cyclo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Reaksjoner på moderering er fjernet. Og jeg gjentar meg selv en siste gang. Varer som krever spesiell tillatelseEksempler på varer det er forbudt å innføre uten spesiell tillatelse: Tobakksvarer Alkohol Legemidler Våpen Planter Dyr Diskusjoner rundt dette vil fra nå av fjernes uten varsel. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Endret 9. november 2008 av cyclo Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hmm jeg tror jeg skal kjøpe en boks Skruf løs i dag, har så langt bare hørt gode ord om den. Hva syns dere om den? Tenker mest på konsistens og styrke. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Synes den er veldig god jeg. Lett å bake, virker ganske fuktig, og den slår bra fra seg i styrke Endret 9. november 2008 av cyclo Fjernet quote Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Skruf Løs er flott. Lett å bake, sitter bra, lenge uten renning og bra effekt. Endret 9. november 2008 av cyclo Fjernet off topic Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er det bare jeg som synes at Skruf Sterk har en liten touch av noe søtt? Både i lukten og i smaken synes jeg det er et hint av noe søtt ala sukker, uten at jeg klarer å sette ordet på det.. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sånn, da var en Skruf løs kjøpt inn. Enig med dere, lett å bake og bra styrke. Men faktisk så syns jeg den rant ganske fort, er vel kanskje fordi jeg ikke er noen mester til å bake akkurat Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Er nok ingen myte at det er skadelig og farlig å legge snus under armhulene og lignende. Det har noe med å gjøre at det trenger mye lettere inn i blodet på den måten. Gjør man det samme med sprit, altså plasserer det under armhulene på et vis, kan man ligge dårlig an. Idiotfakter. Snusen som selges i Norge og Sverige inneholder ikke nok nikotin til at en voksen person kan bli skadet av den, uansett hvor personen skulle finne på å plasserer prisen sin. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Nikotininnhold Sjekk her ang. nikotininnholdet i de forskjellige snusene. (denne posten var egentlig til nyhus slik at han kan oppdatere første posten Endret 9. november 2008 av HighRoad Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå ble jeg utrolig overrasket! General Maxi Portion er sterkere enn NJ! Den har hele 14 mg nikotin ! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er ikke det fordi General Maxi Portion er mye større enn NJ (dvs. dobbelt så stor), og dermed i teorien er 2x 7mg nikotin? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det stemmer helt sikkert. Men det hørtes ut som en snus jeg går for neste gang. Vurderer General Maxi, grovsnus eller Göteborg porsjon. Hva synes du? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Stemmer nok det zodiiac. Skal legge nikotininnholdslisten på forsiden. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det stemmer helt sikkert. Men det hørtes ut som en snus jeg går for neste gang. Vurderer General Maxi, grovsnus eller Göteborg porsjon. Hva synes du? Maxien varer jo kortere, 12 poser i en boks, men viss du liker store preller er den noe for deg Nesten like sterk som General Ekstra Sterk også! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Renner General Maxi like mye som General Porsjon? Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det stemmer helt sikkert. Men det hørtes ut som en snus jeg går for neste gang. Vurderer General Maxi, grovsnus eller Göteborg porsjon. Hva synes du? Hmm, jeg syns du burde gå for Gøteborgs, den har god lukt, avslappende effekt og renner sent Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hvis du liker veldig store porsjonssnus, så er vel General Maxi noe for deg. Du får 12 porsjonssnus i hver porsjonboks med General Maxi, og hver porsjon er dobbelt så stor som vanlige porsjoner. Jeg ville heller kjøpt en General Portion (eller en bedre porsjonssnus, men bare for å ta et eksempel fra samme produsent) og tatt to i munnen samtidig, da. Endret 9. november 2008 av Zodiiac Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Renner General Maxi like mye som General Porsjon? Ja, i mine øyne ingen god snus. jeg syns du burde gå for Gøteborgs, den har god lukt, avslappende effekt og renner sent Uenig, elendig porsjonssnus. Lukter vondt, smaker vondt og renner alt for fort til å være hvit porsjon. Endret 9. november 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gøteborgs smaker granbar eller kvae.. Forferdelig snus.. Kan ikke si jeg har noen stor favoritt selv, men ender stortsett opp med et fast merke. Men jeg har merket at snusingen min har blitt mer en vanesak, enn en avhengighet.. Veit ikke om det er flere som har det sånn? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gøteborgs er den ekte skau-snusen! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gå heller for Lucky Strike White Portion. Har aldri smakt noen bedre snus. Deler kanskje ikke den oppfatningen med noen andre, for den er for det første på ingen måte noen sterk snus, men smaken og alt til gjør den til min favorittsnus for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg