fiskejeger Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 blir rl(röda läket) fort tørr? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tom for snus frem til fredag. Valgte og selge mine sju siste general sterk priser for åtti kroner, så blir det general løs på fredagen ;D Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Koser meg med General løs nå jeg Hva koster et tårn Ettan Løs på Svinesund? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Underkant av 400 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Anmeldelse av Elixyr Power Energy finnes nå på forsiden. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som vet om noen steder i Oslo sentrum, Nesodden, Drøbak eller Ski der de selger Probe Whiskey portion? Hørt mye skryt om denne snusen, og fikk lyst til å prøve den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Den selges ikke i Norge såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Okei. Da får jeg ta meg en tur over Svenskegrensa en dag Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hørt rykter om at bensinstasjoner litt lenger inn enn svinesund, og eventuelt noe lignendes i göteborg skal være helt nede i 140 kr. tårent ( General løs vi snakker ) Men de kan også toll-handel ;p Forresten, vurderer og kjøre grosvnus istedet for general løs. Noen synspunkter? Endret 12. november 2008 av moget Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 jeg mener enkelt og greiot at grovsnus er bedre Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Noen som har erfaringer med å bestille snus fra sverige eller utlandet generelt? Er det i det hele tatt lovlig? Hvor mye blir det evt. lagt til i tollen? EDIT: beklager inlegget som bryter med forumreglene. moderator kan gjerne slette det. Endret 12. november 2008 av Windkin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Noen som har erfaringer med å bestille snus fra sverige eller utlandet generelt? Er det i det hele tatt lovlig? Hvor mye blir det evt. lagt til i tollen? Heisann, det er ikke lovlig og bestille tobakksvarer eller alkohol over internett slik at du kan få det inn i norge. En liten quote fra vår kjære Snustråd Admin: Påminnelse om at privatimport av tobakksvarer er totalforbudt og skal dermed ikke diskuteres på forumet. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Endret 12. november 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Forresten, vurderer og kjøre grosvnus istedet for general løs. Noen synspunkter? Er du god til å bake ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe Grovsnus. En av de beste løssnusene en får fatt på i Norge, om ikke den beste. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Anmeldelse av Knox porsjon ligger nå på forsiden av tråden. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er egentlig ikke noe bra til og bake. Men kald grovsnus, er det greit og bake den? Kan og bake, baker ettan og general som om det var RL, men jeg er litt usikker. Skal bake den på bussen, og jeg hater og bake varm snus. da går det aldri. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du som lurte på det med svart snus, det kan godt ha vært LD black portion. Den er kjempegod, en veldig undervurdert snus i mine øyne. Smaker veldig lakris Den tror jeg faktisk at det er! Er det mulig å få kjøpt den i Norge? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det finnes i alt 51 forskjellige merker snus: Blåsnus Catch snus -chick-snus Copenhagen (snus) Cougar (snus) Creek Diplomat Ettan (anno 1822) Fiedler og Lundgren General snus - NAMNAMNAM GothiaTek Granit snus Grovsnus Gustavus Göteborgs Rapé Hawk (snus) Hawk Vikingsnus Hawken Husky (snus) Jacob Ljunglöf Kardus (snus) Kodiak (snus) Knox KungsSnus LD Level Lucky Strike (snus) Metropol (snus) Mocca snus - CHICK SNUS Montecristo (snus) Nick and Johnny -Fantastisk snus! Onyx (snus) Stygg og er ikke å anbefale Onico (Tobakk og nikotinfri snus) Forbanna homsesnus Petterøes Blå Prince (snus) Probe Whiskey - NAMNAM Rallarsnus Red Seal Redwood Romeo y Julieta Rooster Röda Lacket Skoal Skruf Snus - NAMNAM StrongCut Swedish Match Tobakskompaniet Tre ankare Viking Wolf Ølsnus haha. Fant denne liggende og slenge, og jeg tenkte ratt; wtf? Ølsnus? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Er egentlig ikke noe bra til og bake. Men kald grovsnus, er det greit og bake den? Kan og bake, baker ettan og general som om det var RL, men jeg er litt usikker. Skal bake den på bussen, og jeg hater og bake varm snus. da går det aldri. Ettan er griselett å bake, General også. Begge er finkornet snus, grovsnus er grov. Tenkte jeg skulle skrive en anmeldelse av 1847 i kveld, må si, peneste snusboksen jeg har sett. Skikkelig stilfull og flott. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kanskje jeg kjøper general løs, hvordan er den i forhold til skruf løs? Jeg tenker egentlig mest på styrken og bakeegenskapene, men smak er også viktig Og forresten, renner den kjapt eller kan man ha den i en time eller mer uten rennig? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Selges Hawk i Norge? Har ikke sett noe til den på veldig lenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg