vbjornevik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Da er det jo bare å la være å skrive anmeldelse av den snusen selv da, og heller spørre om en annen kan gjøre det, som kanskje liker snusen. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Poenget er at han gjør det. Og forresten Nyhus, Vertigo Cuba Gold og har lokket på undersiden av boksen Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fant dette på snusforum: I følge Dagbladet.no skal snusprisen justeres opp omlag 10 kr etter nyttår! Tragisk.. http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/07/549460.html Hvafaen?:-o Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gammelt nytt.. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har ikke sett det før nå, men sikkert ikke alle som vet det; p Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hadde vell et par siders diskusjon tidligere i tråden her.. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Åja, men da får jeg unnskylde; p Noen som er gira på snus-diskusjon nå eller? Kjeder livet av meg her: p Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fikk lyst på en kald og god General løs. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ta deg en da?: D Sitter med en halv-varm Pall Mall under leppa nå: p Ble faktisk overraska over smaken i forhold til lukta, men blir nok ikke til noe snus jeg kjøper veldig ofte.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg skulle egentlig kjøpe i dag, men så ble jeg syk, og har vært inne i hele dag. Fikk nøye med meg en romtemperatur-varm Skruf Sterk. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ahaa, kjedelig a gett!: p Hva synes dere om Pall Mall? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ahaa, kjedelig a gett!: pHva synes dere om Pall Mall? Jeg har ikke prøvd den, finner den ingen steder..:S Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kan kjøpe for deg og sende i posten? Mot at jeg får penger for esken, og du betaler frakt: p Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kan kjøpe for deg og sende i posten? Mot at jeg får penger for esken, og du betaler frakt: p hehe, nei. Jeg får bare fortsette å leite.. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Finner den nok i en eller annen butikk: p Synes det er rart at vi har såppass med utvalg rundt her jeg bor! er jo på landet da! xp Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ahaa, kjedelig a gett!: pHva synes dere om Pall Mall? Jeg har ikke prøvd den, finner den ingen steder..:S Prøv narvesen, de har den her, og er ikke akkurat noen storby. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er det veldig stor forskjell på Skruf løs og general løs? Har lest anmeldelsene, men er det veldig tor forskjell på effekten? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Ja, det er 4mg med forskjell om jeg husker rett Pall Mall er overraskende god snus, jeg forventet enda en flopp fra en av de store tobakksprodusentene, men den skiller seg faktisk litt ut fra mengden. En snus jeg kommer til å kjøpe igjen i framtiden, men det blir nok ikke oftere enn et par ganger i året. Og forresten Nyhus, Vertigo Cuba Gold og har lokket på undersiden av boksen Whaat? Hvilke snus er det? Kall meg gjerne helt borte, men den har jeg aldri sett eller hørt om. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 jeg kjenner ingen forskjell på effekten. de største forskjellene er fasthet/konsistens og smak, etter min mening. general løs har den beste smaken (fin og rund tombakksmak), mens skruf løs holder seg fast og fin under leppa lenge, uten at det blir noe særlig klin. dessuten har jeg aldri opplevd å ha igjen noe på tenna etter en skruf løs, i motsetning til general. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nyhus; Vertigo Cuba Gold er en damesnus. Dama mi syns designet på den var kjempe fint, så hun ville da prøve den fordi den så bra ut. (Nei, ho snuser ikke. Og jeg sa nei ) Den skiller seg ganske ut http://www.buysnus.com/snusbrand/Vertigo_Cuba_Gold_Mini.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg