Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt med ny tråd :)

1847 selges i norge. Jeg fikk tak i en boks på narvesen tror jeg det var (brun porsjon). Syns imidlertid ikke det var noe særlig til snus. Merkelig smak. Minner litt om lukten av vått løv hvis det sier dere noe.

Mine foreløpige favoritter :

Porsjon:

1.Strong cut

2.Claq Qui

2.General Onyx

Løs:

1.Gøteborgs Râpe

2.Ettan

3.Probe

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Selges den på svinesund da? I så fall, hvilke butikk? Og hvilke butikk der har flest forskjellige typer snus? Og hvilke har best pris?

Hmm, håpte i grunn du visste dette, har ikke peiling på Svinesund.

OnT:

Løs:

1. Ettan

2. General

3. Skruf orignial

Portion:

1. NJ

2. General Onyx

3. General Orignial

Kjekt med ny tråd :)

1847 selges i norge. Jeg fikk tak i en boks på narvesen tror jeg det var (brun porsjon). Syns imidlertid ikke det var noe særlig til snus. Merkelig smak. Minner litt om lukten av vått løv hvis det sier dere noe.

Mine foreløpige favoritter :

Porsjon:

1.Strong cut

2.Claq Qui

2.General Onyx

Løs:

1.Gøteborgs Râpe

2.Ettan

3.Probe

Selges den i Norge? Trodde jeg var nesten sikker på at den ikke gjorde det, har vært innom det meste av butikker og aldri sett den, hvor bor du?

Lenke til kommentar
1847 ser utrolig stilfull og flott ut, men jeg har aldri sett den i butikker. Selges den kun i sverige?

Ja, du må nok over grensen.

Der jeg jobber (statoil) har vi fått en katalog med den i, så vi kan nok få tatt den inn hvis vi vil.

Edit: Har ikke sett knox i norge, må jeg over grensen ?

Endret av drz
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
1847 ser utrolig stilfull og flott ut, men jeg har aldri sett den i butikker. Selges den kun i sverige?

Ja, du må nok over grensen.

Nei? Har kjøpt den på butikken jeg. Den smakte helt jævlig, og kommer aldri til å kjøpe den igjen da.

Lenke til kommentar
Er litt "redd" for og kjøpe en boks med general ekstra sterk, for det vil bli en overgang fra Skruf porsjon til general ekstra sterk...

Hva tror dere?

general smaker generelt sett mye mer tobakk. det er den største forskjellen. pluss at du sannsynligvis kommer til å kjenne effekten bedre, siden det er mye mer nikotin.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...