FKL982 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hehe, ja, den er "By women for women" En kompis kjøpte den for å spille fotball med. Smaker svært godt. Følte meg dog litt femi. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det er kjipt å bruke penger på snus en veit er dårlig, men skal skrive anmeldelse av - ja. 60kr rett i dass. Først: Jeg mener ikke å virke sur eller noe når jeg skriver, men gidder ikke bruke tid på å "forme" det jeg skriver, så da kan det nok oppfattes surt etc. Men ja, når det gjelder anmeldelser av snus.. Kanskje det er bedre om 3-4 stykker gir snusen en karakter på de forskjellige områdene, og så lager man et gjennomsnitt av det? For som du selv sa til meg, snus er veldig subjektivt. Noen vaskebjørner synes røda lacket er det sorte gull, og vil heller spise jord enn å kjøpe general. Og å bruke 60 kroner på en snus du vet er dårlig suger litt ja. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Da var min første boks general løs kjøpt inn Jeg merka at det var mer effekt i skruf løs, men jeg syns de var like å bake General løs kommer til å bli kjøpt mer, deilig slappe av snus Endret 15. november 2008 av philiphs Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Nyhus;Vertigo Cuba Gold er en damesnus. Dama mi syns designet på den var kjempe fint, så hun ville da prøve den fordi den så bra ut. (Nei, ho snuser ikke. Og jeg sa nei ) Ah, den der ja. Aldri helt tenkt over hva den heter, da jeg aldri har hatt noen grunn til å kjøpe/prøve den. For som du selv sa til meg, snus er veldig subjektivt. Riktig, noe som står over anmeldelsene. Til brukerne:HUSK AT HVILKE SNUS EN LIKER ER VELDIG SUBJEKTIVT! AT ANMELDEREN LIKER EN TYPE SNUS VELDIG GODT, BETYR IKKE AT DU KOMMER TIL Å GJØRE DET, SÅ SE PÅ ANMELDELSENE SOM EN PEKEPINN OG IKKE FAKTA! Dette går begge veier. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Anmeldelse av Retro finnes nå i tråden. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Så, noen som vet reglene for kjøp av snus til Irland?. Har nå flyttet og er på min siste boks av general porsjon . Frister å kjøpe 10x General porsjon og 10x Skruf løs, men hvis dette koster meg vannvittig i gebyrer får jeg vel slutte =(. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Irland har nok en egen side med info rundt fortolling de også, du må bare lete og finne ut hva adressen er Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Akkurat nå har jeg et veldig ubehagelig sug etter snus. Sterk, svak, uansett hva det er. Det er ganske jævlig, og jeg klarer ikke å ro meg ned i det hele tatt. Kjenner at jeg ikke slapper av i det hele tatt. Dette er altså etter et par tre dager uten snus, og uten verken anledning eller penger til å kjøpe noe før tirsdag kjenner jeg på meg at jeg kommer til å være irritabel, veldig irriterende og sur frem til da. Det må da være noe jeg kan gjøre for å ro ned, for det er alt annet enn behagelig just nu. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Få i deg nikotin på andre måter enn snus? Husk også at mye av det er psykisk, om du ikke hadde visst du kunne kjøpe mer snus igjen om noen dager ville du mest trolig ikke følt det like sterkt. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kjære venner, noen som vet om en plass i København der det er mulig å få tak i snus, eller selger de noe som ligner på snus i butikker/kiosker? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Få i deg nikotin på andre måter enn snus? Nei, røyk rører jeg ikke av prinsipp. Det er en tanke jeg har fått inn med morsmelken. Nikotinplaster etc. har jeg heller ikke penger til. Som du sier går det absolutt mest på det psykiske. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Faen i helvete. Jeg sitter og søker på bilder av snus på Google og føler meg som en jævla idiot. Skulle aldri ha startet med den helvetes fittesnusen! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) regner med at flere her også har litt peiling på sigarer. hvor mye kan jeg få for en uåpnet plastinnpakket sigar av merket Backgammon, Coronas Ecpeciales med stålfutural? Eller er det bedre steder å spørre? Endret 16. november 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Faen i helvete. Jeg sitter og søker på bilder av snus på Google og føler meg som en jævla idiot. Skulle aldri ha startet med den helvetes fittesnusen! Gå og legg deg, så slipper du og sitte og kjenne på suget etter snus Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 På torsdag, på vei hjem fra skolen så fant jeg faen meg en boks UÅPNA, SVENSK Skruf stark portion haha. Deilig helg dette, hadde jo ikke penger til snus xD Men sorry for at jeg sier dette, ærede skrufelskere. Den _LUKTER_ DRITT! Men smaker digg Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 På torsdag, på vei hjem fra skolen så fant jeg faen meg en boks UÅPNA, SVENSK Skruf stark portion haha. Deilig helg dette, hadde jo ikke penger til snus xDMen sorry for at jeg sier dette, ærede skrufelskere. Den _LUKTER_ DRITT! Men smaker digg Lucky bastard! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Lukten av Skruf Sterk er ikke særlig god, men jeg synes ikke den er så jævlig som de fleste sier. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kjære venner, noen som vet om en plass i København der det er mulig å få tak i snus, eller selger de noe som ligner på snus i butikker/kiosker? Any1? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 http://www.v2tobacco.dk/Snus-forhandler-danmark.php Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 http://www.v2tobacco.dk/Snus-forhandler-danmark.php Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg