Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Ei jente i gamleklassen min tok faktisk snus under armhulen mens jeg stod å så på, det som skjedde var at hun ble forferdelig svimmel, kastet opp å besvimte.

NB!

Derfor sier jeg her å nå IKKE PRØV DET !

Jeg vet ikke om det er en myte om man dør av det, men farlig er det!

Snus skal snuses i leppen uten flere tilsetningsstoffer en det den akkurat har, kan være ekstra helseskadlig og blande en snus med sprit for å så ha den i leppen, der sprit og nikotin går inn i huden samtidig.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Faen ass, foreldra mine dro til sverige idag og de skulle kjøpe med snus til meg. Jeg sa jeg ikke hadde noe penger eller noe, men pappa mumla noe om at det ordna dem. Så kommer mamma inn på rommet nå med ei tønne og sier jeg skylder henne 300 kroner. Greit nok at jeg må betale tilbake, men den snusen er gått ut på dato i mai, derfor den var så billig. Så jeg må altså betale 300 kroner for noe som jeg ikke gidder å snuse engang -.- Greit nok at det er fryst, men betaler gladelig 100 kroner ekstra for fersk snus som ikke er tørr og jævli.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

haha. Enda verre med min mor, som fant ut at jeg snuset og sa at det var grei under omstendigheter. Troende nok som jeg er fikk jeg lov til og kjøre snusedåsene mine inn i kjøleskapet ( snus for 450 kroner ). Kommer hjem fra skolen, mor har kastet alt direkte ute i søpla, boks for boks.

Endret av cyclo
Fjernet quote
Lenke til kommentar

Da hadde jeg klikka mongo =P Jeg kan liksom ikke si noe, ettersom at jeg for 3-4 uker siden fikk 2 tårn med fersk snus gratis, men syntes liksom ikke det er noe vits med sånn gammel dritt. Sikkert selgerne som har lurt henne og sagt det ikke er noe forskjell...

Blir irritert, men er litt slemt å klage synes jeg da...

Lenke til kommentar

Har tatt et lite raid og fjernet litt unødvendige quotes. Fint om man prøver å unngå å quote når man svarer på siste innlegget. Det blir fort quotes av quotes av quotes av qoutes. For de som vil fordype seg i emnet finnes det fin lektyre om dette i netiketten

(Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM)

Lenke til kommentar

Har klart og begyne og røyke igjen. Gikk på en liten smell da jeg fikk en sigg av en fyr og kjøpe Blå strek for 170 kr har ikke noe lyst på den men ingen vil kjøpe. Så noen ganger når jeg skal ut deler jeg med kompiser og røyker selv. Blir mere borte da, men vet ikke om jeg klarer og slutte helt igjen! :(

Lenke til kommentar

FOLKENS! LES DETTE!!!

Kun vi i snusteamet tar oss av anmeldelsene for øyeblikket. Om jeg ønsker hjelp til anmeldelser fra dere andre, kommer jeg til å be etter det i tråden, eller sende dere en pm. Ingen grunn til å oversvømme tråden med innlegg hvor dere nevner snus dere kan anmelde, heller ingen grunn til å spørre etter anmeldelser. Vi kommer til å kjøre på med den mest populære snusen først, så gå etter de mindre populære. Ikke meningen å høres gretten ut, men det har blitt litt vel mange slike poster nå.

Jeg har ingen tro på at snus under armhulen er mer skadelig enn andre steder. Regner heller med at denne jenta iskall snakker om ikke hadde snust før og fikk nikotinsjokk til tusen, pluss kvalme. Og dette skjer jo gjerne med nybegynnere selv om de kun tar snusen under leppa.

edit:

Planen er å gå ut minst tre anmeldelser hver uke, altså en fra hver anmelder i uken. I tillegg har vi reservekara som kan kjøre på litt når det trengs.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Jeg kan anmelde Probe Whiskey Løs visst dere vil..Har igjen nok til EN prell nå..så kan lage en anmeldelse etterpå ;>

Ja hadde vært kult det, men ingen som kan lage en for probe whiskey portion? Har planer om å bestille på nettet og lurte på hvordan den er :)

Endret av philiphs
Lenke til kommentar
FOLKENS! LES DETTE!!!

Kun vi i snusteamet tar oss av anmeldelsene for øyeblikket. Om jeg ønsker hjelp til anmeldelser fra dere andre, kommer jeg til å be etter det i tråden, eller sende dere en pm. Ingen grunn til å oversvømme tråden med innlegg hvor dere nevner snus dere kan anmelde, heller ingen grunn til å spørre etter anmeldelser. Vi kommer til å kjøre på med den mest populære snusen først, så gå etter de mindre populære. Ikke meningen å høres gretten ut, men det har blitt litt vel mange slike poster nå.

Ikke for å være pirkete, men hva er dette for en diktatur? Om Korka vil skrive en anmeldelse og legge ut, så er det ingen som hindrer han/hun fra det. Greit nok at du ikke vil poste andre anmeldelser i førsteposten, men dette innlegget ditt "skremmer" folk-som-ikke-er-med-teamet fra å skrive anmeldelser. Det kan tolkes som at _kun_ de i snus-teamet får skrive, noe jeg synes blir feil.

Lenke til kommentar

Jeg skal til sverige på mandag og ønsker råd til hvilke butikk jeg skal bruke. Tenkte jeg skulle finne en butikk med mange forskjellige snustyper, men de butikkene jeg har vært i før har ikke noe unormalt. Fikk en pm med råd ang det her for en stund siden, men har selvfølgelig klart å slette den.

Ikke for å være pirkete, men hva er dette for en diktatur? Om Korka vil skrive en anmeldelse og legge ut, så er det ingen som hindrer han/hun fra det. Greit nok at du ikke vil poste andre anmeldelser i førsteposten, men dette innlegget ditt "skremmer" folk-som-ikke-er-med-teamet fra å skrive anmeldelser. Det kan tolkes som at _kun_ de i snus-teamet får skrive, noe jeg synes blir feil.

Hva er poenget i å legge en anmeldelse midt i tråden, den vil bare forsvinne når tråden hopper til neste siden. Om Korka eller en annen bruker vil skrive anmeldelser kan han sende inn en søknad for å bli med i snusteamet, så enkelt er det. Folk i tråden var enig om at ideen rundt et snusteam var bra og vi fikk grønt lys, mao ser jeg ikke problemet. Så lenge en skriver gode anmeldelser, havner anmeldelsene på førstesiden, eneste forskjellen er at han må sende de til meg på pm etter at jeg har lest over en "snussøknad". Så lenge en bruker skriver godt og har nok erfaring er det intet som hindrer han/hun i å bli med i teamet. Og om du ikke forstår poenget med et snusteam, er grunnen enkel. Først og fremst blir tråden bedre på flere måter. Jeg har noen å forholde meg til når jeg legger anmeldelsene i tråden, det blir langt mindre styr og mindre tidskrevende for alle. Tråden blir ryddigere om anmeldelsene er samlet på en side og de blir langt lettere å finne tilbake til. Hele poenget med et snusteam er å heve kvaliteten på anmeldelsene som ligger i tråden, slik at de faktisk kan være hjelpende isteden for å være fanboyish tull som villeder mer enn de hjelper.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...