GrevenLight Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har begynt og pusse leppa samtidig som jeg pusser tenna, da svir det ekstra når jeg snuser Liker at snusen svir, føler mere effekt. Lenke til kommentar
drz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har begynt og pusse leppa samtidig som jeg pusser tenna, da svir det ekstra når jeg snuser Liker at snusen svir, føler mere effekt. Joda det gjør det, men er idiotisk. Pusse bort leppa/tannkjøttet er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nyhus og resten: Jeg ser at det ikke er laget en anmeldelse av den kanskje mest populære snusen, Skruf Sterk porsjon. Jeg vet at jeg ikke er med noe "snusteam" eller hva det nå heter, men kunne jeg få sendt inn en anmeldelse til bedømming? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Fordi snusen er så populør skal jeg skrive anmeldelse av den selv, da er jeg garantert at anmeldelsen blir bra og objektiv. Har slengt inn to nye anmeldelser, general porsjon og skruf løs. Anmeldelsen av skruf vil nok bli endret litt i morgen. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noe annet det er ønskelig med anmeldelse av? Jeg kan sikkert slenge inn en av Lucky Strike porsjon senere. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Julesnus ønskes det anmeldelse av! Noen som har bestilt den eller? Skal gjøre det snart jaffal Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Rolig folkens, vi i snusteamet tar oss av anmeldelsene. Om vi trenger hjelp, kommer jeg til å be etter det i tråden Jeg skal til sverige nå til uken og skal se etter julesnus da. Finner jeg det kommer jeg til å kjøpe og skrive anmeldelse av både løs og porsjon. Endret 7. november 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Flott Nyhus Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Anmeldelse av general mini? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Anmeldelse av general mini? Helt lik som General portion, bare mindre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 General mini er så god som samme snus som vanlig general porsjon, så sjansen for at vi tar en egen anmeldelse for denne er liten. Husk at vi faktisk må kjøpe inn snusen vi tester også Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Da er skruf sterk porsjon anmeldelse på forsiden. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) God anmeldelse Er litt uenig med deg ang. lukten, synes den var god, men det kan ha noe med å gjøre at forrige gang jeg testet den hadde jeg nettop lukta på General Onyx..det meste lukta vel i grunn godt da. Endret 7. november 2008 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Idag blir det LAN, og da skal det smake med en boks ala Röda Lacket løs! Om den ikke klinger like godt som den vanligvis gjør, har jeg en General sterk på lager, men den er helt pyton. Hva synes dere om RL og sterk? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg syns RL løs er godt til tider.. veldig god å bake, grei smak, men kjenner ikke så veldig mye til styrken.. General Sterk liker jeg veldig godt! Sitter med en oppi nå Kjøpte en ny boks i stad (Y) Fin styrke, gode poser som sitter veldig bra oppi leppa, grei smak! Endret 7. november 2008 av cyclo Fjernet quote Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg syns RL løs er godt til tider.. veldig god å bake, grei smak, men kjenner ikke så veldig mye til styrken.. General Sterk liker jeg veldig godt! Sitter med en oppi nå Kjøpte en ny boks i stad (Y) Fin styrke, gode poser som sitter veldig bra oppi leppa, grei smak! Når den renner, smaker den som pepper. Og når du kaster den ut, kommer det en ettersmak av bark og oppkast. Huff. Endret 7. november 2008 av cyclo Fjernet quote Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 God anmeldelse Er litt uenig med deg ang. lukten, synes den var god, men det kan ha noe med å gjøre at forrige gang jeg testet den hadde jeg nettop lukta på General Onyx..det meste lukta vel i grunn godt da. Klar over at det er mye uenighet rundt lukten og smaken til skruf sterk, noe jeg også skrev i anmeldelsen. At den i det heletatt får en så bra sluttkarakter etter å ha fått to middelmådige, viser at det er en god snus. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Noen som kan lage en anmeldelse av probe portion? Endret 7. november 2008 av philiphs Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Just i siste liten ble LAN'et avlyst. Så, det var et lite spark under beltestroppen.. Må nesten ha en liten trøste snus. Noen som har tips til ting og gjøre MED snsuen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg