Deadringer Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Anmeldelse av RL løs lagt til på trådens forside. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lucky Strike White Porsjon er en helt grei snus. Den vanlige derimot er utrolig sterk og renner veldig. Liker den ikke.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hehe Vurderer å prøve den selv, hvordan er smak, effekt osv? Vanligvis foretrekker jeg sterk snus, men med tiden har jeg begynt å mislike renning og alt for sterk smak mer og mer. Lucky Strike WP var derfor en liten åpenbaring da jeg prøvde den. Effekten er vel ikke noe særlig å skryte av, på nivå med vanlig Skruf, men den har en klassisk tobakksmak og lukter faktisk godt. Boksen er også pen. Nei, det er bare å gå for den. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Aha, da blir det nok den i morgen! Om jeg finner noe sted dem selger den da... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Husker jeg for et halvt års tid siden smakte en porsjonssnus med lakrissmak.. Snusen var også helt svart.. Noen som vet hva slags snus dette var? Mener han sa at den kun kunne bli kjøpt i Sweden.. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er egentlig forkjølet, men det forhindrer meg ikke ifra det og chille med en general sterk og en kopp meg nytraktet kaffe ;D Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Husker jeg for et halvt års tid siden smakte en porsjonssnus med lakrissmak.. Snusen var også helt svart.. Noen som vet hva slags snus dette var? Mener han sa at den kun kunne bli kjøpt i Sweden.. Mocca Lakris? Catch Liorice ? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Husker jeg for et halvt års tid siden smakte en porsjonssnus med lakrissmak.. Snusen var også helt svart.. Noen som vet hva slags snus dette var? Mener han sa at den kun kunne bli kjøpt i Sweden.. Mocca Lakris? Catch Liorice ? Catch er i alle fall white portion, så den er langt i fra svart. Er ikke Mocca også white portion (uten å kunne si noe utfra erfaring)? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg er ikke sikker, men jeg er ganske sikker på at den ikke er helt svart, i hvert fall. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Husker jeg for et halvt års tid siden smakte en porsjonssnus med lakrissmak.. Snusen var også helt svart.. Noen som vet hva slags snus dette var? Mener han sa at den kun kunne bli kjøpt i Sweden.. Kan jo være Offroad Lakris.... Den er svart tror jeg. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Husker jeg for et halvt års tid siden smakte en porsjonssnus med lakrissmak.. Snusen var også helt svart.. Noen som vet hva slags snus dette var? Mener han sa at den kun kunne bli kjøpt i Sweden.. Kan jo være Offroad Lakris.... Den er svart tror jeg. eller general onyx?? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Husker jeg for et halvt års tid siden smakte en porsjonssnus med lakrissmak.. Snusen var også helt svart.. Noen som vet hva slags snus dette var? Mener han sa at den kun kunne bli kjøpt i Sweden.. Kan jo være Offroad Lakris.... Den er svart tror jeg. eller general onyx?? Men den smaker vel ikke Lakris..? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Liste over nikotininnhold: På denne siden er det listet opp nikotininnholdet og annen informasjon til de mest vanlige snusen på markedet. Ser at du har brukt link til Gothiatek.com, du burde heller bruke denne den har mye bedre oversikt over flere snus. Endret 12. november 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Er egentlig prismaster noe sjappere og veldig mye lettere enn å bruke hendene? Endret 12. november 2008 av philiphs Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du som lurte på det med svart snus, det kan godt ha vært LD black portion. Den er kjempegod, en veldig undervurdert snus i mine øyne. Smaker veldig lakris Lenke til kommentar
affix Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ei venninne kjøpte meg en General Sterk i dag. Hun kjøpte det for det var ikke mer Skruf Sterk igjen. Grei snus, men Skruf er bedre:) Sitter med min siste Ettan løs nå. Lenke til kommentar
drz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er egentlig prismaster noe sjappere og veldig mye lettere enn å bruke hendene? kjappere* Er du skikkelig mann som ikke baker, men bare smeller snusen oppi og baker med tungen så er det nok treigere. Er du sånn som meg som gjerne bruker litt tid på å bake så er nok prismaster raskere (hater når den går i oppløsning) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Anmeldelse av Probe Whiskey finnes nå på forsiden. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mocca lakris er ikke white portion. Ferdig med det. Får godt intrykk av Lucky Strike WP, tror jeg kjører den neste gang! Forresten, noen som vet hvorfor de ikke har så bredt utvalg med snus i norge? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fleire som har sitt dette med N&J boskene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg