, men ville ikke håpet for mye om jeg var deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Selges det snus i tyskland? I følge kompass så selges det snus i Tyskland. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 får ofte problemer med magen når jeg tar meg en snus, har blitt mye slik i det siste. Hver gang jeg tar meg en snus (samme hvilket merke), så får jeg nødt å fise av en eller annen grunn, og jeg blir noen gangen litt vond i magen. Noen som vet hva problemet er, og hvordan jeg kan bli kvitt det? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Eg drar snart til København. Er bare 15, men har student-ID som viser at eg er 17. Viss eg ikke før tak i snus i noen av kioskene i København, er det vits i å prøve på Flyplassen? Tenker at Tax-Free'n kan bli litt vanskelig m.t.p at de sikkert er vant med falsk ID? Er det noen kiosker eller kafèer eller lignende på Kastrup hvor det er mulig å få tak i snus? Og står det på flybilletten hvor gammel jeg er? Huff, masse spørsmål Håper du blir tatt for identitetsforfalskning. Det er kriminelt og ikke lite frekkt! får ofte problemer med magen når jeg tar meg en snus, har blitt mye slik i det siste. Hver gang jeg tar meg en snus (samme hvilket merke), så får jeg nødt å fise av en eller annen grunn, og jeg blir noen gangen litt vond i magen. Noen som vet hva problemet er, og hvordan jeg kan bli kvitt det? Har du tatt en graviditetssjekk eller har du hatt ubeskyttet sex i den seneste tiden? Endret 19. november 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg