Eline Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er med på den! Veldig ålreit snus, og boksen er fin og se på og! Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Uenig, elendig porsjonssnus. Lukter vondt, smaker vondt og renner alt for fort til å være hvit porsjon. enig der ass. en av de verste porsjon snusene jeg har prøvd Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gå heller for Lucky Strike White Portion. Har aldri smakt noen bedre snus. Deler kanskje ikke den oppfatningen med noen andre, for den er for det første på ingen måte noen sterk snus, men smaken og alt til gjør den til min favorittsnus for tiden. Støtter den. Og boksen fungerer glimrende til sluker og lignende fiskeutstyr i etterkant Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jess, det er den snusboksen med best design på markedet per dags dato. Synes den er veldig stilfull og fin. Savner litt flere varianter, men den klassiske Lucky Strike smaken er det lite som slår. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Men jeg har merket at snusingen min har blitt mer en vanesak, enn en avhengighet.. Veit ikke om det er flere som har det sånn? støtter nok den, forferdelig dyr vane... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Støtter den. Og boksen fungerer glimrende til sluker og lignende fiskeutstyr i etterkant Alle snusbokser fungerer som slukboks. Har en gammel generalboks med kroker og søkker selv. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Men jeg har merket at snusingen min har blitt mer en vanesak, enn en avhengighet.. Veit ikke om det er flere som har det sånn? Jeg føler akkurat det samme! Snuser mer bare fordi det er blitt en vane å ta en prell, og når jeg kjeder meg. Det er egentlig utrolig bortkasting av penger jeg ikke har heh Var koseligere i starten da jeg nøt hver eneste prell Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hva mener dere om Gøteborgs løs? (Renning, styrke og bake egenskaper) Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Btw, noen som har prøvd Julesnus ennå? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvilken snus er den sterkeste i verden, hørt noe om en italiensk snus, som en som snuste Skruf Sterk til vanlig spydde av på 2 minutter..... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Så at noen postet en side der man kan se nikotin inholdet i mange snus. Her er en side med alle snus i verden, tror jeg. EDIT: Skruf Sterk har 1g nikotin mindre en General Ekstra Sterk :) Nå ble jeg glad Endret 10. november 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 jeg er 19 år nå..har begynnt å snuse for 2 månder siden.. men med mocca, å det gir meg ingenting. er det noen som har en tanke på hva som kan erstates med mocca, og litt sterkere???:S Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 General Original Porsjon, Ettan porsjon, Skruf Original og Catch, det er vel de du kan gå videre med.. Av løs snus kan jeg anbefale Ettan, General, Probe og Skruf. Du bør ikke gå rett på sterk snusen med engang, jeg anbefaler å nyte en sterk av og til så man får litt byss i bleia som man sier (: Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg føler akkurat det samme! Snuser mer bare fordi det er blitt en vane å ta en prell, og når jeg kjeder meg. Det er egentlig utrolig bortkasting av penger jeg ikke har heh Da har du kommet til et veiskille der du mest sannsynlig kan klare å slutte. Hvis det ikke er avhengighet, og du bare tar en prell for å kose deg burde det være på tide å vurdere å trappe ned forbruket. Hadde det kun vært en vanesak for meg hadde jeg kuttet ut dritten med en eneste gang. Jeg er dessverre avhengig i den forstand at jeg ikke klarer å ro meg ned lengre uten, og kjenner ubehag om det går for lang tid mellom hver gang. Og for å roe nervene og stresse ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kjøpte meg en Röda Lacket løs idag siden de var fri på nærbutikken, snusen blir bare liggende i munnen og jeg som har snust sterk snus veldig lenge kjenner overhodet ikke noe effekt lenger. Nei, Röda Lacket er ikke den snusen den engang var når jeg fikk sterk effekt av den Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nei, Röda Lacket er ikke den snusen den engang var når jeg fikk sterk effekt av den Det samme gjelder vel de sterkere snusene for deg også, regner jeg med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nei, det gjør det ikke. Får fremdeles effekt av sterk snus, men ikke like mye effekt. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nei, det gjør det ikke.Får fremdeles effekt av sterk snus, men ikke like mye effekt. Samme her. Det er likevel følelsen av total avslapning og ro som frister. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Så litt lenger oppi her, en som spørte om noe sterkere enn mocca? Vel, om dus er bort ifra general mini portion, er vel alt som er sterkere Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er vel mye vane her, men er sykt avhengi så klarer ikke slutte. Har aldri skjedd at jeg ikke har fått tak i, men de gangene jeg ikke har penger eller snus blir jeg desp, heldigvis får jeg alltid skaffa ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg