Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er det noen som var klar over at mocca har en eucalyptus versjon? Og at montecristo er i løs! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ja, jeg var klar over begge tingene En kompis av meg kjøpte Mocca Mint Den lukter After Eight, digg og ha under leppa samtidig som en Skruf. Det gir ekstra smak Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Da er det bedre med Oliver Twist, da får du en finfin smak attåt + litt ekstra effekt, 5 mg. Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 jeg er 19 år nå..har begynnt å snuse for 2 månder siden.. men med mocca, å det gir meg ingenting. er det noen som har en tanke på hva som kan erstates med mocca, og litt sterkere???:S hadde gått for skruf orginal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 jeg er 19 år nå..har begynnt å snuse for 2 månder siden.. men med mocca, å det gir meg ingenting. er det noen som har en tanke på hva som kan erstates med mocca, og litt sterkere???:S Heisann, vil anbefale deg en lett baketype snus, skruf original løs (mye effekt for nybegynner), eller röda lacket løs snus. Visst du har problemer med å bake snusen din, så har vi en bake guide på førstesiden vår i denne tråden. Mvh. Iskall Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 takker alle for som tipsa meg... prøvde røda lacket, den var enkel å bake:) å god Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg føler akkurat det samme! Snuser mer bare fordi det er blitt en vane å ta en prell, og når jeg kjeder meg. Det er egentlig utrolig bortkasting av penger jeg ikke har heh Da har du kommet til et veiskille der du mest sannsynlig kan klare å slutte. Hvis det ikke er avhengighet, og du bare tar en prell for å kose deg burde det være på tide å vurdere å trappe ned forbruket. Hadde det kun vært en vanesak for meg hadde jeg kuttet ut dritten med en eneste gang. Jeg er dessverre avhengig i den forstand at jeg ikke klarer å ro meg ned lengre uten, og kjenner ubehag om det går for lang tid mellom hver gang. Og for å roe nervene og stresse ned. Jeg holder på å trappe ned nå som det blir jul og penga flyr. Glemte å nevne at jeg snuser fordi jeg synes det er godt og dagen er liksom ikke det samme uten en pris, men klarer meg fint 2-3 dager uten. Så jeg har på en måte ikke lyst til å slutte siden jeg synes det er digg og det gir en tilfredsstillende følelse i leppa spesielt på skolen og etter måltider(i og med at vi bokstaveligtalt ikke har noe å gjøre). Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 jeg er 19 år nå..har begynnt å snuse for 2 månder siden.. men med mocca, å det gir meg ingenting. er det noen som har en tanke på hva som kan erstates med mocca, og litt sterkere???:S Heisann, vil anbefale deg en lett baketype snus, skruf original løs (mye effekt for nybegynner), eller röda lacket løs snus. Visst du har problemer med å bake snusen din, så har vi en bake guide på førstesiden vår i denne tråden. Mvh. Iskall Huh, Skruf Løs er jo mye sterkere enn RL løs. Ville ikke anbefalt den. Ta heller General. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er jo egentlig samme styrke i alle tre, are smaken som er sterkere. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er jo 2g mere nikotin i Skruf Løs, er det ikke? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 jeg er 19 år nå..har begynnt å snuse for 2 månder siden.. men med mocca, å det gir meg ingenting. er det noen som har en tanke på hva som kan erstates med mocca, og litt sterkere???:S Hvis du fortsatt er på Mocca-stadiet og det ikke gir deg avhengighet kan du tenke på å slutte. Kanskje høres jeg litt vel moralsk ut, og for all del, jeg vet hvor godt det er spesielt i begynnelsen, men etter hvert kommer du til å angre. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det noen som gidder å poste en bra video på baking, har sett den fine guiden på første siden, men sitter nesten alltid masse korn igjen i leppa Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det noen som gidder å poste en bra video på baking, har sett den fine guiden på første siden, men sitter nesten alltid masse korn igjen i leppa Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er jo 2g mere nikotin i Skruf Løs, er det ikke? 2g mer nikotin? Faen, er du helt sprengt i hjernekassa gutt? RL Løs 8mg/g Skruf Løs 8mg/g Det samme er også General Løs Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er jo 2g mere nikotin i Skruf Løs, er det ikke? 2g mer nikotin? Faen, er du helt sprengt i hjernekassa gutt? RL Løs 8mg/g Skruf Løs 8mg/g Det samme er også General Løs Hvem prater? Skruf Løs = Skruf Sterk Løs i Norge ! Altså, 3 mg mer enn RL og General o0 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Var nok at det sto 2g Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det noen som gidder å poste en bra video på baking, har sett den fine guiden på første siden, men sitter nesten alltid masse korn igjen i leppa Takk, blanda litt mellom oppskriften til nyhus og videon så ble det bra Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skruf Løs er det Skruf Sterk Løs? Wtf!? Ô.ô Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 bare spørsmål til noen av dere snusere, lemper dere snusen eller baker dere snusen ? Personlig så går det mest i lemping, men fra en tid til annen så blir det baking. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skruf Løs er det Skruf Sterk Løs? Wtf!? Ô.ô fakta. De selger ingen skruf orginal løs i sverige, og i Norge har de bare forvekslet navn. Og forresten, så er det 11 mg ikke 10 mg nikotin i Skruf Løs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg