AlltidRett Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Er nok ingen myte at det er skadelig og farlig å legge snus under armhulene og lignende. Det har noe med å gjøre at det trenger mye lettere inn i blodet på den måten. Gjør man det samme med sprit, altså plasserer det under armhulene på et vis, kan man ligge dårlig an. Idiotfakter. Edit: Finner jeg ut at jeg vil skrive en anmeldelse så gjør jeg det btw. Regner meg selv for "snuseren med mest peiling" her inne, selvgod som jeg er Endret 8. november 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har funnet ut at jeg ikke kan gjemme min forelskelse bak noen som helst type snus. Har nå prøvd ut RL, General porsjon, osv osv. Men ingenting slår general løs! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Enig, til og med Ettan må gi tapt mot den Nå snuser ikke jeg så veldig mye løs da.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er nok ingen myte at det er skadelig og farlig å legge snus under armhulene og lignende. Det har noe med å gjøre at det trenger mye lettere inn i blodet på den måten. Gjør man det samme med sprit, altså plasserer det under armhulene på et vis, kan man ligge dårlig an. Idiotfakter. Edit: Finner jeg ut at jeg vil skrive en anmeldelse så gjør jeg det btw. Regner meg selv for "snuseren med mest peiling" her inne, selvgod som jeg er Huden er mye tynnere i tannkjøttet en under armene....... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ny påminnelse om at privatimport av tobakksvarer er totalforbudt og skal dermed ikke diskuteres på forumet. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Enig, til og med Ettan må gi tapt mot den Nå snuser ikke jeg så veldig mye løs da.. kan godt hende dere syns at general lukter bedre enn ettan, men på smaken er det ettan som herjer! Lenke til kommentar
snusking Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kjøpte en boks General Sterk. Skulle jeg ha gitt den en karakter får den nesten stryk. Smaken var helt kvalmende, rett og slett dritt ! Den første dagen var den grei men så smakte den dritt etter hvert. Styrken var grei nok for en snuser som meg. Noen som har erfaring med denne og syntes det samme? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 LAN idag heller. Kjører med boks RL løs, som har plass til en to tre priser, in case emergency, general sterk. Men den er jævlig! Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kjøpte en boks General Sterk. Skulle jeg ha gitt den en karakter får den nesten stryk.Smaken var helt kvalmende, rett og slett dritt ! Den første dagen var den grei men så smakte den dritt etter hvert. Styrken var grei nok for en snuser som meg. Noen som har erfaring med denne og syntes det samme? njaa, jeg har en pakke nå og. på starten synes jeg den var bra.. men så synes jeg den smakte dritt og ville bare kaste den.. nå har jeg ca 7 igjen og synes den er helt grei, aksetapelt. men kanke si jeg kommer til å kjøpe den snusen igjen.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hater at hver gang jeg har porsjon har jeg lyst på løs, og omvendt Skal kansje bestille nå og lurer på om jeg må kjøpe en løs og en porsjon av hver Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det skal smake med en RL pris litt senere Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ingenting som LAN-snus Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det skal sannelig være sant Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå skal jeg snart bake meg en RL. Er det noen andre som har en god pris på gang? Lenke til kommentar
esop Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå skal jeg snart bake meg en RL. Er det noen andre som har en god pris på gang? En liten general før man legger seg er ikke så værst:D Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er det mange som baker seg en løs pris og sovner med den? Lenke til kommentar
esop Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er det mange som baker seg en løs pris og sovner med den? Det tviler jeg på? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg tar meg alltid en snus på senga mens jeg hører musikk eller leser. Det er nok dagens beste snus for min del. Den slår morrasnusen glatt. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hørte bare om noen som gjør det, og da er sjangsen for og svelge og spy stor.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det hender jeg tar en porsjon snus når jeg legger meg. Deilig og avslappende. Sitter for øyeblikket med en General løs prell, foretrekker Ettan løs, men General er god den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg