Deadringer Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Få i deg nikotin på andre måter enn snus? Nei, røyk rører jeg ikke av prinsipp. Det er en tanke jeg har fått inn med morsmelken. Finnes nå andre måter å få i seg nikotin enn sigaretter, hva med tyggetobakk/skråtobakk? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det er typ oliver twist? Eller? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Finnes nå andre måter å få i seg nikotin enn sigaretter, hva med tyggetobakk/skråtobakk? Nå får jeg uansett kjøpt snus i morgen, så da er problemet så og si løst. Er ikke mange timene igjen. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har en boks varm general løs. Jippi.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har en boks varm general løs. Jippi.. Sett den 15 minutter i fryseren? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har en boks varm general løs. Jippi.. Sett den 15 minutter i fryseren? Sitter på bussen, tro det eller ei. Forresten, respekt til dere i snus teamet. Er ingenting som og kåte opp dagen med å lese en av de flotte anmeldelsene deres. Elsker dem, rett og slett Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Lucky bastard! Føler meg rimelig heldig ;D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Forresten, respekt til dere i snus teamet. Er ingenting som og kåte opp dagen med å lese en av de flotte anmeldelsene deres. Elsker dem, rett og slett Takker, det er flott det blir satt pris på! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kan dere legge inn en anmeldelse av Lucky Strike sine porsjonssnuser, utenom Mini Portion? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Det kommer etterhvert. Litt usikker på hvem i snusteamet som driver med hva, jeg skal skrive anmeldelse av Elixyr peppermint og Tre ankare hvit i morgen tenker jeg, litt usikker på hva de andre driver med. Om de leser dette og ikke har noe oppdrag, fint om dere sender en pm til meg, så fikser vi noe Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Høres bra ut, Tre Ankare har jeg hørt at er en såkalt damesnus i lang tid, men har ikke snakket med noen som har prøvd den. Ellers, hvor i Oslo sentrum er det mulig å oppdrive Probe Whiskey portion? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Ankare er da ikke damesnus, helt vanlig porsjonssnus det. Probe må du nok til sverige for å få fatt på. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Tre Ankare er hverken mannesnus eller damesnus, det er generell allmenn snus. Jeg synes ikke den bidro med noe nytt, helt streit white portion uten noe særlig god smak eller lukt. Den er etter hva jeg har erfart kun tilgjengelig i Sverige? Ta en anmeldelse av LeVel snus da! Samme merke som lager billigsigaretter. Tidenes møkkasnus etter min mening. Dere må få ordna anmeldelser av mange flere snustyper: -Diverse White Portion -Skruff (vanlig & tranebär) -Den gule kubanske Endret 17. november 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dere må få ordna anmeldelser av mange flere snustyper:-Den gule kubanske Montecristo* Så Montecristo portion på kiwi her forleden dag, så tar meg muligens en tur innom der og skriver en anmeldelse av den når jeg får tid Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen har som har prøvd BackOff, lurer på hvordan nikotinfri snus funker. Er det no digg, liksom? En annen ting også.... Noen som har prøvd Phantom, har lest mye på den, men aldri hørt noen snakke om den. Er dette en snus jeg må over grensa for å få tak i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har prøvd nikotin fri snus, det ble ikke samme effekten, og savnet etter noe sterkt var der. De fleste som snuser savner faktisk ikke nikotinet, men savnet å ha noe under leppen er der. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen har som har prøvd BackOff, lurer på hvordan nikotinfri snus funker. Er det no digg, liksom?En annen ting også.... Noen som har prøvd Phantom, har lest mye på den, men aldri hørt noen snakke om den. Er dette en snus jeg må over grensa for å få tak i? Har prøvd Phantom jeg, den blå(enebær) eller den gule(classic) du snakker om? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Alle Phantomene Hva syntes du om den du har prøvd da? Enebær, er ikke det litt sært og ha i snusen da? Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Alle Phantomene Hva syntes du om den du har prøvd da?Enebær, er ikke det litt sært og ha i snusen da? Har smakt classic og "blue"(enebær). Classic var ganske grei egentlig, men posene sprekker alt for lett.. Enebær'n var noe dritt, enkelt og greit. Smakte te, og det er ikke positivt ved snus. Hadde aldri hørt om enebær før jeg hadde en boks med blue, lol. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Hvor selges phantom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg