Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norske lover sier vell bare at det er forbudt å SELGE tobakksvarer til personer under 18 år :)

Om det var lov å selge tobakk til mindreårige, ville de under 18. da ha lov å kjøpe tobakken? Ja, selvfølgelig. Om du ta tenker litt og setter inn "ikke lov" i stede for "lov" får du ikke samme svar.

Nei, det er ikke lov å kjøpe tobakk om du er under 18år i norge, og det er akkurat pga den loven at butikkselgere ikke har lov å selge tobakk til noen før de når myndighetsalderen.

edit:

Catch-anmeldelse lagt til på førstesiden.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Snus-Dog:

Om du er under 18år har du ikke lov å kjøpe snus nei.

Og hvor står dette?

Norske lover sier vell bare at det er forbudt å SELGE tobakksvarer til personer under 18 år :)

veit, hvis du drikker, snuser eller røyker er det ikke du som gjør no ulovlig, det er han eller hun som selger det, ikke din skyld. men hvis det er hasj ellerno så er det din feil..

hello, jeg har snust en pakke ettan porsjon original i dag, jeg har tenkt til å kjøpe skruff porsjon i dag, er det noen her som veit om den er no digg? om den renner og om effekten og sånt, takk :)

Lenke til kommentar
hello, jeg har snust en pakke ettan porsjon original i dag, jeg har tenkt til å kjøpe skruff porsjon i dag, er det noen her som veit om den er no digg? om den renner og om effekten og sånt, takk :)

Effekten på skruf pleier å være god for nybegynnere, men det er stor diskusjon rundt om skruf smaker/lukter godt eller ikke. Selv synes jeg den både smaker og lukter grusomt, men har helt okey effekt. Om du liker vanlig skruf porsjon, men har lyst på noe litt sterkere kan du kjøre på med skruf sterk.

Lenke til kommentar

Nå kom jeg på hvorfor jeg begynte å snuse. Var i åttende, jeg skulle på dass i friminuttet, så møter jeg tre venner, og han ene drar opp en boks General porsjon. Han spør om jeg vil ha, og jeg takker ja. Alle fire presser oss inn på doen, og alle blir svimle. Vi spytta hele tiden i dassen for å ikke svelge den ekle saften.

I starten snuste jeg bare Grovsnus porsjon. Det var fordi det var en venn av meg som tok snus av foreldrene og solgte til meg for 20 spenn :D. Etterhvert bevegde jeg med ut på bakefronten. Da gikk det i Ettan løs. Jeg fikk inn baketeknikken etter en stund.

Så slutta jeg og "kjøpe" av kompisen min og helle bevege meg videre til andre snustyper. Siden da har det for det meste gått i Skruf(Sterk) porsjon og General/Skruf løs.

Ble litt langt det her :p

I stad skjedde det no kjipt -_-. Skulle bake meg en mens jeg gikk, og åpna en nesten nyåpna Skruf Sterk løs. Selvfølgelig greier jeg å miste boksen oppned i asfalten... Greide å plukke med meg noen store biter, men over halve boksen gikk rett i dass! (Asfalten)

Endret av affix
Lenke til kommentar
hva heter den da? :p orka ikke hente boksen for å sjekke se :p

ho i kassa sa den var sterk i hvertfall :p

Og den er sterk, men i motsetning til skruf, har den ikke sterk i navnet. Den heter bare Nick and Johnny, ikke Nick and Johnny sterk. ;)

Skulle bake meg en mens jeg gikk, og åpna en nesten nyåpna Skruf Sterk løs. Selvfølgelig greier jeg å miste boksen oppned i asfalten... Greide å plukke med meg noen store biter, men over halve boksen gikk rett i dass! (Asfalten)

Har opplevd slikt selv, bare med porsjon og det var strengt tatt ikke min feil. Sikkert to, tre år siden, var på øvingslokalene med det daværende bandet mitt. Trommisen hadde vært på dass og kom bort dit hvor jeg og bassisten sa. Han ropte han ville ha snus, så jeg kastet boksen til han, og akkurat da kom eieren av øvingslokalet ut, så trommisen ble uoppmerksom, boksen min gikk i bakken og halvparten av porsjonene gikk rett vest. Godt det ikke var løs, da ville mest trolig alt gått til helvete.

Forferdelig dårlig skrevet, men jeg er helt grusom på å skrive ned hendelser som har skjedd av en eller annen rar grunn.

Noen som vet om butikker som selger Grovsnus løs eller Ettan løs i området Skøyen og Lysaker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...