Avløpsrens Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Har brukt en boks Vertigo Cuba Gold de siste dagene, og smaken er helt genial! Men begynner å savne snus med effekt i Tror jeg skal gå tilbake til gode gamle General WP, om ikke noe annet spennede kommer opp Endret 12. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
evn Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Spør igjen: Noen som har testa The Icetool Snusbox? Endret 12. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Prøvde en ny snus i dag som het 1847. Det var white portion og luktet litt som såpe. Jeg smakte den av en kompis, så har desverre ikke nok grunnlag til å skrive en anmeldelse. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 1847 ser utrolig stilfull og flott ut, men jeg har aldri sett den i butikker. Selges den kun i sverige? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 1847 ser utrolig stilfull og flott ut, men jeg har aldri sett den i butikker. Selges den kun i sverige? Ja, du må nok over grensen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Selges den på svinesund da? I så fall, hvilke butikk? Og hvilke butikk der har flest forskjellige typer snus? Og hvilke har best pris? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Kjekt med ny tråd 1847 selges i norge. Jeg fikk tak i en boks på narvesen tror jeg det var (brun porsjon). Syns imidlertid ikke det var noe særlig til snus. Merkelig smak. Minner litt om lukten av vått løv hvis det sier dere noe. Mine foreløpige favoritter : Porsjon: 1.Strong cut 2.Claq Qui 2.General Onyx Løs: 1.Gøteborgs Râpe 2.Ettan 3.Probe Endret 12. oktober 2008 av frentix Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Selges den på svinesund da? I så fall, hvilke butikk? Og hvilke butikk der har flest forskjellige typer snus? Og hvilke har best pris? Hmm, håpte i grunn du visste dette, har ikke peiling på Svinesund. OnT: Løs: 1. Ettan 2. General 3. Skruf orignial Portion: 1. NJ 2. General Onyx 3. General Orignial Kjekt med ny tråd 1847 selges i norge. Jeg fikk tak i en boks på narvesen tror jeg det var (brun porsjon). Syns imidlertid ikke det var noe særlig til snus. Merkelig smak. Minner litt om lukten av vått løv hvis det sier dere noe. Mine foreløpige favoritter : Porsjon: 1.Strong cut 2.Claq Qui 2.General Onyx Løs: 1.Gøteborgs Râpe 2.Ettan 3.Probe Selges den i Norge? Trodde jeg var nesten sikker på at den ikke gjorde det, har vært innom det meste av butikker og aldri sett den, hvor bor du? Lenke til kommentar
drz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) 1847 ser utrolig stilfull og flott ut, men jeg har aldri sett den i butikker. Selges den kun i sverige? Ja, du må nok over grensen. Der jeg jobber (statoil) har vi fått en katalog med den i, så vi kan nok få tatt den inn hvis vi vil. Edit: Har ikke sett knox i norge, må jeg over grensen ? Endret 12. oktober 2008 av drz Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja. Angående 1847: Boksen er kul, snusen er skikkelig rævva. Anbefales ikke Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Selges den på svinesund da? I så fall, hvilke butikk? Og hvilke butikk der har flest forskjellige typer snus? Og hvilke har best pris? På godishuset ved grensa (ikke det rare senteret, nordby) har de alle tenkelige snuser. ALLE tenkelige. Lenke til kommentar
evn Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Skal dra og kjøpe onyx idag, kommer sikkert en anmeldelse iløpet av kvelden ! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Skruf er beste porsjonen snusen, general er den beste løs. Men skal ikke si så mye om det, for jeg har ikke prøvd General Sterk / Ekstra sterk enda. 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er litt "redd" for og kjøpe en boks med general ekstra sterk, for det vil bli en overgang fra Skruf porsjon til general ekstra sterk... Hva tror dere? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 1847 ser utrolig stilfull og flott ut, men jeg har aldri sett den i butikker. Selges den kun i sverige? Ja, du må nok over grensen. Nei? Har kjøpt den på butikken jeg. Den smakte helt jævlig, og kommer aldri til å kjøpe den igjen da. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er litt "redd" for og kjøpe en boks med general ekstra sterk, for det vil bli en overgang fra Skruf porsjon til general ekstra sterk... Hva tror dere? general smaker generelt sett mye mer tobakk. det er den største forskjellen. pluss at du sannsynligvis kommer til å kjenne effekten bedre, siden det er mye mer nikotin. Lenke til kommentar
evn Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg ville kjøpt Genial Sterk først og brukt den i noen uker før du eventuelt kjøper ekstra sterk. Min favoritt er fortsatt General Sterk uansett! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg ville kjøpt Genial Sterk først og brukt den i noen uker før du eventuelt kjøper ekstra sterk. Min favoritt er fortsatt General Sterk uansett! kk. Noen som vet om de selger Grovsnus porsjon i Norge? 1 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Snus-Dog:Om du er under 18år har du ikke lov å kjøpe snus nei. Og hvor står dette? Norske lover sier vell bare at det er forbudt å SELGE tobakksvarer til personer under 18 år Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen som vet om de selger Grovsnus porsjon i Norge?ja, det gjør de. har kjøpt det i oslo-området før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg